  • 71. Data: 2020-10-18 15:14:01
    Temat: Re: karta wielowalutowa
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czy to zadeklarowane konto bankowe "do wpłat" musi należeć do tej samej osoby co
    posiadacz środków w Cinku?

    -----

  • 72. Data: 2020-10-30 10:45:51
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czy jest dostępna w przystępnej formie historia płatności dokonanych kartą Cinka?

  • 73. Data: 2020-11-03 10:13:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czy ktoś wyjaśnił, jak jest z owym "doładowaniem" karty Cinka?
    Trzeba doładowywać osobno każdą walutę, w której płacimy kartą, czy tylko złotówki i
    karta sama przeliczy po kursie kantorowym?
    Czy w kantorze można wymieniać waluty bezpośrednio bez pośrednictwa złotówek?

    -----
    > Z tego, co się pojawiło po zamówieniu karty, wynika jednak, że nie jest tak lekko,
    że płacisz bezpośrednio z tego, co masz w
    > portfelu w cinkciarzu - najpierw trzeba jednak doładować kartę.
    > Można więc zapomnieć.
    > Jeszcze nie doczytałem, co się dzieje, gdy brakuje na karcie danej waluty płatności
    - czy odrzuca od razu, czy jakoś przeliczają

  • 74. Data: 2020-11-03 10:16:34
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zastanawiam się nad bezpieczeństwem karty anonimowej: jak Robert znajdzie Twoją i
    zacznie płacić po 49,99 zł (99,99zł) to zaprze się
    iż był pewien, że to jego własna ;-))

    -----

  • 75. Data: 2020-11-03 13:37:34
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 03.11.2020 o 10:13, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > tylko złotówki i karta sama przeliczy po kursie kantorowym?
    > Czy w kantorze można wymieniać waluty bezpośrednio bez pośrednictwa

    "Uprzejmie informuję, że podczas płatności kartą pobieramy środki w
    jednej walucie. Jeżeli nie ma Pan wystarczających środków - transakcja
    się nie powiedzie. Jeżeli posiadałby Pan wystarczająca ilość środków w
    USD lub PLN - wówczas moglibyśmy dokonać przewalutowania."

    można wymieniać waluty bez PLN

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 76. Data: 2020-11-03 14:09:35
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ale Twoje zapytanie do nich (i ich odpowiedź) dotyczyła zakupu konkretnie w USD?
    Czy raczej USD jest walutą rozliczeniową tej karty (jak EUR dla karty AliKa)?

    -----

  • 77. Data: 2020-11-03 14:44:29
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 03.11.2020 o 14:09, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ale Twoje zapytanie do nich (i ich odpowiedź) dotyczyła zakupu
    > konkretnie w USD?
    > Czy raczej USD jest walutą rozliczeniową tej karty (jak EUR dla karty
    > AliKa)?

    zapytałem co się stanie jak płacę w EUR a na rachunku mam PLN i USD

  • 78. Data: 2020-11-03 17:08:23
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tylko nadal nie rozumiem: na rachunku w kantorze, czy na rachunku "karty"?
    Rozumiem, że w kantorze można mieć fafnaście [pod]rachunków w fafnastu walutach, ale
    jak jest z kartą: czy na "rachunku karty" też
    ma się/można mieć i doładowywać fafnaście [pod]rachunków "karty" w fafnastu walutach?

    -----

  • 79. Data: 2020-11-05 10:06:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To po ilu dniach od maila od Cinka znalazłeś w skrzynce list z kartą?
    Ostatnio dostałem inną po bodajże dwóch dniach roboczych (z weekendem w środku).

    -----
    > cinkciarz ma wysokie mniemanie o działaniu poczty - dzisiaj przysłał mi maila z
    ponagleniem, że jeszcze karty nie aktywowałem ;>
    A przecież dopiero tydzień minął

  • 80. Data: 2020-11-05 10:59:13
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 5 listopada 2020 10:06:41 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

    ponagleniem, że jeszcze karty nie aktywowałem ;>

    > To po ilu dniach od maila od Cinka znalazłeś w skrzynce list z kartą?

    Pisałem w wątku " biała od cinkciarza = jest ;-) ".

    > Ostatnio dostałem inną po bodajże dwóch dniach roboczych (z weekendem w środku).

    Jakoś po dwóch dniach - tylko właśnie nie pamiętam, czy roboczych, czy jednak weekend
    był w środku, a ogólnie było to też w wakacje polockdownowe, bo to była karta
    ostatniego "pol'and'rock festival", d. "przystanku woodstock" - dostałem debetówkę z
    mBąka, to był pocztowy (w sensie karty przesyłanej listem zwykłym) rekord.

    Zwykle pocztą przychodzą po jakimś tygodniu - teraz akurat czekam na 1-2-3 z
    santandera (padł kolejny rekord, udało się dostać "na klik" nie tylko trzecią, ale i
    czwartą kartę kredytową - szkoda, że przy czwartej wykorzystałem całą ofertę limitu
    "na klik", może udałoby się też piątą i miałbym komplet - a teraz ostatni dzwonek na
    zamawianie kredytówek, rok spokoju tylko dla kart zamówionych do końca listopada - a
    do tego do końca listopada dają jeszcze stówkę - kupon na allegro - ciekawe, czy
    dostanę, bo trzeba się zarejestrować na stronie promocji - santander ma taką głupią
    zasadę - a zarejestrowałem się dopiero po zamówieniu karty, bo wcześniej nie było
    linka do promocji na stronie logowania - ale od czego są ew. reklamacje ;), więc
    będzie można sprawdzić - bo z odnawianymi to już trudniej, można jedynie porównywać z
    napisem "wysłano dnia" - jeśli w ogóle jest.

    Platynowe kredytówki santander wysyła kurierem - jak zamówisz w ciągu dnia, to
    przychodzą D+2 (ostatnią zamówiłem 14.10 ok. 10, kurier był 16.10 rano, dobrze, że do
    skrzynki to się mieści), ale z zamówioną po 22 już na D+2 nie zdążyli, zobaczymy, czy
    przyjdzie dzisiaj.
    Najgłupszy pomysł, jaki mieli, to wysyłanie mc world poleconym - chyba już z tego
    zrezygnowali, było to nieziemsko wkurzające - tak to jest, gdy się chce kogoś
    uszczęśliwiać na siłę, a się nie pomyśli.