  • Data: 2002-09-15 16:56:09
    Temat: jaki bank wybrac???????
    Od: "kijan" <U...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Was serdecznie, jestem pierwszy raz na grupie i nie wiem czy jest do
    Niej jakis FAQ czy nie, przejrzalem takze wczesniejsze posty i nie znalazlem
    podobnego. Mam np. 20000 zl i chcialbym je rozmnozyc:)))) ale z jak
    najmniejszym ryzykiem utraty tych pieniedzy (mam na mysli jakis bank). Czy
    moglibyscie mi doradzic jakis Bank z dosc wysokim oprocentowaniem i jaka
    lokate wybrac. Pieniadze moge zostac zlozone na jakis :dluzszy" czas (mam na
    mysli okolo 2 latek). Bede wdzieczny za jakies propozycje, z gory dziekuje.

    Pozdrawiam kijan
    www.kijan.com
    nr gg 733564
    nr icq 146361216