  • 1. Data: 2012-04-07 14:25:55
    Temat: jaka tania lub darmowa KK - rzadko używana
    Od: t...@g...com

    Po ostatniej podwyżce opłaty rocznej za jaką zafundował mBank - Visa Classic z 38 zł
    do 70 zł opłaty rocznej zaczynam szukać innej karty kredytowej.
    Karta będzie awaryjnym źródłem finansowania i będzie rzadko używana - jakieś 20
    operacji bezgotówkowych rocznie.

    Sprawdzałem różne banki i bezpłatna jest tylko karta Openfinance KISS.
    Pozostałe banki (np. Millenium, Alior, BZWBK, ING)liczą sobie od 50 do 70-80 złotych
    opłaty rocznej za rzadko używaną kartę. Czyli drogo.

    Drugą propozycją jest Kata Komfortowa Polbank - przy 18 operacjach rocznie karta
    będzie mnie kosztowała 25 złotych rocznie.

    Możecie polecić jakieś tanie karty kredytowe?
    Pominąłem jakąś atrakcyjną promocję?

  • 2. Data: 2012-04-07 14:37:51
    Temat: Re: jaka tania lub darmowa KK - rzadko używana
    Od: JB <j...@o...pl>

    > Możecie polecić jakieś tanie karty kredytowe?
    > Pominąłem jakąś atrakcyjną promocję?

    Citi MC World - bezpłatna (na razie na rok), druga karta dla
    "obdarowanego" też za darmo, 200 pln z grupera, dwa bilety do kina za
    free na start ;)

  • 3. Data: 2012-04-07 16:54:10
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-04-07 14:25, t...@g...com pisze:
    > Pozostałe banki (...) Alior (...) liczą sobie od 50 do 70-80 złotych

    To nie do końca prawda bo Alior ma też:

    Specjalna oferta cenowa karty World MasterCard(R) - obowiązuje do 30
    czerwca 2012 r.!

    0 zł za wydanie karty
    0 zł za wznowienie karty - na zawsze
    oprocentowanie obniżone o 20% - na zawsze

  • 4. Data: 2012-04-08 00:51:11
    Od: Piotr Hołda <p...@w...pl>

    ING Pomarańczowa. Limit niski ale używam sporadycznie i zawsze łapię się
    na zwolnienie z opłaty.

    Piotr Hołda

  • 5. Data: 2012-04-08 03:42:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <t...@g...com> 3127456.930.1333801555117.JavaMail.geo-discussion-fo
    rums@yndg18

    : Możecie polecić jakieś tanie karty kredytowe?

    Citi i Mille.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2012-04-08 06:53:24
    Od: tom <t...@g...com>

    W dniu niedziela, 8 kwietnia 2012 03:42:55 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > : Możecie polecić jakieś tanie karty kredytowe?
    >
    > Citi i Mille.

    Sprawdziłem te oferty i:
    - Citi na Gruperze już dawno nieaktualne;
    - Alior niby karta za darmo, ale w TOiP jest opłata miesięczne 5 zł chyba, że były 4
    transakcje miesięcznie - do sprawdzenia;
    - ING - karty pomarańczowej już nie ma w ofercie (brak na WWW). Zwykła Visa to koszt
    35 zł rocznie lub średnio 200 zł operacji miesięcznie. Do rozważenia.
    - Citi - wg TOiP: 8 zł miesięcznie 96 zł w skali roku- odpada;
    - Millenium - duże wymogi kwotowe - odpada.

    Czyli ranking tanich KK sporadycznie używanych wygląda następująco:
    OpenFinance KISS - 0 zł
    Polbank komfortowa - 0 zł przy 36 transakcjach rocznie, 25 zł przy 18 transakcjach
    rocznie; w przeciwnym razie 49 zł.
    ING VISA - 0 zł przy rocznym obrocie 2400 zł; w przeciwnym razie 35 zł.

  • 7. Data: 2012-04-08 12:41:04
    Od: " " <a...@g...pl>

    tom <t...@g...com> napisał(a):

    > Czyli ranking tanich KK sporadycznie u=BFywanych wygl=B1da nast=EApuj=B1co:
    > OpenFinance KISS - 0 z=B3
    > Polbank komfortowa - 0 z=B3 przy 36 transakcjach rocznie, 25 z=B3 przy 18 t=
    > ransakcjach rocznie; w przeciwnym razie 49 z=B3.
    > ING VISA - 0 z=B3 przy rocznym obrocie 2400 z=B3; w przeciwnym razie 35 z=
    > =B3.

    Zamiast Polbank komfortowej sugeruję Polbank T-mobile. Mnie wyrobili ją nie do
    abonamentu tylko do najtańszego pre-paida, którego w dodatku od kilku miesięcy
    nie trzeba systematycznie doładowywać ;-) Pierwszy rok bezpłatny, drugi
    bezpłatny za 36 transakcji rocznie. No i 1% keszbeku.

  • 8. Data: 2012-04-08 13:05:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "tom" 19013355.2844.1333860804888.JavaMail.geo-discussion-
    forums@vbsf4

    > : Możecie polecić jakieś tanie karty kredytowe?

    > Citi i Mille.

    Sprawdziłem te oferty

    Ja jeszcze nie -- sprawdzam i sprawdzam...
    Ale moim zdaniem i 30 latach używania człowiek nie może mieć pewności...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2012-04-10 10:16:29
    Od: T <t...@g...pl>

    Raiffeisen Bank - MasterCard Mistrzowska Karta 25 PLN/rok, darmowa przy
    srednim miesiecznym obrocie 1000 PLN

  • 10. Data: 2012-04-10 11:18:45
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "T" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Raiffeisen Bank - MasterCard Mistrzowska Karta 25 PLN/rok, darmowa przy
    > srednim miesiecznym obrocie 1000 PLN

    Moze i tania do sporadycznego uzywania.
    Zas co do zwrotu za oplate -- przy ~tysiaku miesiecznie,
    na innych KK mozna uzyskac cofke kilkukrotnie wyzsza od tejze oplaty ;)