  • 1. Data: 2012-04-06 18:33:20
    Temat: Optimie graulujemy pomysłowości (zmiany w regulaminie w kilkunastu wiadomościach)
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    Czy tylko ja mam takie (wątpliwe) szczęście, że zmianę regulaminu
    dostałem w rozbiciu na kilkanaście wiadomości, zamiast jednak z jakimś
    linkiem (skoro ich nowoczesny system nie przyjmuje dużej liczby literek)?

  • 2. Data: 2012-04-06 21:18:28
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-04-06 18:33, osa pisze:
    > Czy tylko ja mam takie (wątpliwe) szczęście, że zmianę regulaminu
    > dostałem w rozbiciu na kilkanaście wiadomości, zamiast jednak z jakimś
    > linkiem (skoro ich nowoczesny system nie przyjmuje dużej liczby literek)?

    Masz niewątpliwe szczęście, bo ja nie dostałem w ogóle. :)

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 3. Data: 2012-04-06 21:29:05
    Od: gral <n...@e...pl>

    maruda napisał(a):

    > Masz niewątpliwe szczęście, bo ja nie dostałem w ogóle. :)

    zaloguj się :)

  • 4. Data: 2012-04-07 19:31:00
    Od: W <w...@w...pl>

    osa wystukał, co następuje:

    > Czy tylko ja mam takie (wątpliwe) szczęście, że zmianę regulaminu
    > dostałem w rozbiciu na kilkanaście wiadomości, zamiast jednak z jakimś
    > linkiem (skoro ich nowoczesny system nie przyjmuje dużej liczby literek)?

    "Nowe wiadomości: 13" :D

    Pocieszam - w ing też jest taki skrajny debilizm i odpowiedzi na zgłoszenia
    często dostaje jako "cz. 1" i dalej ;)