  • 1. Data: 2012-04-07 04:57:29
    Temat: Mille -- wpłatomaty
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Czy Mille ma wpłatomaty?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-04-07 13:14:25
    Temat: Re: Mille -- wpłatomaty
    Od: maciekmouse <m...@g...com>

    W dniu sobota, 7 kwietnia 2012 04:57:29 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > Czy Mille ma wpłatomaty?
    >
    > --
    > .`'.-. ._. .-.
    > .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    > `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    > o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

    Nie mają wpłatomatów...Niestety, ale mają czynne oddziały w sobotę w niektórych
    centrach handlowych..

  • 3. Data: 2012-04-07 14:03:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "maciekmouse" 1011242.35.1333797265797.JavaMail.geo-discussion-for
    ums@ynel5

    > Czy Mille ma wpłatomaty?

    : Nie mają wpłatomatów...Niestety, ale mają czynne
    : oddziały w sobotę w niektórych centrach handlowych..

    Dzięki -- pytam nie dlatego, że chcę dziś wpłacić,
    ale dlatego, że liczę się z możliwością rozstania
    się z debetówką mBanku.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-04-07 15:15:23
    Od: lukas luki <l...@g...com>

    Wpłatomaty millennium - fakt nie mają ich ale to nie znaczy, że nie
    można skorzystać z innych :P

    Ja korzystam dość często z bezpłatnych wpłatomatów euronetu -
    millennium o tym nic nie wie, a szkoda ... Euronet też nie reklamuje
    tej usługi, że dla wszystkich banków działa bez żadnych prowizji za
    wpłatę ... http://www.euronetpolska.pl/p,159,_jak_korzystac.htm

    Wpłaty dochodzą na dobre konto z banku PeKo S.A. pierwszą sesją tzn.
    millennium księguje mi środki do 12:00 czyli jak wpłacisz w pn to
    środki będą we wtorek w millennium do 12:00 czyli właściwie zwykły
    elixir ...

    Co do funkcjonowania wpłatomatów euronetu - należy jednorazowo
    powiązać kartę z numerem rachunku, podczas pierwszego korzystania
    zostaniesz poproszony o podanie 26 cyfrowego nr rachunku na który
    chcesz wpłacać środki tą kartą - jednorazowy koszt przypisania karty
    do konta to 1 PLN.

    Podczas kolejnych wpłat, wpłatomat będzie już pamiętać na jakie konto
    ma przelać środki - potwierdzenie wraz z nr rachunku drukuje się
    automatycznie.
    Zatem euronetowy wpłatomat stał się uniwersalny :) pozdrawiam Łukasz
    K.

  • 5. Data: 2012-04-07 15:50:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "lukas luki" f...@h...goo
    glegroups.com

[...]

    Czy w ten sposób mogę wpłacić dowolną kartą na dowolne
    konto? Przypisując do różnych kart różne numery kont

    Dziękuję.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2012-04-07 16:11:36
    Od: lucquee <l...@g...com>

    Do karty przypisuje się numer konta na jakie ma trafić wpłata, numer konta można
    dowolnie zmieniać tzn. kartę z millennium banku można powiązać z mBankiem ...
    można oczywiście później zmienić nr rachunku przypisany do tej karty na inny. We
    wpłatomacie euronetu przypisuje się do danej karty tylko nr rachunku na jaki ma
    trafić wpłata, sam nr rachunku można zawsze zmienić na inny jednak wiąże się to z
    opłatą za zmianę/przypisanie nr rachunku do danej karty w wysokości 1 PLN
    pozdrawiam/ Łukasz K.

  • 7. Data: 2012-04-07 16:15:13
    Od: lucquee <l...@g...com>

  • 8. Data: 2012-04-07 17:26:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "lucquee" 31342257.107.1333807896662.JavaMail.geo-discussion-f
    orums@vbbfj25

    Dzięki -- zrozumiałem wszystko.
    Wesołych świąt.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2012-04-12 15:14:35
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 7 Kwi, 15:15, lukas luki <l...@g...com> wrote:
> [...]
    > millennium o tym nic nie wie, a szkoda ... Euronet też nie reklamuje
    > tej usługi, że dla wszystkich banków działa bez żadnych prowizji za
    html

> [...]
    > automatycznie.
    > Zatem euronetowy wpłatomat stał się uniwersalny :) pozdrawiam Łukasz

    Postanowiłem przetestować - wczoraj wieczorem wpłata we wpłatomacie
    Euronetu na konto w PeKaO SA i kasy na koncie jak nie było tak nie ma.
    A minęła właśnie 2-ga sesja przychodząca PeKaO SA

  • 10. Data: 2012-04-12 15:39:17
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 07 Apr 2012 06:15:23 -0700, lukas luki napisał(a):

    > Wpłatomaty millennium - fakt nie mają ich ale to nie znaczy, że nie
    > można skorzystać z innych :P
    >
    > Ja korzystam dość często z bezpłatnych wpłatomatów euronetu

    No bezpłatne to one nie są skoro sam napisałeś, że powiązanie rachunku z
    kartą kosztuje 1 zł. Ogólnie jakieś to rozwiązanie jest aczkolwiek słabo
    to widzę. Pewnie te wpłatomaty stoją w dużych miastach a tam raczej
    problemu z dostępem do oddziałów banków albo sieci ich wpłatomatów nie
    ma. Dodatkowa usługa i według mnie raczej niszowa.

    --
    xbartx