  • 1. Data: 2005-02-17 20:34:36
    Temat: jak zainwestowac??
    Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>

    Mam do zainwestowania 1000 USD. Nie chcial bym ich raczej sprzedawac, bo
    cena dolara nie jest zachecajaca. Co bycie radzili?

  • 2. Data: 2005-02-17 20:59:28
    Temat: Re: jak zainwestowac??
    Od: "|<onrad" <b...@b...tren.dy>

    Dnia 02/17/2005 09:34 PM, Użytkownik Łukasz napisał:
    > Mam do zainwestowania 1000 USD. Nie chcial bym ich raczej sprzedawac, bo
    > cena dolara nie jest zachecajaca. Co bycie radzili?

    Kup jabłek, zawieź do Niemiec. U nas jest cena niższa chyba o 90gr na
    kilogramie.

    Jak już to zrobisz, to napisz mi na priv (w ramach podziekowania czy
    zaplaty za zdradzenie tego magicznego sposobu na zarobienie) czy sie
    oplacilo :)

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 3. Data: 2005-02-17 21:35:51
    Od: "qv." <q...@o...pl>

    > Jak już to zrobisz, to napisz mi na priv (w ramach podziekowania czy
    > zaplaty za zdradzenie tego magicznego sposobu na zarobienie) czy sie
    > oplacilo :)

    Uwazasz ze jestes bardzo smnieszny ? czlowiek prosil o rade. Skoro nie masz
    nic konstruktywnego do powiedzenia, to lepiej zamilcz.

    pozdrawiam....

  • 4. Data: 2005-02-17 22:02:58
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik qv. napisał:

    > Uwazasz ze jestes bardzo smnieszny ? czlowiek prosil o rade. Skoro nie masz
    > nic konstruktywnego do powiedzenia, to lepiej zamilcz.

    1k $ to kwota dosyc mala na jakies inwestycje, zwlaszcza jezeli nie chce
    sie tych dolarow wymieniac na PLN.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2005-02-17 22:38:35
    Od: "|<onrad" <b...@b...tren.dy>

    Dnia 02/17/2005 10:35 PM, Użytkownik qv. napisał:
    > Uwazasz ze jestes bardzo smnieszny ?

    nie

  • 6. Data: 2005-02-18 13:01:46
    Od: "ja" <...@m...il>

    Użytkownik "qv." <q...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Uwazasz ze jestes bardzo smnieszny ? czlowiek prosil o rade. Skoro nie
    > masz nic konstruktywnego do powiedzenia, to lepiej zamilcz.

    Prawda w oczy kole ?
    O jakich inwestycjach można myśleć z tysiącem dolarów ????
    Tylko w handel. Najkorzystniej , najryzykowniej narkotykami
    Inwestycja to może być w siebie - jakiś kurs doskonalenia zawodowego.