  • 1. Data: 2005-02-17 19:51:32
    Temat: "Dysk z danymi klientów banku Millenium na śmietniku!"
    Od: Daniel Rejmer <e...@o...pl>

    http://www.hacking.pl/news.php?id=4733

    Nie bardzo chce mi sie wierzyc:

    1. "Potrzebowałem małego twardego dysku starego typu"
    2. "Tego typu dane nie są przechowywane na dyskach używanych przez
    pracowników, tylko w bankowej, zamkniętej sieci komputerowej." - na takim
    maltm dysku starego typu ?
    3. "Dla zabawy złamałem wszystkie blokady zabezpieczające hasła do kart
    bankomatowych i kredytowych, z wyjątkiem ostatniego, na które zabrakło mi
    czasu - mówi student politechniki." - nie znam sie, ale co to za blokady i
    ile ich jest ?
    4. " tam bezdomni często sprzedają znalezione na śmietnikach części
    komputerowe" - to ten dysk dziala ?

    pozdrawiam
    daniel

    --