  • 1. Data: 2005-02-17 20:38:17
    Temat: Bardzo dobre wyniki Ing Banku Śląskiego w 2004
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    W 2004 roku ING Bank Śląski osiągnął zysk netto w wysokości 366,3 mln zł w
    porównaniu z 30,6 mln zł w poprzednim roku. Ubiegłoroczny wynik finansowy
    jest najwyższy w historii banku. Zarząd ING Banku Śląskiego zamierza
    zaproponować akcjonariuszom wypłatę 266,7 mln zł dywidendy (20,50 zł na 1
    akcję), na którą złoży się 147 mln zł stanowiących 40% zysku netto oraz
    jednorazowa wypłata 119,7 mln zł z tytułu przyszłego przesunięcia części
    rezerw na kapitały w związku z wdrożeniem MSR.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,9015

    Sporo ciekawych rzeczy na temat kaert, bankowosci elektronicznej, itp. itd.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-02-17 22:21:11
    Temat: Re: Bardzo dobre wyniki Ing Banku Śląskiego w 2004
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 17 Feb 2005 21:38:17 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wklepał(-a):

    >W 2004 roku ING Bank Śląski osiągnął zysk netto w wysokości 366,3 mln zł w
    >porównaniu z 30,6 mln zł w poprzednim roku.

    Nooo, co tak słabo w 2003, przecież taki duży bank. ;-)

  • 3. Data: 2005-02-17 22:51:52
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Nooo, co tak słabo w 2003, przecież taki duży bank. ;-)

    Hue, hue. Porownaj z BRE ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-02-18 08:51:56
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-02-17 21:38, Pan/Pani Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a)
    co następuje:

    > W 2004 roku ING Bank Śląski osiągnął zysk netto w wysokości 366,3 mln zł
    > w porównaniu z 30,6 mln zł w poprzednim roku.

    Czy mi się wydaje, czy w ostatnim wydaniu Forbes'a był "raczej"
    niepochlebny artykuł o BŚ? Coś zdaje się pt.: "Bez kredytów BŚ nie
    ruszy". Muszę to dzisiaj sprawdzić.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 5. Data: 2005-02-18 18:35:02
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Hue, hue. Porownaj z BRE ;)

    Zebys Ty choc wiedzial, o czym piszesz jak przypadkiem nie cytujesz.
    Porownaj z PEO albo z BPH

    pzdr
    wkg

  • 6. Data: 2005-02-19 10:25:01
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    wkg <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Zebys Ty choc wiedzial, o czym piszesz jak przypadkiem nie cytujesz.
    > Porownaj z PEO albo z BPH

    Zebys ty chociaz wyczuwal nutke ironii, kiedy kogos krytykujesz.
    Ogolnie takie komentarze sa zalosne.
    A zeby Ci wytlumaczyc, bo widze ze zupelnie nie jarzysz:
    BRE rownie wielki bank (aktywa powiedzmy mniejsze o 10%), a wyniki w
    zeszlym, a zwlaszcza w tym w porownaniu z INGiem - ponizej krytyki. (ING
    podlega przeciez tym samym wymaganiom prawnym).
    To jak ktos mowi, ze slaaabo jak na taki duzy bank - to daje porownanie
    BRE, ktory pewnie chcialby osiagnac takie wyniki.

    No ale zeby do takiego wniosku dojsc trzeba miec troche dobrej woli, ktorej
    Tobie najwyrazniej brakuje.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 7. Data: 2005-02-21 00:14:56
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > A zeby Ci wytlumaczyc, bo widze ze zupelnie nie jarzysz:

    Nic nie widzisz.
    Przepisujesz komunikaty i do tego sie madrujesz. Smutne to.

    pzdr
    wkg

  • 8. Data: 2005-02-21 06:57:15
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    wkg <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Nic nie widzisz.
    > Przepisujesz komunikaty i do tego sie madrujesz. Smutne to.

    Masz prawo do takiego zdania. Warto byloby je oczywiscie uzasadnic.
    Wiem, ze tego nie zrobisz, ani nie rozwiniesz tematu. Dlatego EOT.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 9. Data: 2005-02-23 22:54:52
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Masz prawo do takiego zdania. Warto byloby je oczywiscie uzasadnic.
    > Wiem, ze tego nie zrobisz, ani nie rozwiniesz tematu. Dlatego EOT.

    Nie wiesz. I nie EOTuj skoro nie wiesz. Po prostu widze, ze glownie podajesz
    cudze teksty. Co tu rozwijac.

    pzdr
    wkg

  • 10. Data: 2005-02-24 07:44:45
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    wkg <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie wiesz. I nie EOTuj skoro nie wiesz. Po prostu widze, ze glownie
    > podajesz cudze teksty. Co tu rozwijac.

    Ok. Skoro masz takie postrzeganie, ja ci go nie bede rozszerzal. Cytowanie
    tekstow bynajmniej nie ma swiadczyc o tym, ze cos wiem, tylko zainteresowac
    dana, ciekawa moim zdaniem informacja (a przy okazji sklonic do wejscia na
    moj serwis). I tyle, wiec prosze nie doszukuj sie w tym jakiejs ideologii.
    Widze tez, ze zmieniasz front. Teraz juz "glownie". Heh.
    Wybacz, ale na takie zaczepki nie chce mi sie odpowiadac, bo nie widze,
    dlaczego mialbym anonimowi udowadniac, ze nie jestem wielbladem.
    Wystarczyloby, zebys sie bardziej rozejrzal w mojej "tworczosci". Widocznie
    ci sie nie chce, wiec jak zachowujesz sie jak czesc naszego spoleczenstwa.
    Ale to tylko Twoj problem! ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!