  • 1. Data: 2004-06-15 12:13:14
    Temat: Konto przez internet w UK
    Od: X <...@h...pl>

    Witam

    Mam pytanie: kto zna bank w UK (najlepiej w Londynie) gdzie mógłbym
    otworzyć konto przez Internet (chodzi oczywiście o to żeby nie ruszać
    się z Polski). Nie musi miec żadnych linii debetaowych, itp, itd.

    Szukałem tego w archiwum i w ogóle po sieci, ale jakoś nie trafiłem..

    Aha, nie interesują mnie konta poza UK.

    Dzięki, And.

  • 2. Data: 2004-06-15 12:36:20
    Temat: Re: Konto przez internet w UK
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    X wrote:
> [...]
    > się z Polski). Nie musi miec żadnych linii debetaowych, itp, itd.
    >
    > Szukałem tego w archiwum i w ogóle po sieci, ale jakoś nie trafiłem..

    nikt sie nie chwalil, ze zdalnie takie konto juz otworzyl
    poczytaj np http://www.smile.co.uk/
    natomiast na http://www.0-effort-online-banking.com/
    możesz sobie wybrać kraj i mieć więcej linków
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-06-15 18:59:42
    Od: roman <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik X napisał:
> [...]
    > otworzyć konto przez Internet (chodzi oczywiście o to żeby nie ruszać
    > się z Polski). Nie musi miec żadnych linii debetaowych, itp, itd.

    Nie chce zniechęcać ale wątpię w to abyś obecnie założył konto zdalnie w
    UK. Weź pod uwagę to, że Polacy którzy pracują na wyspie mają duże
    problemy aby założyć rachunek osobiście w banku.

    --
    jaromanek