  • 1. Data: 2022-09-15 13:19:00
    Temat: jak się dodzwonić do citibanku?
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jak się nie ma "16-cyfrowego numeru karty"?

    MJ

  • 2. Data: 2022-09-15 14:06:47
    Temat: Re: jak się dodzwonić do citibanku?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 15 września 2022 o 13:19:03 UTC+2 Michał Jankowski napisał(a):
    > Jak się nie ma "16-cyfrowego numeru karty"?

    Ale w ogóle nie masz karty czy tylko nie masz do niej dostępu, żeby odczytać numer?
    Ja zawsze dzwonię z zarejestrowanego telefonu i nie trzeba podawać numeru.

    A co się dzieje, jak nie podasz tego numeru? Rozłącza się bez możliwości "weryfikacji
    przez doradcę"?

  • 3. Data: 2022-09-15 14:45:49
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]
    >
    > A co się dzieje, jak nie podasz tego numeru? Rozłącza się bez możliwości

    Nie mam karty. Znaczy, osoba, której to dotyczy, nie ma. Przyszedł
    kurier z papierami i po jego wyjściu się okazało, że jest literówka w
    adresie. (Co prawda kurier trafił.)

    Poza tym w ogóle można przecież nie mieć żadnej karty a mieć konto.

    Można nie podać nic, wtedy po pewnym czasie mówi, że przełączy do
    doradcy, gra melodyjka, potem "nie mogliśmy zweryfikować klienta i
    przydzielić odpowiedniego doradcy, podaj 16-cyfrowy numer karty...".

    MJ

  • 4. Data: 2022-09-15 15:04:59
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 15 września 2022 o 14:45:52 UTC+2 Michał Jankowski napisał(a):

> [...]
    > doradcy, gra melodyjka, potem "nie mogliśmy zweryfikować klienta i
    > przydzielić odpowiedniego doradcy, podaj 16-cyfrowy numer karty...".

    No to trzeba poczekać aż przyjdzie karta.
    Można mieć nadzieję, że jak kurier trafił, to i listonosz też.
    A ja nie, to pewnie niestety oddział tylko, mało ich.
    Ew. maila napisać, może zadziała.

    Kolega z forum ćwiczył temat konta w citku bez karty - oni tam są "kartocentryczni"
    i zamiast różnych tam CIFów (dobrze, że nie domestosów ;) używają właśnie numeru
    karty.
    Pomijając kłopoty przy zastrzeganiu, w przypadku bardzo wielkiego niechcenia karty
    (kolega ćwiczył "stare" citikonto właśnie bez karty) dawali taką pseudo-kartę
    z 16-cyfrowym numerem - do niczego więcej nie służyła tylko do identyfikacji
    (w santanderze swego czasu, stosunkowo niedawno, mieli karty działające tylko w ich
    bankomatach).

  • 5. Data: 2022-09-15 15:10:53
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

> [...]

    > doradcy, gra melodyjka, potem "nie mogliśmy zweryfikować klienta i
    > przydzielić odpowiedniego doradcy, podaj 16-cyfrowy numer karty...".

    Albo trzeba słuchać, co w słuchawce mówione - po "podaj 16-cyfrowy numer karty"
    jest jeszcze "zastrzeżenie karty - wybierz 2".
    Trzeba wybrać 2 i chwilę poczekać, "doradca" się odezwie.
    Testowane z innego telefonu niż zarejestrowane w citku.
    Tzn. "doradca" się odezwał, ale ja nie, więc nie wiem, czy nie spuszczą na drzewo,
    "bo my tylko od zastrzegania" ;>

  • 6. Data: 2022-09-16 11:42:23
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    > (w santanderze swego czasu, stosunkowo niedawno, mieli karty działające tylko w ich
    bankomatach).
    tak, ale dość krótko, to im się chyba nie opłacało

    a jakże, mam taką ;-)

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    robertsierant.pl

  • 7. Data: 2022-09-16 12:15:49
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 16 września 2022 o 11:42:28 UTC+2 Robert_DF napisał(a):
    > tak, ale dość krótko, to im się chyba nie opłacało
    >
    > a jakże, mam taką ;-)

    Ja też, ale już tylko jako zabytek.
    Dawali tylko do "konta jakie chcę", do przeniesionych ze śp. db nie chcieli - a KJC
    pozamykałem jak wprowadzili opłaty.

  • 8. Data: 2022-09-16 14:00:53
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    > Ja też, ale już tylko jako zabytek.
    > Dawali tylko do "konta jakie chcę", do przeniesionych ze śp. db nie chcieli - a KJC
    pozamykałem jak wprowadzili opłaty.

    to ja mam konto jeszcze po starym WBK SA (kiedyś tam pracowałem),
    trzymam z sentymentu więc kartę dali

    a to po DB (do kredytu) zamknąłem w pierwszym dniu jak było to możliwe