  • 1. Data: 2004-06-01 08:12:10
    Temat: inteligo zniklo
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    mialo byc od dzis dostepne dla e-pko-wiczow
    a nie ma go dla nikogo :-)
    *** blad ***

  • 2. Data: 2004-06-01 08:22:52
    Temat: Re: inteligo zniklo
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
    > mialo byc od dzis dostepne dla e-pko-wiczow
    > a nie ma go dla nikogo :-)

    Mialo by nieczynne do OKOLO 10-ej.
    Pewnie kolo o dużym promieniu...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2004-06-01 08:36:40
    Od: "iczek" <p...@i...fot.pl>

    > Mialo by nieczynne do OKOLO 10-ej.
    > Pewnie kolo o dużym promieniu...;-)
    >
    > --
    > Pozdrowienia
    > ---
    > Slawek Kos --> s...@p...com

    Swoja droga to chyba pierwszy raz w historii Inteligo.
    Dla mnie o oburzjace z tyle czasu to trwa. !

    10 godzin ! i nadal nie ma zandej informacji !

    piotr

  • 4. Data: 2004-06-01 08:57:29
    Od: "Hajdam" <p...@h...com>

    Użytkownik "iczek" <p...@i...fot.pl> napisał w wiadomości

    > Swoja droga to chyba pierwszy raz w historii Inteligo.
    > Dla mnie o oburzjace z tyle czasu to trwa. !
    >
    > 10 godzin ! i nadal nie ma zandej informacji !
    >
    > piotr

    Witam,

    jest informacja mowiaca o tym ze przerwa w dzialaniu jest spowodowana
    polaczeniem ofert ePKO BP i Inteligo... :)

    Pozdrawiam
    Hajdam

  • 5. Data: 2004-06-01 09:07:54
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > 10 godzin ! i nadal nie ma zandej informacji !

    Informacja jest, zarówno na głównej jak i na logowania. Teraz napisali, że
    się wyrobią do 12tej.

    --
    ---
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-06-01 09:26:38
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "SebCz" <a...@K...pl> napisał w wiadomości

    > Informacja jest, zarówno na głównej jak i na logowania. Teraz napisali, że
    > się wyrobią do 12tej.

    Nie do 12-ej tylko do poludnia...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2004-06-01 09:59:34
    Od: "Hajdam" <p...@h...com>

    Juz dziala :)

    Hajdam

  • 8. Data: 2004-06-01 10:09:52
    Od: "Lukasz C." <m...@p...onet.pl>

    > Ej, mogłeś poczekać, aż załatwię wszystko, co mam do załatwienia
    > i potem ogłaszać. Teraz ludzie się rzucą i nic nie załatwię tam. ;-)

    Dla ePKOwcow nie dziala dalej (przynajmniej dla mnie). Po wpisaniu odpowiedzi z
    tokena pojawia sie:
    Błąd komunikacyjny.
    Wystąpił błąd wewnętrzny aplikacji: problemy z komunikacją z systemem bankowym.
    Spróbuj ponownie. Jeśli problem będzie się powtarzał, zgłoś go konsultantowi
    Inteligo.

    Troche przeginaja pale. Juz ponad 24h nie mam dostepu do rachunku, a o
    zaktywowaniu nowej karty moge pomarzyc...

    Pozdrawiam!

  • 9. Data: 2004-06-01 10:10:18
    Od: "Hajdam" <p...@h...com>

    Użytkownik "Artek" <a...@e...one.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Ej, mogłeś poczekać, aż załatwię wszystko, co mam do załatwienia
    > i potem ogłaszać. Teraz ludzie się rzucą i nic nie załatwię tam. ;-)

    Za wczesnie sie cieszylem... Wywala sie podczas logowania (jeszcze z uzyciem
    token'a z ePKO) :(
    Hajdam

  • 10. Data: 2004-06-01 10:10:35
    Od: "Artek" <a...@e...one.pl>