  • 1. Data: 2004-06-01 08:10:06
    Temat: Inteligo - LEZY !?
    Od: "novy" <a...@p...onet.pl>

    od godziny 7:30 do teraz z Inteligo nie ma zadnego kontaktu.
    - ich wlasne Bankomaty - nie autoryzuja wyplat
    - Euronet i inne bankomaty odrzucaja z informacja ze Bank nie odpowiada
    - strona www.inteligo.pl nie otwiera sie
    - infolinia stale zajeta

    Pakuja sie czy co ? :)))

  • 2. Data: 2004-06-01 08:27:34
    Temat: Re: Inteligo - LEZY !?
    Od: "T.S." <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "novy" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - ich wlasne Bankomaty - nie autoryzuja wyplat
    > - Euronet i inne bankomaty odrzucaja z informacja ze Bank nie odpowiada

    Ostrzegali, ze dzisiaj tak bedzie do 10:00.

    --
    Tomasz, fan Jakuba W.

    Pisząc do mnie, zamien w adresie
    "to_nie_ten_adres" na "jakubwedrowycz"

  • 3. Data: 2004-06-01 08:31:31
    Od: a...@p...onet.pl

    > Użytkownik "novy" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ostrzegali, ze dzisiaj tak bedzie do 10:00.

    > --
    > Tomasz, fan Jakuba W.

    Udalo mi sie jednak dodzwonic na infolinie.
    Przerwa "techniczna" bedzie trwala minimum do godz 12:00 :(

    --
    Novy