  • 1. Data: 2007-09-21 09:02:24
    Temat: gdzie w Wawie płatność kartą z chipem
    Od: plusz <p...@g...com>

    gdzie w centrum Wawy zapłacić małą kwotę (5-10 zł) kartą z chipem.

    jakiś czas temu pisałem o problemie w płatności kartą Mastercard WBK
    do konta w EUR w Paryżu.

    okazuje się, że również w terminalu chipowym Polcard w Polsce nie mogę
    tą kartą płacić.

    Chcę wykonać dodatkowe testy. Podpowiedzcie gdzie jest działający
    terminal?

    --
    plusz

  • 2. Data: 2007-09-21 11:26:50
    Temat: Re: gdzie w Wawie płatność kartą z chipem
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    plusz <p...@g...com> wrote:
> [...]
    > tą kartą płacić.
    >
    > Chcę wykonać dodatkowe testy. Podpowiedzcie gdzie jest działający

    Poleciłbym najpierw sprawdzić jakiś POS BZWBK, znaczy Cardpoint, łatwo
    rozpoznać bo nakleji z zieloną obwódką na szybie sklepu.

    Jeśli chodzi o Centrum to coś mi się kołacze w głowie że w Metrze
    Centrum jest jakaś drogeria "Natura" czy jakoś tak gdzie takie mają,
    zawsze możesz wejść kupić nie wiem, maszynki do golenia czy coś takiego.

    --
    Miernik
    http://miernik.name/

  • 3. Data: 2007-09-21 12:26:39
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "plusz" <p...@g...com> wrote in message
    s.com...
    [ciach, bo OE nie umie cytowac]

    Moze masz uszkodzona karte po prostu? A sa u nas jakies bankomaty chipowe,
    jesli tak to sprawdz ja w bankomacie.

    pozdrawiam.

  • 4. Data: 2007-09-21 18:14:14
    Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl>

    "plusz" news:1190365344.878204.258270@57g2000hsv.googlegroup
    s.com

    > okazuje się, że również w terminalu chipowym Polcard w Polsce nie mogę
    > tą kartą płacić.

    Wszystko wskazuje na to, że Twoja karta jest uszkodzona...
    W terminalach Polcard bez problemu są akceptowane karty z CHIPem.

  • 5. Data: 2007-09-22 08:24:52
    Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    plusz <p...@g...com> napisał(a):
    > jaki=B6 czas temu pisa=B3em o problemie w p=B3atno=B6ci kart=B1 Mastercard =
    > WBK
    > do konta w EUR w Pary=BFu.

    A problem był tylko w 1 sklepie czy wszędzie?
    Ja bez problemu płaciłem tą kartą w wielu miejcach na świecie, nigdy nie było
    problemu, nawet w Malezji terminale z chipem "łykały" tą kartę.
    BTW, konta walutowe BZ WBK i karty do nich uznałbym za 'produkt roku'.

    Sinus

  • 6. Data: 2007-09-22 12:47:32
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Poleciłbym najpierw sprawdzić jakiś POS BZWBK, znaczy Cardpoint, łatwo
    > rozpoznać bo nakleji z zieloną obwódką na szybie sklepu.

    reserved - majteczki sobie kupic :)

  • 7. Data: 2007-09-23 15:57:20
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 21-09-2007 o 20:14:14 Pszczelarz Bartek <b...@w...w.ulu.pl>
    napisał:

    > Wszystko wskazuje na to, że Twoja karta jest uszkodzona...
    > W terminalach Polcard bez problemu są akceptowane karty z CHIPem.

    Jesteś pewien ?
    Mogę ci podać parę lokalizacji, gdzie dalej idzie po pasku.

    --
    Jooseff

    Używam Opery: http://pl.opera.com/

  • 8. Data: 2007-09-23 16:09:23
    Od: "Prof_Ex" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    plusz <p...@g...com> napisał(a):

    > gdzie w centrum Wawy zap=B3aci=E6 ma=B3=B1 kwot=EA

    Multikino.
    Nie musisz kupowac biletu, wystarczy jakas cola czy chipsy ;-)

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 9. Data: 2007-09-23 16:13:15
    Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl>

    "jooseff" news:op.ty36lufblakizb@a.icpnet.pl

    > Jesteś pewien ?
    > Mogę ci podać parę lokalizacji, gdzie dalej idzie po pasku.

    Nie mówię, że we wszystkich ale kilka razy widziałem jak obcokrajowcy
    płacili w terminalach Polcardu kartami wyposażonymi tylko i wyłącznie w
    CHIP.

  • 10. Data: 2007-09-24 12:04:52
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Brutal ;-)