  • 1. Data: 2007-09-21 08:46:23
    Temat: niezrealizowana platnosc karta - sklep odmawia zwrotu
    Od: "Krzysztof " <p...@g...pl>

    witam,
    czy sklep, ktory przyjal platnosc karta za zakupiony towar, moze odmowic
    zwrotu pieniedzy na karte jesli tego towaru nie ma juz w ofercie?
    Dokladniej:
    1.kupuje buty w sklepie internetowym, place karta przez platnosci.pl
    2.po kilku dniach okazuje sie, ze tych butow w sklepie juz nie ma
    3.prosze sklep o zwrot pieniedzy na karte
    4.odpowiedz sklepu: pieniadze zwracamy tylko na konto bo tak mamy w
    regulaminie, z ktorym trzeba bylo sie zapoznac..
    ALE w ich regulaminie napisane jest, ze "zwroty i wymina"... itp.. itd.. ale
    ja nie chce zwrocic ani wymienic zakupionego towaru bo takiego nie dostalem.
    Do transakcji nie doszlo bo nie dostalem towaru?
    z gory dziekuje za opinie

    krzysztof

  • 2. Data: 2007-09-21 09:08:53
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Krzysztof wrote:

> [...]
    > ale ja nie chce zwrocic ani wymienic zakupionego towaru bo takiego nie
    > dostalem. Do transakcji nie doszlo bo nie dostalem towaru?

    Ale o co chodzi... niech ci przeleją na konto, dzięki czemu będziesz miał
    wypłatę gotówkową mieszczącą się w GP karty. Jak cię gotówka na ręku
    bardzo "parzy", to możesz tą kwotą spłacić od razu kartę.

    p. m.

  • 3. Data: 2007-09-21 09:09:12
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 21.09.2007 Krzysztof <p...@g...pl> napisał/a:
> [...]
    > ja nie chce zwrocic ani wymienic zakupionego towaru bo takiego nie dostalem.
    > Do transakcji nie doszlo bo nie dostalem towaru?

    Nie musi oddawać na kartę, przynajmniej nic mi nie wiadomo o tym, żeby
    musiał. Jednak robi sobie potencjalny problem, bo Ty możesz złożyć
    reklamację, bank Ci odda, a od niego to pobiorą. Jeśli wcześniej przeleje
    Ci ten zwrot na rachunek, to traci dwa razy (oczywiście to jest do
    odzyskania teoretycznie).

    A tak właściwie to co Ci przeszkadza w tym, że Ci przeleją na rachunek
    bankowy? Masz w ten sposób darmowy kredyt gotówkowy. :)
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 4. Data: 2007-09-22 08:20:48
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "mvoicem" <m...@g...com> wrote in message

    > Ale o co chodzi... niech ci przeleją na konto, dzięki czemu będziesz miał
    > wypłatę gotówkową mieszczącą się w GP karty. Jak cię gotówka na ręku
    > bardzo "parzy", to możesz tą kwotą spłacić od razu kartę.

    Hm... GP na karcie debetowej? A moze tylko kredytowe juz pozostaly w uzyciu?
    ;)

    MK

  • 5. Data: 2007-09-22 11:44:34
    Od: - <...@a...pl>

    Dnia Sat, 22 Sep 2007 10:20:48 +0200, MK napisał(a):

    > Hm... GP na karcie debetowej? A moze tylko kredytowe juz pozostaly w uzyciu?

    To niech poda numer rachunku, do którego przypięta jest karta. Przyznam, że
    też nie rozumiem problemu wątkotwórcy :)

  • 6. Data: 2007-09-22 11:59:17
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "-" <...@a...pl> napisał w wiadomości

    > To niech poda numer rachunku, do którego przypięta jest karta. Przyznam,
    > że
    > też nie rozumiem problemu wątkotwórcy :)

    Ja także nie rozumiem problemu autora wątku. nie rozumiem także postawy
    sklepu, bo zwrot na kartę jest dla sklepu korzystniejszy. Chyba to wszystko
    wynika z małego doświadczenia obu stron "sporu" w tych kwestiach.

    marekz

  • 7. Data: 2007-09-22 12:51:05
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "-" <...@a...pl> wrote in message

    > To niech poda numer rachunku, do którego przypięta jest karta. Przyznam,
    > że
    > też nie rozumiem problemu wątkotwórcy :)

    Byc moze dokonujac zakupu skorzystal z kredytu i za okres miedzy transakcja
    a wplywem srodkow bedzie musial zaplacic odsetki. Moze jest jakas inna
    'oplata manipulacyjna'. Jesli transakcja nie zostala zrealizowana nie
    powinno byc obciazenia.

    MK

  • 8. Data: 2007-09-22 14:54:51
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    - napisał(a):
    > To niech poda numer rachunku, do którego przypięta jest karta. Przyznam, że
    > też nie rozumiem problemu wątkotwórcy :)

    Moze autor watku nie ma konta ? Przeciez moze miec tylko KK.

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2007-09-22 14:58:07
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Moze autor watku nie ma konta ? Przeciez moze miec tylko KK.

    To przecież kk ma numer konta - na który się dokonuje spłat.

    --
    Wojciech Bancer

  • 10. Data: 2007-09-22 15:01:23
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Bancer napisał(a):
    > To przecież kk ma numer konta - na który się dokonuje spłat.

    No i ja rozumiem problem autora watku w ten sposob, ze bank mu na to
    konto nie chce zwrocic kasy.

    --
    Mithos