  • 1. Data: 2009-03-23 20:20:26
    Temat: gdzie te spadki
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    żyjecie misiaki ?
    głosiciele wigu Mieszka I i duchowego świata ?
    czy ski juz pozamykane?

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 2. Data: 2009-03-23 20:23:51
    Temat: Re: gdzie te spadki
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości
    > żyjecie misiaki ?
    > głosiciele wigu Mieszka I i duchowego świata ?
    > czy ski juz pozamykane?

    1560 to mocny opór.
    Jak się odbije, to dobrze bo poleci na pysk. Jak nie, to też dobrze, bo moja
    firma będzie miała znacznie solidniejsze fundamenty od przeciętnej z GPW.
    Giełda dla niektórych nie jest jedyną alternatywą lokowania kasy.
    :-)

    Te wzrosty to korekta...

    ;-)
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2009-03-23 20:37:50
    Temat: Re: gdzie te spadki [w przyszłości?]
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> pisze:

    > żyjecie misiaki ?
    > głosiciele wigu Mieszka I i duchowego świata ?
    > czy ski juz pozamykane?

    Kto już ogłosił że świat minął dno dołka?
    Nie myl sporej nadziei na nadzieje z pewnością nadziei.

    Czy ty zdążyłeś zapomnieć że obecny światowy kryzys wziął się z
    niedoszacowania ryzyka a konkretniej niedoszacowania ryzyka ostrej
    zwałki cen domów w USA przez przepłaconych "fachufcuf" i ich "szefuf"
    którzy zadziałali jak stado baranów?

    Ja się nie spodziewam dalszej zwałki, ale przynajmniej już raz
    wygłaszałem podobny pogląd kilka miesięcy temu i się dalej waliło.
    Wiec może rusz swoje ciężkie cztery litery i napisz dlaczego ty uważasz
    że indeksy "wymacały dno wanny" "teraz to już na pewno" bo odbicie z
    ostatniego miesiąca nie przekroczyło poziomu dającego "pewność" że to na
    pewno nie jest tylko chwilowa zmiana na trendzie spadkowym.

    Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Bogatemu to i byk się ocieli

  • 4. Data: 2009-03-23 20:40:06
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    > żyjecie misiaki ?
    > głosiciele wigu Mieszka I i duchowego świata ?
    > czy ski juz pozamykane?

    A fakty, tępaku, sa nieublagane. Oto notowania WIG20 za ostatnie pol roku,
    co kwartal:

    23 IX 2009 - 2362 pkt
    23 XII 2009 - 1747 pkt
    23 III 2009 - 1550 pkt

    Wiec i na Mieszka I czas przyjdzie. A drobne korekty w gore w mikroskali
    zawsze sa mozliwe jako pewnego rodzaju nieoczekiwane fluktuacje, odstepstwa
    od normalnosci.

    Pester

  • 5. Data: 2009-03-23 20:46:12
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 23-03-2009 o 21:37:50 Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Nie myl sporej nadziei na nadzieje z pewnością nadziei.

    gwoli wyjasnienia: odkuwam sie na glosicielach zwalki bez konca.
    Takiej pewnej na 100% bez szans.

    a tu ciekawostka: wzrosty wcale nie musza byc symptomem poprawy.

> [...]
    > niedoszacowania ryzyka a konkretniej niedoszacowania ryzyka ostrej
    > zwałki cen domów w USA przez przepłaconych "fachufcuf" i ich "szefuf"

    Alez AA, naleze do osob ktore to zauwazyly. Teraz fahofcy oceniaja nasze
    pkb coraz
    "lepiej", co oczywiscie "pomaga". Wszystko ma swoje przyczyny i fajnie
    jest je dostrzec.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 6. Data: 2009-03-23 20:59:41
    Od: o...@g...com

    On 23 Mar, 21:40, "Pester" <p...@o...pl> wrote:

> [...]
    > zawsze sa mozliwe jako pewnego rodzaju nieoczekiwane fluktuacje, odstepstwa

    w porównaniu z indeksem w20 tez jestem fluktuacja, trzymam Immoeast
    kupiony
    w okolicach .... 1,20 a stanowi znaczacy udzial na moim rku brokerskim

    ostatnie 3 tygodnie tez przyniosly duzo radosci. Bystrzy i odwazni sa
    zadowoleni

    A okolice Mieszka I przywitalbym z radoscia, choc nie dane bedzie
    kupic
    az tak tanich akcji

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-03-23 21:00:43
    Od: x <l...@p...fm>

    Pester pisze:

> [...]
    > zawsze sa mozliwe jako pewnego rodzaju nieoczekiwane fluktuacje, odstepstwa

    chyba cos ci sie pomylilo

  • 8. Data: 2009-03-23 21:03:35
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 23-03-2009 o 21:59:41 <o...@g...com> napisał(a):

    > w porównaniu z indeksem w20 tez jestem fluktuacja, trzymam Immoeast
    > kupiony
    > w okolicach .... 1,20 a stanowi znaczacy udzial na moim rku brokerskim

    pogratulowac. jak immo Cie przekonalo ?

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 9. Data: 2009-03-23 21:09:30
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 23-03-2009 o 22:00:43 x <l...@p...fm> napisał(a):

    > chyba cos ci sie pomylilo

    nie cos, wszystko.
    nie karmmy jednak trolka

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 10. Data: 2009-03-23 21:10:37
    Od: o...@g...com

    On 23 Mar, 22:03, Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote:

    > pogratulowac. jak immo Cie przekonalo ?
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Z.

    przekornie - przekonaly mnie 3 ogromne czarne swiece z lukami z 10,12
    i 13 listopada 2008.
    a rynek czesto powraca powyzej otwarcia pierwszej z takich swiec.
    Podobnie dziala w druga strone, swieczek moze byc kilka.
    no wiec otworzylem pozycje, sprawdza sie, wiec trzymam leniwy
    jestem :)