  • 1. Data: 2009-03-23 20:58:36
    Temat: Handel swiatowy spadnie o 9% w roku 2009
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    WTO: handel swiatowy spadnie o 9 proc. w '09(PAP, tm/23.03.2009, godz.
    17:50)Swiatowy handel spadnie o 9 proc. w 2009 roku, najbardziej od czasów
    II wojny swiatowej, w miare jak coraz wiecej krajów zostaje pochlonietych
    przez recesje - poinformowala Swiatowa Organizacja Handlu (WTO).

    W 2008 roku handel swiatowy wzrósl o 4 proc.

    "Kurczenie sie gospodarki w wiekszosci krajów uprzemyslowionych swiata, a
    takze ostre zmniejszenie eksportu, które juz wystapilo w pierwszych
    miesiacach tego roku w wiekszosci glównych gospodarek swiata - szczególnie w
    Azji - powoduje, ze nasza ocena handlu na rok 2009 staje sie niezwykle
    posepna" - czytamy w corocznym raporcie WTO o stanie handlu swiatowego.

    Wedlug WTO, eksport w krajach najbardziej uprzemyslowionych spadnie o 10
    proc. w tym roku. Natomiast spadek w krajach rozwijajacych sie wyniesie
    srednio 2-3 proc. w 2009 roku.
    http://biznes.onet.pl/0,1939442,wiadomosci.html

    ===================
    Ja mysle ze te przeidywania sa super-mega-hiper-optymistyczne. Spadki
    sprzedazy w okresie Swiat Bozego Narodzenia dochodzily w Wilekiej Brytani w
    grudniu do 30%. I dlatego spodziewam sie w sumie spadku rocznego w skali
    calego roku 2009 na poziomie 20-30% i podobnie w roku 2010.

    Pester

    begin 666 0.dat
    K1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$`0 ("1 $`.P``
    `
    end

  • 2. Data: 2009-03-24 09:25:42
    Temat: Re: Handel swiatowy spadnie o 9% w roku 2009
    Od: doniu <d...@p...fm>

> [...]
    > grudniu do 30%. I dlatego spodziewam sie w sumie spadku rocznego w skali
    > calego roku 2009 na poziomie 20-30% i podobnie w roku 2010.

    zaprawde powiadam Wam- "nie idzcie tą drogą,nie idźcie tą drogą",
    troche przypominasz mi tego Pana Pester,
    ciagle posylasz przedruki, ktore chyba wiekszosc czytala,
    podobno nie grasz na gieldzie,
    wszyscy wiedzą ze jest zle, ale teraz mamy ODBICIE,
    i gdyby ktos sie wczuwal w te prognozy dzisiaj ktore ciagle snujesz to
    nei zarobilby grosza,
    tylko siedzial w czarnym plaszczu na czarnej lawce i palil ciemne
    cygaro,
    usmiechnij sie i zaloz sobie konto w jakims DM,
    wtedy zrozumiesz czym tutaj wszyscy sie interesuja i emocjonuja
    pozdr

  • 3. Data: 2009-03-24 10:01:50
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "doniu" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    "wszyscy wiedzą ze jest zle, ale teraz mamy ODBICIE,"

    Odbicie od oporu 1600?
    Myślisz, że W20 zejdzie do 1000 czy niżej?
    ;-)

    "i gdyby ktos sie wczuwal w te prognozy dzisiaj ktore ciagle snujesz to
    nei zarobilby grosza"

    Znasz ludzi, którzy dorobili się na giełdzie i od kilkunastu lat żyją
    głównie z giełdy?
    Ilu takich geniuszy znasz?
    Imprezują z insiderami, czy tylko im odpalają dolę?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2009-03-24 10:09:36
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "Jan Werbiński"

    > Znasz ludzi, którzy dorobili się na giełdzie i od kilkunastu lat żyją
    > głównie z giełdy?
    > Ilu takich geniuszy znasz?
    > Imprezują z insiderami, czy tylko im odpalają dolę?

    Moze paru takich jest. W totolotka tez ktos wygrywa.
    Widzialem kiedys napis na budce totolotka: "W tym punkcie padla najwyzsza
    wygrana 2,5 ml zl".
    Dla durnych to jest ogromna reklama. Przeciez jak inni wygrali, to oni tez
    wygraja, no nie?

    Pester

  • 5. Data: 2009-03-24 10:14:24
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Pester <p...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > wygrana 2,5 ml zl".
    > Dla durnych to jest ogromna reklama. Przeciez jak inni wygrali, to oni tez

    To akurat jest antyreklama, bo jakie jest prawdopodobieństwo dwóch szóstek w
    tej samej budce?

    kc

  • 6. Data: 2009-03-24 10:27:42
    Od: x <l...@p...fm>

    dokladnie takie same

    > To akurat jest antyreklama, bo jakie jest prawdopodobieństwo dwóch szóstek w
    > tej samej budce?
    >
    > kc

    dokladnie takie same jak w kazdej innej

  • 7. Data: 2009-03-24 10:33:12
    Od: "Łukasz" <n...@d...com>

    > dokladnie takie same jak w kazdej innej
    Zwłaszcza jak ktoś skreśla recznie :)

  • 8. Data: 2009-03-24 10:35:30
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    > dokladnie takie same jak w kazdej innej

    No dobra, nie liczyłem tego. Z prawdopodobieństwem bywają czasem dziwne
    rzeczy. Ale na zdrowy rozum: rzucam kostką dwa razy. Co jest bardziej
    prawdopodobne : dwie szóstki , czy szóstka i inna cyfra?

    kc

  • 9. Data: 2009-03-24 10:45:14
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    Użytkownik " kc" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > No dobra, nie liczyłem tego. Z prawdopodobieństwem bywają czasem dziwne
    > rzeczy. Ale na zdrowy rozum: rzucam kostką dwa razy. Co jest bardziej
    > prawdopodobne : dwie szóstki , czy szóstka i inna cyfra?

    jakie to ma znaczenie co jest napisane na sciankach szescianu?
    prawodpodobienstwo wypadniecia danego znaku / liczby / rysunku / koloru jest
    1 do 6. za kazdy kolejnym rzutem mamy ponownie 1 do 6 dla konkretnego znaku
    i 5 do 6 dla wszystkich pozostalych.

    pzdr
    rk

  • 10. Data: 2009-03-24 10:48:33
    Od: x <l...@p...fm>

    kc pisze:

> [...]
    > rzeczy. Ale na zdrowy rozum: rzucam kostką dwa razy. Co jest bardziej
    > prawdopodobne : dwie szóstki , czy szóstka i inna cyfra?

    mozesz rzucic sto razy, za kazdym razem wypadla szostka i teraz
    przwdopodobienstwo w 101 rzucie dla kazdego wyniku od 1 do 6 jest jednakowe