  • 1. Data: 2009-03-23 17:33:28
    Temat: zlecenie odrzucone przez GPW
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    Witam!

    Jakie mogą być przyczyny odrzucenia zlecenia przez GPW w sytuacji kiedy chcę
    kupować na fixingu i jednocześnie po stronie sprzedaży czeka odpowiednie
    zlecenie po cenie zamknięcia. Powinno to chyba wejść...?

    Generalnie miałem ten przypadek, który mi się zdarzył w piątek, zignorować,
    ale chodziło o HUTMEN, który dzisiaj na otwarciu skoczył o 20%. I to mnie
    trochę zabolało...

    Pozdrawiam,
    --
    Marek

  • 2. Data: 2009-03-23 17:35:17
    Temat: Re: zlecenie odrzucone przez GPW
    Od: zielak <0...@g...com>

    On 23 Mar, 18:33, mwojc <m...@N...lodz.pl> wrote:
> [...]
    > ale chodziło o HUTMEN, który dzisiaj na otwarciu skoczył o 20%. I to mnie

    o ktorej godzinie ? Jesli okolice 16.20 (+/- kilka sekund) wowczas
    trafiles w zamkniecie, tak to biura tlumacza. WARSET odrzuca takie
    zlecenia

  • 3. Data: 2009-03-23 17:39:14
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    zielak wrote:

    > o ktorej godzinie ? Jesli okolice 16.20 (+/- kilka sekund) wowczas
    > trafiles w zamkniecie, tak to biura tlumacza. WARSET odrzuca takie
    > zlecenia

    Raczej 16:25, 16:28, próbowałem ze 3 razy...

    --
    Marek

  • 4. Data: 2009-03-23 17:45:08
    Od: zielak <0...@g...com>

    On 23 Mar, 18:39, mwojc <m...@N...lodz.pl> wrote:

    > Raczej 16:25, 16:28, próbowałem ze 3 razy...
    >
    > --
    > Marek

    To wal do biura o rekompensate

  • 5. Data: 2009-03-23 18:23:52
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    A jaką cenę dałeś?
    Z fixa czy np PKC?

  • 6. Data: 2009-03-23 18:50:49
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    skippy wrote:

    > A jaką cenę dałeś?
    > Z fixa czy np PKC?

    Z fixa.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2009-03-23 18:56:48
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "mwojc" <m...@N...lodz.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zignorować,
    > ale chodziło o HUTMEN, który dzisiaj na otwarciu skoczył o 20%. I to mnie

    Można sobie wyobrazić, że po prostu na Twoje zlecenie nie było już podaży po
    tej cenie, przykładowo była oferta sprzedaży 1000 akcji po Twojej cenie,
    któś tuż przed Tobą złożył zlecenie kupna na tę ilość, a dla Ciebie już nie
    starczyło z tej puli.

  • 8. Data: 2009-03-23 19:06:15
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    Fidelio wrote:

> [...]
    > po tej cenie, przykładowo była oferta sprzedaży 1000 akcji po Twojej
    > cenie, któś tuż przed Tobą złożył zlecenie kupna na tę ilość, a dla Ciebie

    Do końca fixingu leżało po stronie sprzedaży więcej akcji niż chciałem
    kupić. Dlatego próbowałem kilka razy, bezskutecznie.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2009-03-23 19:16:26
    Od: o...@g...com

    On 23 Mar, 20:06, mwojc <m...@N...lodz.pl> wrote:

    > Do końca fixingu leżało po stronie sprzedaży więcej akcji niż chciałem
    > kupić. Dlatego próbowałem kilka razy, bezskutecznie.
    >
    > --
    > Marek

    a który DM ?

  • 10. Data: 2009-03-23 19:42:16
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    > Do końca fixingu leżało po stronie sprzedaży więcej akcji niż chciałem
    > kupić. Dlatego próbowałem kilka razy, bezskutecznie.

    Z plików do Metstocka wynika że w piątek po 16:10 nie było transakcji a więc
    nie było też fixingu i dogrywki, a wtedy GPW odrzuca zlecenia.

    Anatol