  • 1. Data: 2009-03-23 16:45:51
    Temat: Po co prywaciarzom toksyczne aktywa?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    http://www.tvn24.pl/12692,1592155,,,prywatni-inwesto
    rzy-skupia-toksyczne-aktywa,wiadomosc.html
    Ktoś mi wyjaśni jaki w tym interes?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2009-03-23 18:17:24
    Temat: Re: Po co prywaciarzom toksyczne aktywa?
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    Jan Werbiński pisze:
    > http://www.tvn24.pl/12692,1592155,,,prywatni-inwesto
    rzy-skupia-toksyczne-aktywa,wiadomosc.html

    > Ktoś mi wyjaśni jaki w tym interes?

    mniej straca.

  • 3. Data: 2009-03-23 18:58:03
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    wiadomości news:gq8efo$3o1$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > http://www.tvn24.pl/12692,1592155,,,prywatni-inwesto
    rzy-skupia-toksyczne-aktywa,wiadomosc.html
    > Ktoś mi wyjaśni jaki w tym interes?

    Właśnie też się nad tym zastanawiam, kto by chciał płacić za ten syf?

  • 4. Data: 2009-03-24 15:27:03
    Od: "dK" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Fidelio" <t...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    rzy-skupia-toksyczne-aktywa,wiadomosc.html

    > Właśnie też się nad tym zastanawiam, kto by chciał płacić za ten syf?

    A moim zdaniem te tzw. toksyczne
    aktywa moga być już wkrótce prawdziwą żyłą złota.
    dK