  • 1. Data: 2003-02-06 20:08:01
    Temat: eKonto - karta 15 zl
    Od: "Aleksander" <s...@w...pl>

    Czesc,

    Czy pelnomocnik do eKonta w mBanku moze sie sam zrzec tej przyjemnosci ( 15
    zl karta)? Czy tez musi go "odwolac" wlasciciel konta? Niezaleznie od tego:
    na karcie mam "03/03" da sie zdazyc przed pobraniem tej forsy z konta?

    A.

  • 2. Data: 2003-02-06 20:56:10
    Temat: Re: eKonto - karta 15 zl
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    Użytkownik "Aleksander" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czesc,
    >
    > na karcie mam "03/03" da sie zdazyc przed pobraniem tej forsy z konta?

    Jesli do 03/03 jest 45 dni to tak :)

    Rysiek

  • 3. Data: 2003-02-06 21:51:58
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:b1ul6b$1ti$1@foka.acn.pl...

    > Jest nawet więcej. Na kartach data ważności to ostatni dzień danego
    > miesiąca, czyli w tym przypadku ostatni dzień marca.

    A to bardzo sie ciesze , ze Aleksandrowi sie uda :)

    Rysiek

  • 4. Data: 2003-02-06 21:52:25
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    --