  • 1. Data: 2003-02-06 21:11:37
    Temat: Gdzie Euronety?
    Od: "Toady" <t...@o...pl>

    Gdzie znajde jakiś oficjalny albo chociaż aktualny spis bankomatów Euronet.
    Na stronie mBanku np. podają, że jest jeden w Krynicy Morskiej i sześć w
    Lublinie. W Inteligo zaś, że w Krynicy nie ma a w Lublinie osiem.

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2003-02-06 21:20:36
    Temat: Re: Gdzie Euronety?
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Toady" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Na stronie mBanku np. podają, że jest jeden w Krynicy Morskiej i sześć w
    > Lublinie. W Inteligo zaś, że w Krynicy nie ma a w Lublinie osiem.

    Nie wiem, jak teraz, ale swego czasu lista na stronie inteligo była bardzo
    aktualna. Chwilkę po postawieniu dwóch bankomatów w Rudzie Śląskiej - już
    były w spisie...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara