  • 1. Data: 2003-02-06 19:21:08
    Temat: Euronet zabrali....
    Od: "TomEr" <t...@n...silesianet.pl>

    Lokalizacja Bytom centrum handlowe M1
    jeszcze pare dni temu wyplacalem pieniadze
    a dzis juz po nim nic nie zostalo....

    pzdr
    TomEr

  • 2. Data: 2003-02-07 07:47:47
    Temat: Re: Euronet zabrali....
    Od: "Fish" <f...@p...pl>

    W Makro w Białymstoku też zlikwidowali :-(

  • 3. Data: 2003-02-07 07:52:22
    Od: w...@p...onet.pl

    > W Makro w Białymstoku też zlikwidowali :-(

    Trochę to dziwne ... Euronet podpisał ostatnio kilka umów z bankami (chyba
    korzystnych dla siebie). W związku z tym że potencjalnie zwiekszyła mu się
    liczba "chętnych" klientów powinnien miec pieniądze na rozszerzenia sieci a nie
    jej optymalizację. Proces optymalizacyjny jest dosyć kosztowny.
    Czy w takim razie Euronet nie ma zamiaru stawiać nowych bankomatów ?
    No chyba że Euronet ma zamiar przejąć jakś sieć co powinno byc ekonomiczniejsze
    niż zakup nowych.

    Tomasz

  • 4. Data: 2003-02-07 08:35:06
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TomEr" <t...@n...silesianet.pl> napisał w wiadomości
    > Lokalizacja Bytom centrum handlowe M1
    > jeszcze pare dni temu wyplacalem pieniadze
    > a dzis juz po nim nic nie zostalo....

    Serio? No to kicha - bo po likwidacji Millennium nie ma tam juz zadnego
    bankomatu :-(
    W sumie i tak byl czesto popsuty. A moze wymienia na nowy/lepszy?

    No ale teraz juz napewno panienki w butikach i przy kasach nie beda mogly
    splawiac do bankomatu chcacych placic VE, bo najbliszy Euronet jest w
    centrum a drugi w Tarnowskich Gorach (mniej wiecej taka sama droga).

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 5. Data: 2003-02-07 11:14:01
    Od: "devcio" <d...@t...pl>

    w Plejadzie są dwa: PKO BP i euronet ;)

    a w tarnowskich górach (tzn. u mnie ;P) też mają go zlikwidować bo podobno
    nie ma
    zapotrzebowania na niego....

    tak słyszałem od babki z Lukasa na Krakowskiej - więcej ludzi woli wypłacić
    gotówke w "normalny" sposób...

    pozdr,

    Marcin

  • 6. Data: 2003-02-07 14:05:32
    Od: Dawid Lorenz <e...@k...o-er-gie>

    "TomEr" <t...@n...silesianet.pl> wyznał(a):
    > Lokalizacja Bytom centrum handlowe M1
    > jeszcze pare dni temu wyplacalem pieniadze
    > a dzis juz po nim nic nie zostalo....

    to chyba jakaś epidemia! :-o w ZG z Tesco też zabrali (o czym
    pisałem). w Auchanie na razie stoi...

    --
    [del] * http://btsearch.org * wyszukiwarka stacji bazowych GSM

  • 7. Data: 2003-02-07 14:39:32
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Dawid Lorenz" <e...@k...o-er-gie> napisał w wiadomości

    > to chyba jakaś epidemia! :-o w ZG z Tesco też zabrali (o czym
    > pisałem). w Auchanie na razie stoi...

    Do jasnej choinki. :-|
    Będę musiał warować przy Euronetach przy Kauflandzie i Tesco w Rudzie
    Śląskiej, coby ich nie zabrali...
    ;-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 8. Data: 2003-02-13 11:20:25
    Od: Ramol <r...@r...com.pl>

    On 7 Feb 2003 08:52:22 +0100, w...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    >No chyba że Euronet ma zamiar przejąć jakś sieć co powinno byc ekonomiczniejsze

    Ponoć dogadują się z innymi bankami o udostępnianie bankomatów dla
    ich sieci - np. z tym w Makro Białystok - _ponoć_ funkcję zdjętego
    euronetu przejął bankomat BPH pozostający na sali (stwierdzenie
    jednego z cieciów stojących tam na bramce), jednak kiedy moja zona
    wypłaciła z niego niewielką sumę, to doliczyli #%$#^&%$ 17 PLN
    prowizji!!!

    pzdr
    Tomek