  • 1. Data: 2003-02-26 16:01:23
    Temat: >>> eKonto, 60 Dni, Pilne <<<
    Od: "Doman" <D...@G...Pl>

    Witam !
    Mam taki problem kase do nowo zalozonego konta wplace dopiero po ~70 dniach. W
    regulaminie jest napisane ze w przypadku nie dokonania 1 wplaty w terminie 60
    dni bank moze wypowiedziec umowe.
    Czy groza mi jakies finansowe konsekfencje ?
    Bede cos musial zaplacic za wypowiedzenie mi przez bank umowy ?
    Usunac konto wczesniej ? Czy pocekac i zobaczyc czy dostane wypowiedzanie umowy
    ?

    Konto zalozylem 01.01.2003, kase wplace(1 wplata na konto) dopiero 10.03.2003.

    Pozdro, Doman.

  • 2. Data: 2003-02-26 16:19:13
    Temat: Re: >>> eKonto, 60 Dni, Pilne <<<
    Od: "ciekawski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Doman" <D...@G...Pl> napisał w wiadomości
> [...]
    umowy
    > ?
    >
    > Konto zalozylem 01.01.2003, kase wplace(1 wplata na konto) dopiero

    Naprawde nie masz 1 PLN zeby wplacic na rachunek ??
    Nie wierze.

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 3. Data: 2003-02-26 20:38:23
    Od: "Doman" <D...@G...Pl>

    | Naprawde nie masz 1 PLN zeby wplacic na rachunek ??
    | Nie wierze.

    Echecheh mam ale na eKonto to tylko z poczty i nie oplaca sie 1zl wplacac. Wiec
    jak bede mial wieksza sumke to wplace z poczty.
    No dobra a co z reszta pytania ? Prosze o odpowiedzi !

    Pozdrawiam, Doman.

  • 4. Data: 2003-02-26 21:37:40
    Od: "Bogdan K" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    umowy
    > ?
    >
    > Konto zalozylem 01.01.2003, kase wplace(1 wplata na konto) dopiero

    Jak lubisz eksperymentować to zrób to nic nie kosztuje najwyżej założysz
    kolejne konto

    Pzdr BK

  • 5. Data: 2003-02-26 22:32:57
    Od: "Dudi" <e...@n...o2.pl>

    W ramach dobrego uczynku mogę wpłacić 0,01 ( jeden grosik) na Twoje konto
    :). Oczywiście ,pod warunkiem , że juz po Twojej wpłacie przekażesz go na
    jakiś szlachetny cel :) To jak?

    Pzdr

    Dudi

  • 6. Data: 2003-02-26 22:59:09
    Od: "Doman" <D...@G...Pl>

    Hehe, dzieki ale jutro ide hajs wplacic, wczesniej go... jak by to nazwac,
    "sciagnalem" ;)
    Mam juz ze 3 dni po terminie(60 dniowym), wiec zadzwonilem do mLini i zapytalem
    sie czy mam konto zlikwidowane. Mila pani(skad One biora sile ? ;)) powiedziala
    mi ze nie mam zlikwidowanego konta i czemu pytam, no to opowiedzialem jej
    historie a ona: "Prosze sie nie przejmowac. Z wlasnego doswiadczenia bankowego
    wiem iz takie praktyki(wypowiedzenie umowy) nie sa stosowane, w takim
    przypadku". Bardzo milo podziekowalem i odetchnalem z ulga :)

    Dzieki za wszelaka pomoc.
    Pozdrawiam, Doman.