  • 1. Data: 2003-02-26 15:44:00
    Temat: Skrzynka internetowa PKOBP ??
    Od: "Czapla" <c...@m...pl>

    Witam wszystkich.. chcialem zapytac sie jak dokladnie dziala skrzynka
    internetowa w PKOBP. od dwoch dni jestme jej uzytkownikiem. Sytuacja wyglada
    tak:
    - w poniedzialek o 12:12 wyplacilem 30 zl z bankomatu wlasnego (PKOBP)
    - dzis jest sroda godz. 16:40 a ja nadal nie otrzymalem NIC do swojej
    skrzynki internetowej

    Czy ktos moglby opisac mi jak dziala skrzynka internetowa. Jestem jej
    uzytkownikiem wlasnie od poniedzialku.. i od tego czasu byla tylko ta jedna
    wyplata z bankomatu, a do szkrzynki nadal nic nie przyszlo.

    Pozdrawiam i dzieki z gory za pomoc

    --
    Czapla
    c...@m...pl

  • 2. Data: 2003-02-26 16:00:07
    Temat: Re: Skrzynka internetowa PKOBP ??
    Od: Michał Rolka <m...@n...homeip.net>

    Czapla wrote:

> [...]
    > skrzynki internetowej
    >
    > Czy ktos moglby opisac mi jak dziala skrzynka internetowa.

    Na pewno nie online. Przejrzałem swoje archiwum i emaile z wyciągiem
    zawierającym szczegóły transakcji w automacie przychodzą 3..4 dni po
    transakcji.

    Michał

  • 3. Data: 2003-02-26 16:42:28
    Od: Grogul <g...@g...pl>

    On Wed, 26 Feb 2003 17:00:07 +0100, Michał Rolka
    <m...@n...homeip.net> wrote:

> [...]

    Jest to zwykła skrzynka e-mail, w dodatku o dość małej pojemności. Nie
    wiem jak inni, ale ja mam za dnia dość często kłopoty z logowaniem.

    >Na pewno nie online. Przejrzałem swoje archiwum i emaile z wyciągiem
    >zawierającym szczegóły transakcji w automacie przychodzą 3..4 dni po
    >transakcji.

    Czasami wyciągi są na drugi dzień.

    Grzegorz

  • 4. Data: 2003-02-26 19:03:10
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    Ja otrzymuję wyciąg następnego dnia po operacji.

    A czy dobrze ustawiłeś parametry skrzynki ?

  • 5. Data: 2003-02-26 20:44:21
    Od: Grogul <g...@g...pl>

    On Wed, 26 Feb 2003 20:03:10 +0100, "Wojciech Kozłowski"
    <w...@w...pl> wrote:

    >Ja otrzymuję wyciąg następnego dnia po operacji.
    >
    >A czy dobrze ustawiłeś parametry skrzynki ?

    Wszystko jest OK. W nocy z logowaniem nie ma problemów. Odbywa się
    szybko i sprawnie. Ale nie narzekam z tego powodu. Zawartość skrzynki
    jest dodatkowo pobierana codziennie o 19 przez inne konto e-mail.
    Jesli jest wyciąg, to dostaję powiadomienie sms-em, a jak się uprę, to
    WAP-em mogę sobie wyciąg odczytać. Ale to jest już temat na inny
    wątek.
    Grzegorz

  • 6. Data: 2003-02-27 08:11:35
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Czapla" <c...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jedna
    > wyplata z bankomatu, a do szkrzynki nadal nic nie przyszlo.

    E-mail do skrzynki dostajesz nastepnego dnia po zaksiegowaniu jakiejkolwiek
    operacji na twoim koncie. Kiedys e-maile przychodzily ok 8:00-9:00 rano,
    potem ok. 10:00, a ostatnio otrzymuje ok 12:00, ale to bodaj oddzial je
    wysyla, wiec w roznych okolicach moze by rozniscie.
    Ksiegowanie wyplaty z bankomatu moze nastapic nastepnego dnia (zwykle) lub
    po 2 dniach. Rzadko tego samego dnia.
    Czyli najprawdopodobniej po wyplacie w poniedzialek zaksieguja ja we wtorek
    lub srode i e-mail dostaniesz w srode lub czwartek.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2003-02-27 13:18:35
    Od: "Czapla" <c...@m...pl>

> [...]
    wtorek
    > lub srode i e-mail dostaniesz w srode lub czwartek.

    Wielkie dzieki.. a jak wyglada sytuacja np. z wplatami na moje konto ?? Czy
    dostaje informacje o tym odrazu ??

    Z gory dziekuje za pomoc.

    Czapla

  • 8. Data: 2003-02-27 14:12:09
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > jakiejkolwiek

    lub

    > Wielkie dzieki.. a jak wyglada sytuacja np. z wplatami na moje konto ??
    Czy
    > dostaje informacje o tym odrazu ??

    Cytuje samego siebie "E-mail do skrzynki dostajesz nastepnego dnia po
    zaksiegowaniu jakiejkolwiek operacji na twoim koncie".
    Czyli nastepnego dnia po wplacie wysylaja ci e-mail. Wplaty biegaja
    eleiksirem (albo Cezarem), dlatego nie ma opoznienia w ich rozliczaniu. Ale
    e-mail zawsze najwczesniej nastepnego dnia. Nie wysylaja e-miali po kazdej
    operacji tylko zbiorcze zestawienie z calego dnia.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 9. Data: 2003-02-27 16:46:02
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

    lub

    > Wielkie dzieki.. a jak wyglada sytuacja np. z wplatami na moje konto ??
    Czy
    > dostaje informacje o tym odrazu ??

    tak samo jak z wypłatą, Sławek to opisał (1. akapit). Zamiast bankomat może
    być dowolna operacja bankowa.

    Stryket