  • 1. Data: 2003-02-26 13:56:09
    Temat: System Informatyczny Banku Pocztowego wyróżniony przez Gazetę Bankową
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    System informatyczny wdrożony w grudniu ubiegłego roku w Centrum Giro
    Banku Pocztowego SA został wyróżniony w rankingu Gazety Bankowej.

    Konkurs na Najlepszy Bankowy Projekt Informatyczny 2002 roztrzygnięty
    został przez kapitułę powołaną przez Gazetę Bankową, w skład której
    weszli niezależni eksperci.
    System Giro-COMP został zgodnie z regulaminem zgłoszony do konkursu
    przez wykonawcę - firmę COMP SA.

    calosc: http://www.prnews.pl/html.php/display?article=1998

    (powinna troche wniesc informacji jak to z tym konkursem hihi bylo :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-02-26 13:56:59
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:b3igvg$kf5$1@news.onet.pl...
    > System informatyczny wdrożony w grudniu ubiegłego roku w Centrum Giro
    > Banku Pocztowego SA został wyróżniony w rankingu Gazety Bankowej.

    Ja mam takie skromne pytanko - ktory jeszcze nie zostal wyrozniony lub
    nagrodzony? :)))

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2003-02-26 14:11:08
    Od: "Van GoGush" <G...@N...onet.pl>

    > (powinna troche wniesc informacji jak to z tym konkursem hihi bylo :)

    Tak mi sie cos wydaje ze udzialowcem BPocztowego jest Prokom jak to sie
    stalo ze wzieli obca firme do siebie a nie swoich ?

    VG

  • 4. Data: 2003-02-26 15:34:06
    Od: Kulka <r...@p...onet.pl>

    Dnia 02/26/2003 02:11 PM, Użytkownik Van GoGush napisał:

    > Tak mi sie cos wydaje ze udzialowcem BPocztowego jest Prokom jak to sie
    > stalo ze wzieli obca firme do siebie a nie swoich ?

    Właśnie dlatego :-)))

  • 5. Data: 2003-02-26 16:13:20
    Od: "ciekawski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Van GoGush" <G...@N...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak mi sie cos wydaje ze udzialowcem BPocztowego jest Prokom jak to sie
    > stalo ze wzieli obca firme do siebie a nie swoich ?
    >
    > VG

    To może poczytajcie jeszcze to:

    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=594067&banki=16

  • 6. Data: 2003-02-27 06:03:10
    Od: "KSX" <k...@k...prv.pl>

    a przy okazji Giro Banku Pocztowego.
    Bank Pocztowy zmienił ostatnio numerację rachunków.
    ale nie jak Pan Bóg przykazał na NRB, tylko zmienił długość subkonta(sufixu)
    na bodajże 16 znaków. teraz ludzie mający tam rory noszą nowe rachunki do
    pracodawcy, a pod koniec roku zaniosą jeszcze raz...

    --
    KSX

  • 7. Data: 2003-02-27 06:59:27
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    Użytkownik Van GoGush <G...@N...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b3ii0k$m88$...@a...news.tpi.pl...

    > Tak mi sie cos wydaje ze udzialowcem BPocztowego jest Prokom jak to sie
    > stalo ze wzieli obca firme do siebie a nie swoich ?
    >
    > VG

    po wdrozeniu beda mogli pobawic sie innym softwarem, inna metodologia, moze
    czegos sie nauczyc, cos podejrzec...