  • 1. Data: 2003-11-15 21:31:27
    Temat: e-konto osobiste
    Od: Witek <w...@m...md>

    Witam,

    Potrzebuje zalozyc konto osobiste. Przegladalem archiwum grupy w googlach i
    strony bankowe. Konto bedzie sluzyc do otrzymywania wyplaty, a potem
    korzystania z tych pieniedzy w razie potrzeby.

    Zastanawiam sie miedzy mBankiem, a Lukasem (e-konto).

    Prosze o pomoc i podanie argumentow ktory z nich lepiej wybrac? A moze oba
    jak juz sugerowano na tej grupie?

    Pozdrowienia,
    Witek

  • 2. Data: 2003-11-15 21:37:11
    Temat: Re: e-konto osobiste
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@m...md> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Zastanawiam sie miedzy mBankiem, a Lukasem (e-konto).
    >
    > Prosze o pomoc i podanie argumentow ktory z nich lepiej wybrac? A moze oba

    ja mam oba, a nawet jeszcze e-pkobp,
    z nich wszystkich mbank jest u mnie na koncu - glownei dla ekarty
    ekonto pro w lukasie do dojrzaly wybor

  • 3. Data: 2003-11-15 21:44:12
    Od: Witek <w...@m...md>

    > Zastanawiam sie miedzy mBankiem, a Lukasem (e-konto).
    Dodam ze zalezy mi na zerowych oplatach.

    WItek

  • 4. Data: 2003-11-15 21:52:38
    Od: "Damian" <...@...pl>

    > Dodam ze zalezy mi na zerowych oplatach.
    >
    > WItek

    5k PLN na lokacie badz ROR i po oplatach
    warto

  • 5. Data: 2003-11-15 22:16:39
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > 5k PLN na lokacie badz ROR i po oplatach
    > warto

    Przecież chodzi o ekonto a nie o ekonto-PRO. Są lesze miejsca do trzymania
    5k niż Lukas ;-)).

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-11-15 22:26:23
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Przecież chodzi o ekonto a nie o ekonto-PRO. Są lesze miejsca do trzymania
    > 5k niż Lukas ;-)).

    jakk juz negujesz to podaj argumenty, rozmowa bedzie bardziej rzeczowa,
    5k na 3,5 % to nie jest tak zle, zwazywszy ze caly serwis masz gratis...
    a w moim przypadku bardzo plusuja i ostatnio nawet zadzzwonili w trosce o
    moje oszczednosci... a to cieszy,
    jezeli ktos dzwoni i mowi abys poczekal do soboty bo oprocentowanie
    wzrosnie...
    mile zaskoczenie

  • 7. Data: 2003-11-15 22:28:22
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > jakk juz negujesz to podaj argumenty, rozmowa bedzie bardziej rzeczowa,

    Proszę - VW - pluskonto - 4,25+e-direct w tym samym banku (do pary) 4%-
    wypłaty we wszystkich bankomatach za free od 400 PLN w górę, poniżej 1,5
    PLN, reszta usług gratis.

    > 5k na 3,5 % to nie jest tak zle, zwazywszy ze caly serwis masz gratis...

    Są lesze oferty.

> [...]
    > moje oszczednosci... a to cieszy,
    > jezeli ktos dzwoni i mowi abys poczekal do soboty bo oprocentowanie

    Tylko, że gdzie indziej jest lepiej, a Ty dajesz się złapać na takie
    prymitywne zagrania (zadzwonili do mnie ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2003-11-15 22:37:44
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bp694f$fak$...@n...onet.pl,
    Damian <...@...pl>:
> [...]
    >
    > jakk juz negujesz to podaj argumenty, rozmowa bedzie bardziej
    > rzeczowa, 5k na 3,5 % to nie jest tak zle, zwazywszy ze caly serwis

    No wlasnie, nie chodzi o trzymanie 5k w ogolnosci, tylko dla istotnej
    wartosci dodanej w postaci gratisowego PRO (rowniez polecam to konto).
    Poza tym nie musi to byc na 3,5%, a moze byc 10k na 4,6% albo chocby
    antybelka taka jak moja na - obecnie 4,5% bez podatku, co odpowiada obecnie
    5.625% z podatkiem.

    > zadzzwonili w trosce o moje oszczednosci... a to cieszy,
    > jezeli ktos dzwoni i mowi abys poczekal do soboty bo oprocentowanie
    > wzrosnie...
    > mile zaskoczenie

    Tzn. zakladales lokate przez internet i oddzwonili abys sie wstrzymal do
    jutra, bo podwyzszaja? To faktycznie b. mile posuniecie!

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-11-15 22:42:59
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    > Poza tym nie musi to byc na 3,5%, a moze byc 10k na 4,6% albo chocby
    > antybelka taka jak moja na - obecnie 4,5% bez podatku, co odpowiada

    Antybelki się nie liczą, bo to już nieaktualne ;-) Powiedz mi - jaki jest
    sens blokowania 5k, gdy to samo można uzyskac nie blokując 5k ;-) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-11-15 22:49:09
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > bp694f$fak$...@n...onet.pl,
    >
    > Tzn. zakladales lokate przez internet i oddzwonili abys sie wstrzymal do
    > jutra, bo podwyzszaja? To faktycznie b. mile posuniecie!

    inaczej, skonczyla sie jedna lokata i zadzwonili zmartwieni dlaczego nie
    zakladam ponownie , w ramach zachety kazali czekac do soboty
    dla mnie spox, Glenn uznaje to za prymitywne zagranie banku... chyba nie
    poznal prawdziwych prymitywnych zagran innych bankow