  • 1. Data: 2003-11-15 12:31:39
    Temat: Sposob na status VIP?
    Od: Przyjazny Andrzej <a...@t...pl>

    Z pewnych wzgledow zalezy ma na statusie VIP i to w dodatku w PEKAO SA
    (nie pytajcie dlaczego, bo szlag mnie trafia...)
    Aby miec w tym banku status VIP nalezy zadeklarawac wplywy 5 tys zl
    miesiecznie. Ja takich wplywow nie mam, ale czy mozna postapic tak:
    a) z pensji mam wplywy 3 tys. zl, brakuje wiec 2 tys zl
    b) 2 tys zl przlewam na konto mojej dziewczyny
    c) ona po kilku dniach przelewa mi z powrotem
    d) w sumie wplywow 5 tys.

    Czy w ten sposob bedzie wszystko w porzadku? Czy ktos moze sie doczepic?
    Urzad Skarbowy????

    PS A wszystkim odradzam serdecznie PEKAO. To jest zgroza...

    Przyjazny Andrzej
    GG: 1570707; ICQ: 175468603
    E-mail: a...@l...pl; a...@t...pl
    "Adela wracała w świetliste poranki"

  • 2. Data: 2003-11-15 12:46:52
    Temat: Re: Sposob na status VIP?
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "Przyjazny Andrzej" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Urzad Skarbowy????
    >
    > PS A wszystkim odradzam serdecznie PEKAO. To jest zgroza...

    a staniesz sie lepszym czlowiekiem z kontem VIP >????
    rotfl

  • 3. Data: 2003-11-15 12:57:54
    Od: Przyjazny Andrzej <a...@t...pl>

    > a staniesz sie lepszym czlowiekiem z kontem VIP >????
    > rotfl

    Kochany,
    a załatwiałes kiedy coś w PEKAO bez statusu VIP? To nie zadawaj głupich
    pytan i nie traktuj sprawy humorystycznie. Osobiscie status VIP mi
    "powiewa", ale wszystko sie zmienia, kiedy twoje relacje z bankiem nie
    ograniczaja sie do ROR i bankomatu.
    Prosze ponownie o porade

  • 4. Data: 2003-11-15 12:58:13
    Od: "seb" <a...@a...pl>

    > Z pewnych wzgledow zalezy ma na statusie VIP i to w dodatku w PEKAO SA
    > (nie pytajcie dlaczego, bo szlag mnie trafia...)

    No, bez zapytania 'dlaczego' muszę zadać pytania poniżej :)

    > PS A wszystkim odradzam serdecznie PEKAO. To jest zgroza...

    Mają na Ciebie jakiegoś haka, szantazują, czy jak? Zmuszają do zostania VIP?

    Zmień bank i już.

    pzdr
    Seb

  • 5. Data: 2003-11-15 12:59:50
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Przyjazny Andrzej <a...@t...pl> wrote:
> [...]
    > VIP mi "powiewa", ale wszystko sie zmienia, kiedy twoje relacje z
    > bankiem nie ograniczaja sie do ROR i bankomatu.

    www.xelion.pl - moze tu sprobuj?
    Aby zostac VIPem niekoniecznie musisz spelniac kryterium dochodowe ;) Liczy
    sie np. wysoka pozycja spoleczna itp.

  • 6. Data: 2003-11-15 13:08:25
    Od: Przyjazny Andrzej <a...@t...pl>

    > Mają na Ciebie jakiegoś haka, szantazują, czy jak?

    Blisko blisko... Jak nie zostane VIPEM - moj kredyt (ktory juz mam, juz
    splacam) bedzie znacznie drozszy....

    > Zmień bank i już.

    To rada dla tych, którzy banki traktuja jako dostarczyciela ROR. Ja
    jestem zwiazany z bankiem wieloma zaleznosciami, wieloma produktami, nie
    pora tu o nich pisac.

    Ponownie prosze o porade.

  • 7. Data: 2003-11-15 13:12:46
    Od: Przyjazny Andrzej <a...@t...pl>

    > www.xelion.pl - moze tu sprobuj?
    > Aby zostac VIPem niekoniecznie musisz spelniac kryterium dochodowe ;) Liczy
    > sie np. wysoka pozycja spoleczna itp.

    Rzucilem okiem na tego xeliona... nie o to chodzi. Ja musze zostac tym
    cholernym VIPem w konkretnym oddziale "wspanialego" PEKAO SA. Prosze
    sprawy nie traktowac w sposob humrystyczny, ale jako przejaw absurdu
    PEKAO.

  • 8. Data: 2003-11-15 13:21:57
    Od: "Tomasz Chojecki" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > d) w sumie wplywow 5 tys.
    >
    > Czy w ten sposob bedzie wszystko w porzadku? Czy ktos moze sie doczepic?

    Z punktu widzenia banku wszystko będzie w porządku. Pewnie w większości
    banków już tak jest ale w Pekao SA od momentu wejścia Włochów dokonuje się
    swoista zmiana podejścia jakościowego (jeśli takowe w ogóle kiedyś było) na
    ilościową. Dotyczy to szczególnie pracowników i narzucanych im planów
    sprzedażowych. Sposób, która wykorzystałeś lub zamierzasz wykorzystać
    zostanie wręcz przyjęty jako zbawienny bo przybędzie jeden klient VIP więcej
    więc zwiększasz im realizację planu. Przecież jako VIP będziesz płacił
    więcej i do tego być może zwiększy się Twoje przywiązanie do banku. Dlatego
    uważam że nie ma żadnej obawy - oni wręcz sami wychwytują takich klientów
    żeby im zaproponować droższy produkt.
    A to że później mają rosnącą liczbę niespłaconych kredytów interesuje już
    zupełnie inne osoby w banku a nie pion sprzedaży.

  • 9. Data: 2003-11-15 13:27:25
    Od: "Tomasz Chojecki" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > Urzad Skarbowy????
    >
    > PS A wszystkim odradzam serdecznie PEKAO. To jest zgroza...

    Myślę, że wystarczyłoby nawet jakbyś jednorazowo przelał 20 tys. na konto, a
    później wycofał. Statystycznie w kwartale będziesz miał odpowiednie limity i
    wtedy już tylko czekaj, aż sami się do Ciebie zgłoszą.
    To jest paradoks, ale tak to działa.

  • 10. Data: 2003-11-15 13:31:03
    Od: Przyjazny Andrzej <a...@t...pl>

    Przecież jako VIP będziesz płacił
    > więcej

    Za konto - tak, bede placil wiecej. Ale rzecz w tym, ze marza kredytu dla
    VIPow jest zdecydowanie nizsza. Po krótkim zsumowaniu wyszlo, ze warto
    byc VIPem przynajmniej przez najblizsze 10 lat...
    Dzieki za pierwsza rzeczowa odpowiedz!!!!