  • 1. Data: 2003-11-15 18:56:16
    Temat: RE: Dostałem kredyt hipoteczny w PKOPB i co dalej...
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski)

    > Jak juz pisali inni - za weksel sie placi 0,1% jego wartosci.
    > Jako, ze weksle sa sprzedawane w okreslonych nominalach
    > musisz zwiekszyc jego wartosc dokupujac znaczki oplaty skarbowej.

    Wartosc weksla znaczkiem skarbowym można zwiekszyc o ile dobrze pamietam
    masymalnie o 5 zl. Ale w tej sytuacji najwygodniejszym rozwiazaniem jest
    po prostu wypelnienie dwoch weksli - jednego za 100 zl i jednego za 10
    zl. 1 zl można odzalowac a nie trzeba biegac po urzedach. Dziwne, ze PKO
    BP samo nie ma takich weksli na stanie i nie udostepnia ich klientom
    (oczywiście ich za to obciazajac).

    --
    Wojciech Frabiński
    w...@a...net.pl

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 2. Data: 2003-11-15 21:16:10
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 15 Nov 2003 19:56:16 +0100, w...@w...pl (Wojtek Frabinski)
    wrote:

> [...]
    >zl. 1 zl można odzalowac a nie trzeba biegac po urzedach. Dziwne, ze PKO
    >BP samo nie ma takich weksli na stanie i nie udostepnia ich klientom

    Cos tu jest pokreconego w tej historii, no ale to pokrecony bank :)
    Jak ja potrzebowalem weksel na kredyt w GE to skierowali mnie po kupno
    weksla do... PKO BP :)
    Wlazlem do pierwszego lepszego oddzialu i kupilem co chcialem, juz
    teraz nie pamietam za ile to mial byc weksel, ale obeszlo sie bez
    zadnych znaczkow skarbowych czy wizyt w urzedach.

    PG

  • 3. Data: 2003-11-17 08:51:50
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > teraz nie pamietam za ile to mial byc weksel, ale obeszlo sie bez
    > zadnych znaczkow skarbowych czy wizyt w urzedach.

    Widocznie miales "okragla" sume kredytu. Ja musialem dokupic do weksla
    znaczki skarbowe, ale dokonalem tego w kasie banku bez latania po urzedach.

    Dla rozpoczynajacego watek - trzeba bylo zalatwiac kredyt w jakims wiekszym
    oddziale PKO BP, a nie na pipidowie gdzie nic sami nie potrafia zalatwic,
    tylko klienta przeganiaja po miescie.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia