  • 1. Data: 2003-02-07 18:01:07
    Temat: e-Integrum BGZ - niedorobki w obsludze klienta
    Od: "cyberspider" <c...@p...pl>

    Witam,

    Przy okazji ze przegladalem grupe, chcialbym napomknac o paru
    "niedorobkach" w obsludze klienta e-Integrum. Pierwsza to taka ze jesli
    polecenie przelewu zostalo odrzucone a w liscie dyspozycji przyjetych, a
    wlasciwie to zrealizowanych, operacja ta widnieje jak byk!!! Zdarzylo mi sie
    to juz dwa razy. Narazilo mnie to na pewne nieprzyjemnosci ze strony
    wierzycieli, a ja bylem pewien ze przelewy byly zrealizowane - jednak bylo
    inaczej. Duzy minus!
    Druga sprawa. Przy definiowaniu przelewu lapie sie na tym (juz po czasie)
    ze nie wybralem z listy kontrahenta. Problem w tym ze w takiej sytuacji
    (gapowe) zapisze sie domyslny kontrahent, tzn. tez z pierwszego pola na
    liscie wyboru. Aby te sytuacje zmienic nalezaloby pierwsze pole na liscie
    wyboru ustwic puste i byloby po klopocie. Maly minus!
    Trzecia sprawa. Oddzial e-Integrum BGZ nie raczy odpowiedziec na listy
    (e-mail), a wyslalem juz ich pare. Z poczatku istnienia e-Integrum wszystko
    bylo O.K. ale teraz uwazaja chyba ze nie warto zajmowac sie takimi
    glupstwami jak poczta e-mail. Wielki minus!
    Trzymam sie tego konta, bo maja darmowe przelewy, ale moze ktos mi podpowie
    ktory e-bank ma jeszcze darmowe przelewy?
    Aha, moze jeszcze ktos dopisze cos ciekawego to tego co juz napisalem?

    Adam Obiedzinski

  • 2. Data: 2003-02-07 18:11:18
    Temat: Re: e-Integrum BGZ - niedorobki w obsludze klienta
    Od: "Feanor" <a...@p...onet.pl>

    > Trzymam sie tego konta, bo maja darmowe przelewy, ale moze ktos mi
    podpowie
    > ktory e-bank ma jeszcze darmowe przelewy?
    mBank

    Pozdr.

  • 3. Data: 2003-02-07 18:14:08
    Od: "Feanor" <a...@p...onet.pl>

    ...i Inteligo.

    Pozdr.

  • 4. Data: 2003-02-07 18:35:43
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Feanor wrote:
    > ...i Inteligo.

    No tu akurat nie trafiles bo 99 groszy - jedyna chyba rzecz, ktora
    mnie kiedykolwiek powstrzymywala przed szeszym korzystaniem z ich
    uslug - podobnie jak w BZWBK - odkad mam mBank i pozniej kolejne
    banmki z darmowymi przelewami zupelnie nie korzystam z platnych
    przelewow - jak dla mnie to zdzierstwo :)

    A co do przelewow - poza BZWBK i Inteligo - w praktyce wszystkie
    popularne banki maja je darmowa.

  • 5. Data: 2003-02-07 18:52:24
    Od: "Feanor" <a...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:b20u95$fjt$1@news.onet.pl...

    > No tu akurat nie trafiles bo 99 groszy -
    Echh rzeczywiście. Nie mam wiem jak mogłem skojarzyć PKO(inteligo) z
    darmowymi przelewami , przecież to niedorzeczne:P
    Mea Culpa

    Pozdr.

  • 6. Data: 2003-02-07 18:54:37
    Od: "Feanor" <a...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:b20u95$fjt$1@news.onet.pl...

    > No tu akurat nie trafiles bo 99 groszy -
    Echh rzeczywiście. Nie wiem jak mogłem skojarzyć PKO(inteligo) z

  • 7. Data: 2003-02-24 15:57:47
    Od: "mirek" <m...@N...pl>

    "cyberspider" <c...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > to juz dwa razy. Narazilo mnie to na pewne nieprzyjemnosci ze strony
    > wierzycieli, a ja bylem pewien ze przelewy byly zrealizowane - jednak bylo

    wydaje mi się że mylisz pojęcia .
    dyspozycja przelewu przyjęta w e-Integrum, to dyspozycja przyjęta prze
    system bankowości internetowej i wyłana do systemu bankowego.
    system bankowy przetwaza dyspopzycje i albo ja realizuje, albo odrzuca np.
    brak środków, zły rachunek (nie wiem co)...

    pozdrawiam,
    IMHO
    mirek