  • 1. Data: 2010-06-13 21:07:21
    Temat: czeresniak Komar Komorowski łże, a to gorsze od uschniętego drzewka dębowego
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    kiedy dojżewaja czereśnie

    http://www.czeresienka.pl/nasze-owoce.html

  • 2. Data: 2010-06-13 21:27:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Charlie delta pisze:
    > kiedy dojżewaja czereśnie
    >
    > http://www.czeresienka.pl/nasze-owoce.html

    Ale o co chodzi, bo nie oglądam telewizji? Czyżby w swojej reklamie
    Komorowski znów przeczytał źle przygotowany tekst?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-06-13 21:40:59
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w
    wiadomości
    .googlegroups.com...
    > kiedy dojżewaja czereśnie
    > http://www.czeresienka.pl/nasze-owoce.html

    Burlat- wczesna odmiana, dojrzewa w połowie czerwca w III tygodniu
    dojrzewania czereśni. Owoce sercowate, barwa czerwona, miąższ jędrny i
    słodki. Pochodzenie- Francja.

    Zdziwiony? Dodaj do tego fakt, że pomiędzy wschodem, a zachodem Polski jest
    około 2 tygodni różnicy w czasie wegetacji.

  • 4. Data: 2010-06-13 21:44:46
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > Ale o co chodzi, bo nie oglądam telewizji? Czyżby w swojej reklamie
    > Komorowski znów przeczytał źle przygotowany tekst?

    O to, że Komorowski strzelił tekst o jedzeniu czereśni przez jego matkę w
    pierwszej dekadzie czerwca, a wg pisuarów czereśnie pojawiają się dopiero
    pod koniec lipca (co zresztą jest bzdurą).

    http://mobi.salon24.pl/190608,czeresnie-komorowskieg

  • 5. Data: 2010-06-13 21:49:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Marcin Wasilewski pisze:
> [...]
    > w pierwszej dekadzie czerwca, a wg pisuarów czereśnie pojawiają się
    > dopiero pod koniec lipca (co zresztą jest bzdurą).

    Acha.

    Choć z drugiej strony, o czymże tu dumać na Paryskim bruku, skoro
    żaden z głównych kandydatów nie odważył się pokazać swoich poglądów
    politycznych...

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2010-06-13 22:07:23
    Od: Piotr <...@...c>

    W dniu 2010-06-13 23:40, Marcin Wasilewski pisze:

> [...]
    >
    > Zdziwiony? Dodaj do tego fakt, że pomiędzy wschodem, a zachodem Polski
    > jest około 2 tygodni różnicy w czasie wegetacji.

    dokładnie tak. ja z tej odmiany zrywałem dojrzałe już owoce w pierwszych
    dniach czerwca. fakt, że nie były tak słodkie jak w poprzednich latach,
    ale to kwestia pogody.

  • 7. Data: 2010-06-14 04:45:50
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Charlie delta pisze:
    > kiedy dojżewaja czereśnie
    >
    > http://www.czeresienka.pl/nasze-owoce.html

    Od wiekow w czerwcu glupi dzieciaku nartostrady, wlasnie kilka dni temu
    kupilem na bazarze polskie czeresnie po 9zl.

  • 8. Data: 2010-06-14 04:49:09
    Temat: Re: czer.... Wrzuciłem go do klopa.
    Od: "Jenesz" <g...@t...pl>

    Właśnie charliego wrzuciłem do klopa.
    Innych proszę : Nie wyciagajcie go stamtąd.

  • 9. Data: 2010-06-14 05:32:36
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Jenesz napisał:
    > Właśnie charliego wrzuciłem do klopa.
    > Innych proszę : Nie wyciagajcie go stamtąd.

    A kto normalny nie ma łajzy w KF?
    Mała uwaga: żeby to było skuteczne, trzeba wrzucać również idiotow
    notorycznie zaśmiecających grupę dyskusjami NTG. Nie ma co zwlekać, oni
    nigdy sie nie poprawią. :(

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 10. Data: 2010-06-14 06:29:03
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    On 2010-06-14 00:07, Piotr wrote:
    > dokładnie tak. ja z tej odmiany zrywałem dojrzałe już owoce w pierwszych
    > dniach czerwca. fakt, że nie były tak słodkie jak w poprzednich latach,
    > ale to kwestia pogody.

    No i misterny plan Pis-uarow mozna w tym PiS-uarze spuscic... (pomijajac
    ostatnie podejscie pediatrow do jedzenia owocow "pestkowych" przez matki
    karmiace)

    Pozdro

    Maseł