  • 1. Data: 2008-06-15 17:41:57
    Temat: ciekawostka newsweek karta
    Od: " Blom1" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witajcie mam zapytanie - otóż podczas składania wniosku przez Internet o kartę
    newsweek kk - nie można wybrać sposobu dostarczenia umowy - a domyślnie w
    moich reklamowce jest to kurier - anulowałem wniosek i mam zapytanie czy może
    podczas rozmowy z wrotnej da rade podpisać umowę w oddziale wraz z odbiorem
    karty??
    oraz czy oni naprawdę wymagają min 50pln dochodu??? - przecie [przy tak
    kosmicznych wymaganiach maja ciekawe pytania np. o nieruchomości posiadane -
    czyli jada na BIK tylko ewentualnie telefon do miejsca pracy gdzie ich
    spławią??? - przerabiał ktoś?

    dziękuje i przepraszam ze to miliardowy watek o tym samym :)

  • 2. Data: 2008-06-15 17:59:56
    Temat: Re: ciekawostka newsweek karta
    Od: Krzysztofsf <k...@w...pl>

    Blom1 pisze:
> [...]
    > spławią??? - przerabiał ktoś?
    >

    > dziękuje i przepraszam ze to miliardowy watek o tym samym :)

    Bazujac na innyej ich KK (Money.pl) przy telefonie od nich mozna dogadac
    szczegoly odnosnie dostarczenia karty i miejsca podpisania umowy)
    Po zlozeniu wniosku oddzwaniaja i robia wywiad, notatki z ktorego
    przekazuja do weryfikacji.

    Z tego co pisano, limit ustalaja do max 6-o krotnosci zarobkow, tak wiec
    jesli sie poda 50 zl......