  • 1. Data: 2008-06-15 10:07:12
    Temat: "Skarby Rosji"
    Od: Marek <q...@s...eu>

    Co sądzicie o lokacie strukturyzowanej "Skarby Rosji"? Jak duże jest
    ryzyko - możliwość uzyskania 13% w ciągu 0,5 roku to duża pokusa.
    Link do informacji o lokacie: http://tinyurl.com/6kfjvp

    --
    Marek

  • 2. Data: 2008-06-16 06:00:11
    Temat: Re: "Skarby Rosji"
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Marek pisze:
    > Co sądzicie o lokacie strukturyzowanej "Skarby Rosji"? Jak duże jest
    > ryzyko - możliwość uzyskania 13% w ciągu 0,5 roku to duża pokusa.
    > Link do informacji o lokacie: http://tinyurl.com/6kfjvp

    Lokata jest ok na stronei w stopce napisalem o ryzyku.
    W sumie RDX troche polecial wiec dobrze by bylo by do 27 czerwca spadl
    znacznie bedzie wiekszy margines

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 3. Data: 2008-06-16 09:32:02
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <g...@...pl> napisał w wiadomości

    > Lokata jest ok na stronei w stopce napisalem o ryzyku.
    > W sumie RDX troche polecial wiec dobrze by bylo by do 27 czerwca
    > spadl znacznie bedzie wiekszy margines

    Masz na myśłi to:

    UWAGA! Informacje przedstawione w niniejszym dokumencie nie są ofertą
    w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny
    (Dz.U.64.16.93 z późn. zmianami). Ubezpieczyciel Royal Polska
    Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. gwarantuje wypłatę 13%
    Zainwestowanej Składki jedynie na koniec okresu inwestycji. W trakcie
    trwania lokaty strukturyzowanej wartość zainwestowanych środków może
    podlegać wahaniom, a w przypadku rezygnacji z ubezpieczenia przed
    końcem okresu na jaki zawarta została umowa ubezpieczenia Klient musi
    się liczyć z możliwością utraty części wpłaconych środków. Wealth
    Solutions sp. z o.o. i Ubezpieczyciel Royal Polska Towarzystwo
    Ubezpieczeń na Życie S.A. nie gwarantują realizacji założonego celu
    inwestycyjnego (zysku), ani uzyskania określonego wyniku.

    A w szczególnosci to:

    Royal Polska Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. gwarantuje wypłatę
    13% Zainwestowanej Składki

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 4. Data: 2008-06-16 09:34:42
    Od: Krzysztofsf <k...@w...pl>

    Telesfor Baudot pisze:

    > Royal Polska Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. gwarantuje wypłatę
    > 13% Zainwestowanej Składki

    "nie gwarantują realizacji założonego celu inwestycyjnego (zysku), ani
    uzyskania określonego wyniku. "

    Zdanie ponizej.
    Sami sobie zaprzeczaja. Cytowane zdanie nie jest czescia zdania
    dotyczacego wczesniejszego wycofania srodkow

  • 5. Data: 2008-06-16 09:42:53
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Telesfor Baudot pisze:

    > Masz na myśłi to:

    Nie, chodzi mi o to iz w tej lokacie punktem startowym jest 27 czerwca i
    to wycena gieldowa na ten dzien jest wazna. Wiec niech leca na morde
    wszystkie do 27 czerwca wtedy te 30% ryzyka bedzie liczone od mniejszej
    wartosci

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 6. Data: 2008-06-16 09:44:49
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Krzysztofsf pisze:

> [...]
    >

    > Zdanie ponizej.
    > Sami sobie zaprzeczaja. Cytowane zdanie nie jest czescia zdania
    > dotyczacego wczesniejszego wycofania srodkow

    Nie przecza, przeczytaj uwaznie, ws niczego nie sprzedaje i NIE JEST
    strona. Lokate zawierasz z Royal Polska Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie
    S.A. Po drugie owa "nie gwarantowanie zalozonego celu" jest klauzula
    prawna obowiazkowa w takich produktach (chodzi o wymog ryzyka ktore
    istnieje przciez lokata moze sie skonczyc na minusie) Gwarancja 13%
    wystepuje TYLKO WTEDY gdy zostyana spelnione warunki (zadne ze spolek
    nie spadnie o wiecej niz 30%)

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 7. Data: 2008-06-16 10:00:21
    Od: Krzysztofsf <k...@w...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

> [...]
    > istnieje przciez lokata moze sie skonczyc na minusie) Gwarancja 13%
    > wystepuje TYLKO WTEDY gdy zostyana spelnione warunki (zadne ze spolek

    ja juz sobie poinwestowalem ;)
    Wiecej nie chce :))))))

  • 8. Data: 2008-06-16 10:05:45
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl>

> [...]
    > czerwca i to wycena gieldowa na ten dzien jest wazna. Wiec niech
    > leca na morde wszystkie do 27 czerwca wtedy te 30% ryzyka bedzie

    A mi chodzi o to, że z przytoczonego tekstu wynika, że jak zainwestuje
    10000 zł to mam zagwarantowany zwrot 1300 zł....

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 9. Data: 2008-06-16 10:26:41
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Telesfor Baudot pisze:

    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <g...@...pl> napisał w wiadomości

    > A mi chodzi o to, że z przytoczonego tekstu wynika, że jak zainwestuje
    > 10000 zł to mam zagwarantowany zwrot 1300 zł....

    Po spelnieniu warunków rynkowych . Nie wycinaj z umowy fragmentow.
    Nikt nie da ci na pol roku 13% bez ryzyka

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 10. Data: 2008-06-16 10:48:16
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    :

    > Po spelnieniu warunków rynkowych . Nie wycinaj z umowy fragmentow.
    > Nikt nie da ci na pol roku 13% bez ryzyka

    Chyba w dalszym ciągu sie nie rozumiemy:

    Ja odbieram z tego tekstu, że jak się na rynku nie powiedzie to na
    Sylwestra ZAMIAST moich wlożonych 10000 zł zobaczę tylko 1300 zł.

    --
    Telesfor BAUDOT