  • 21. Data: 2008-08-11 20:47:26
    Temat: Re: bzwbk - bardzo zjawiskowo wywalony brak kompetencji!! - to ja od siebie doloze
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>
    napisał w wiadomości news:g7pleo$vhu$2@achot.icm.edu.pl...

    > Pracownice/pracownicy BZ WBK nie są dobrze zorientowane/zorientowani -- to
    > nie grupowicze pbb. ;) IMO należy ;) się im wyrozumiałość. Ciężko pracują,
    > a tymczasem jakiś dowcipniś zadaje im trudne i podchwytliwe pytania -- tym
    > samym przeszkadzając w ciężkiej i odpowiedzialnej pracy!! ;)

    haha i od wejscia powinni klienci przepraszac ze przyszli :)

  • 22. Data: 2008-08-11 22:34:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Damian" g7q8h4$tsk$...@n...onet.pl

    > haha i od wejscia powinni klienci przepraszac ze przyszli :)

    No, nie wiem, czy takie przeproszenia ma sens... Wchodzić (z zamiarem
    przeszkadzania w ciężkim życiu i odpowiedzialnej pracy) i przepraszać?
    To lepiej nie wchodzić!!! Nie są dopuszczalne grzechy, które popełniamy
    w nadziei na ich/grzechów odpuszczenia!!!

    Ja jestem złym człowiekiem (z natury lub z gruntu -- tego jeszcze nie
    wiem) i najpierw pozakładałem sobie dodatkowe rachunki oszczędnościowe,
    później (z czystej złości) poprzelewałem na nie po około 400 złotych,
    a teraz okażę swoją bezczelność i chamstwo -- zażądam wypłacenia mi
    pieniędzy aż z czterech takich kont!!! A, co?! Nie wolno mi?!?! ;)
    Dodatkowo opędzluję konto w Polbanku... Ale to już z bankomatu. :)
    (o ile będzie sprawny) To znaczy -- takie mam zamiary... Chcę
    albowiem kupić notebook (aby móc swobodnie przelewać pieniądze
    i obserwować stany kont bankowych, gdy będę poza domem?) a że
    w Polsce (jak u samego Boga) wszystko jest możliwe, więc liczę
    się z możliwością zaistnienia niespodzianek...

    Było gorzej!! Wpłaciłem na każde po ponad 500 złotych, po czym wypłaciłem.
    Na dodatek obiecałem poprawę, ale kasjerka nie dała wiary i uznała, że za
    jakiś czas historia się powtórzy... Chyba znała tak zwane życie... ;) Być
    może tamtego dnia odmówiłaby mi wypłacania (poza mną nikogo nie było
    w pobliżu kasy -- kolejka żadna nie tworzyła się) pieniędzy, gdybym nie
    wyjaśnił jej, iż dłuższe przetrzymywanie pieniędzy grozi uderzeniem belki...

    Słowo 'belka' jest chyba słowem kluczowym -- klucz ten albowiem natychmiast
    zjednał mi przychylność kasjerki -- kobieta zabrała się do wypłacania...
    Nawet po całej operacji ;) zauważyła, że wypłacanie czy przyjmowanie
    pieniędzy jest jednak jej pracą, za którą otrzymuje wynagrodzenie...

    Aby było gorzej -- za tydzień spodziewam się makulatury większej niż ta,
    którą jutro mam pobrać... No i gdzie ja tę makulaturę umieszczę? Oczywiście
    w BGZ lub w Eurobanku, skąd powędruje ona na konta oszczędnościowe do WBK...

    -=-

    W Lukas jest najwyraźniej taki zwyczaj przepraszania, i to od samego progu!!! :)

    Wchodzi klient, staje na niewidocznej granicy (w nocy na tej granicy jest
    spuszczana solidna żaluzja, która uniemożliwia wejście do banku, pozostawiając
    klientom jedynie ,,przedział'' bankomatowo-wpłatomatowy) i okazuje skruchę...
    Gdy personel uzna, iż klient jest dostatecznie zmiękczony, podchodzi ktoś
    z owego personelu i (na przykład) proponuje kawę... ;)

    -=-

    Fajnie też jest w ING. :) Gdy tam wchodzę, jeden z obsługantów zauważa,
    że zaraz mnie usadzi/uziemi, po czym zastanawia się nad tym, dlaczego
    ja go nie lubię i dlaczego nie lubię ING Śląskiego... ;)

    A ja -- lubię. ;) Lubię nakłaniać prośbą ;) pracowników do tego, aby mi
    mówili **z szacunkiem** :) 'dzień dobry', gdy wchodzę. :) I później są
    jaja, gdy tak ,,trenowany'' pracownik napotka mnie na przykład w parku,
    gdzie tak zwany szlag go trafia, :) bo z jednej strony nic go ze mną
    w tym parku nie wiąże/łączy (bo jest tam prywatną osobą, nie pracownikiem
    banku) zaś z przeciwnej strony nie potrafi zapanować nad przyzwyczajeniem,
    które skrupulatnie w nim wypracowywałem. ;)

    -=-

    Manipuluję podświadomością? :) Nie od swego urodzenia (czy poczęcia) byłem
    na wojennej ścieżce z duchownymi Kościoła rzymskokatolickiego. :) Długimi
    latami byliśmy ,,przyjaciółmi'' i wiele się od tychże duchownych nauczyłem. :)

    Teraz dla mnie kontakt z cywilem ;) jest problematyczny, bo wygląda jak bicie
    niemowlaka. :) Natomiast spotkanie z duchownym wypada ciekawiej, bo ci ludzie
    nie pojmują tego, iż mają do czynienia nie z amatorem, ale ze szkolonym przez
    nich profesjonalistą. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2008-08-12 04:48:26
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:g7qeqh$rsd$1@achot.icm.edu.pl...

> [...]
    > w Polsce (jak u samego Boga) wszystko jest możliwe, więc liczę
    > się z możliwością zaistnienia niespodzianek...

    Leo why?

  • 24. Data: 2008-08-12 10:21:40
    Od: k...@o...pl

    On 11 Sie, 17:21, "Eneuel Leszek Ciszewski"

> [...]
    > a tymczasem jakiś dowcipniś zadaje im trudne i podchwytliwe pytania -- tym
    > samym przeszkadzając w ciężkiej i odpowiedzialnej pracy!! ;)

    ja zawsze byłem trudnym klientem..np. pierwszego dnia po wprowadzeniu
    smskodów udałem sie do banku aby je uruchomić. no ale - udało się :)

  • 25. Data: 2008-08-12 10:48:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Damian" g7r4n0$a8a$...@n...onet.pl

    > Leo why?

    Odpowiem tak, aby się rymowało:

    -- Bo to durny kraj. :)

    Do tej pory nie mam potwierdzenie tego, że komputer wysłano do Białegostoku.
    Gdyby nie ten komputer, byłbym teraz już ponad 150 kilometrów stąd. :) Na
    szczęście (o czym dowiedziałem się w nocy) komputer lekko tanieje. :) W ciągu
    miesiąca (może w ciągu sześciu tygodni?) potaniał już o około (chodzi o moją
    cenę brutto, nie o cenę hurtowni) 600 złotych, więc hurtownia zarobiła ;)
    na zwlekaniu. :) Może wreszcie się uda. :) Ja, za zaoszczędzone pieniądze
    kupię sobie dysk Seagata na USB -- FreeAgenta. :) Terabajtowego, bo tera ;)
    są takie czasy, że terabajt się przyda. :)

    Jak obliczyłem -- jedno obrabiane zdjęcie zajmie około gigabajta na dysku.

    Mając samochód, aparat fotograficzny i notebook oraz karty kredytowe
    i pieniądze na kontach, mogę wreszcie wyruszyć na wyprawę do Azalandii. :)

    Raptem 500 km, czyli kilka godzin samochodem, a jednak nie było mnie tam cztery
    lata... :)

    Dystans lepszy na samolot niż na samochód, ale ja nie tylko nie mam samolotu,
    ale jeszcze nie umiem latać -- ani o własnych siłach, ani samolotem. :) Nawet
    pieniędzy na samolot jeszcze :) nie mam. :) Tyle lat zmarnowanych!!!

    Czuję sią jak porządny Polak, kóry po 123 latach braku swego państwa musiał
    bić się ze wszystkimi swoimi sąsaiadami (poza Rumunią i Węgrami oraz krajami
    zamorskimi?) aby wywalczyć sobie prawo do życia...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2008-08-12 13:53:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "ygreko" g7i01u$uue$...@n...news.atman.pl

    > O obsludze w bzwbk nie da sie dobrego slowa powiedziec,

    A ja mam tam kilkanaście kont i jakoś sobie radzę. ;)
    Trzeba brać poprawkę na to, że żyjemy w Polsce. :)

    Gdzie lepiej traktują ludzi?

    Akurat Twój przypadek wygląda nadabsurdalnie, ale może mnie takie coś ominie. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2008-08-12 13:55:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Curious" g7h3rg$shl$...@n...ipartners.pl

    > Juz nie raz to pisalem, ale co tam napisze raz jeszcze:
    > bank jest w porzadku pod warunkiem, ze ograniczy sie do minimum kontakty z
    > czynnikiem ludzim (ichniejszym oczywiscie)... :)

    IMO tak jest we wszystkich bankach, a nawet nie tylko w bankach. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2008-08-13 18:56:21
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    googlegroups.com...

    >ja zawsze byłem trudnym klientem..np. pierwszego dnia po wprowadzeniu
    >smskodów udałem sie do banku aby je uruchomić. no ale - udało się :)

    pospieszyles sie, ja nie wiem od kiedy sa tokeny w BZWBK ale sam mam juz
    4lata i ide do oddzialu aby pan mi podpial pod nowe konto (te 4 lata temu
    powiedziano juz ze jest to mozliwe)
    a tu szanowny pan, ba caly oddzial 11 w warszawie nie mial jeszcze okazji
    komukolwiek podpinac token !!!