  • 1. Data: 2005-02-17 22:35:29
    Temat: auto prywatne w celach sluzbowych - za jaka kase?
    Od: "Johnny Walker" <w...@W...pl>

    Witam!
    Jak radzicie ile powinienem zarzadac za uzywanie prywatnego (nowego z
    XI.2004) auta Skoda Fabia, w celach sluzbowych, pracujac na pol etatu dla GE
    Money Bank jako ich agent, oczywiscie benzyna to inny rachunek. Chodzi o sam
    fakt wykorzystywania swojego auta.

    Pozdrawiam
    Johnny Walker

  • 2. Data: 2005-02-17 22:53:53
    Temat: Re: auto prywatne w celach sluzbowych - za jaka kase?
    Od: "chrabcio" <S...@s...pl>

    Użytkownik "Johnny Walker" <w...@W...pl> napisał w
    wiadomości news:cv36g0$gon$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > GE
    > Money Bank jako ich agent, oczywiscie benzyna to inny rachunek. Chodzi o

    nie mam pojęcia, natomiast pamiętaj ze podatek dochodowy bedziesz placił od
    tej kwoty........

    --
    chrabcio

  • 3. Data: 2005-02-17 22:54:30
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

> [...]
    GE
    > Money Bank jako ich agent, oczywiscie benzyna to inny rachunek. Chodzi o

    sa 3 rozne uregulowania - no ja mam skleroze - moze ktos zna i inne
    - rozliczenie dellegacji, cena za km zawiera amortyzacje nawet nowej fabii
    - ryczalt miesieczny - czasem zwany ryczaltem za jazde po miescie
    - auto sluzbowe
    a ogolnie to nie ta grupa -> goń do ---> pl.biznes.podatki

    ps
    fakt posiadania nowego auta niczym nie rozni sie podatkowo od posiadania
    starego gruchota o tej samej pojemnosci, a za prestiż posiadania taaaakiej
    bryki - nie ma zadnych norm i mozna nawet i milion - jak tylko dadzą

  • 4. Data: 2005-02-18 16:57:30
    Od: "Robert" <T...@i...pl>

    Krab (news:cv37jh$kep$1@nemesis.news.tpi.pl)
    Napisał(a):

> [...]
    > - rozliczenie dellegacji, cena za km zawiera amortyzacje nawet nowej fabii
    > - ryczalt miesieczny - czasem zwany ryczaltem za jazde po miescie

    Zgadza się, jako ryczałt możesz mieć np 500zł na jazdę po mieście.
    Natomiast z delegacji masz obecnie jakoś 0,78 za przejechany km - w co
    wliczone jest paliwo i amortyzacja.

    R.