  • 21. Data: 2005-04-02 17:52:53
    Temat: Re: ac oc dla auta w mbanku
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 2 Apr 2005 15:57:41 +0000 (UTC), Samotnik
    <s...@W...samotnik.art.pl> napisał:

    > Nieprawda. Istotne są również warunki ubezpieczenia, które mogą mówić,
    > że ubezpieczony zwraca ubezpieczycielowi koszta jeśli strzelił kogoś po
    > pijaku i tak dalej.

    Przykro mi , ale warunki ubezpieczenia obowiazkowego we wszystkich
    towarzystwach sa dokładnie takie same. Regulowane to jest odpowiednią
    ustawą.

> [...]
    > modyfikacji oferty, a nie nieuczciwych zagrań wobec uzależnionych od nich
    > klientow. W innej natomiast najpierw nikt nie będzie miał czasu, potem
    > będzie deszcz padał i nie będzie się dało auta obejrzeć, potem papiery
    > zostaną wysłane "do centrali", potem będą "problemy" i trzeba będzie
    > jeszcze trochę poczekać, potem ktoś wyjedzie na wakacje i nikt nie
    > będzie wiedział, gdzie położył papiery, a na końcu wypłacą 10% kasy, bo
    > pogoda nie ta, a klientowi z gęby źle patrzy. Przecież zawsze może iść
    > do sądu (pójdzie połowa, wygra połowa z połowy, zatem jest zysk na 3/4

    I tu właśnie leży clou tematu serwisu po sprzedaży

    Pozdrowienia
    Zbyszek
    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0513-2, 2005-04-01
    Przetestowano na: 2005-04-02 19:52:55

  • 22. Data: 2005-04-02 19:13:22
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Zbigniew <z...@p...onet.pl> writes:

    > Tu masz racje. Tylko tak sie składa, że ubezpieczyciele nie bardzo
    > lubią przejmować klientów ze szkodami i ci z reguły zapłacą wyższą
    > skladkę od "swojego" klienta

    Od "swojego" klienta z takimi samymi szkodami tez. Owszem. Ale to bedzie
    roznica np. 5%, moze 10% podstawowej skladki. To nie tak tragicznie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 23. Data: 2005-04-02 21:04:13
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 02 Apr 2005 21:13:22 +0200, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    napisał:

    > Od "swojego" klienta z takimi samymi szkodami tez. Owszem. Ale to bedzie
    > roznica np. 5%, moze 10% podstawowej skladki. To nie tak tragicznie.

    Jak czasami. 5% do 20% i czasami np brak zniżki za kontynuację. Bywa
    także, że po szkodzie "swój" może kontyuować np ubezpieczenie pakietowe a
    obcy takiegom nie uzyska, a tu już bywa różnica kilkudziesięciu procent.
    Generalnie to co dziś jest tanie i fajne jutro może byc mało przyjemne.

    Pozdrowienia
    Zbyszek

    --

    Przetestowano na: 2005-04-02 23:04:15

  • 24. Data: 2005-04-02 23:45:15
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Zbigniew <z...@p...onet.pl> writes:

    > Jak czasami. 5% do 20% i czasami np brak zniki za kontynuacj.

    Brak znizki za kontynuacje to wlasnie 5-10%. Jasne jest ze traci sie
    (np. czesc) znizki za bezszkodowosc, ale to takze u "swojego".

    > Bywa
    > take, e po szkodzie "swój" moe kontyuowa np ubezpieczenie
    > pakietowe a obcy takiegom nie uzyska, a tu ju bywa rónica
    > kilkudziesiciu procent.

    Pakiety to w ogole inna sprawa i mam wrazenie ze ani mBank, ani tabelka
    o takich nie mowila. Trudno miec pakiet w innej firmie po szkodzie
    jesli ona nie oferuje takiego bez szkody.

    > Generalnie to co dzi jest tanie i fajne
    > jutro moe byc mao przyjemne.

    Generalnie moze i tak, ale zdecydowanie bardziej istotne sa rzeczy
    mniej generalne a bardziej konkretne.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 25. Data: 2005-04-03 11:29:03
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 2 Apr 2005 15:16:36 +0200, w <d2m69b$dns$1@inews.gazeta.pl>, "topjes"
    <n...@d...rady> napisał(-a):

    > "Krab" <_...@k...pl__> wrote in message
    >
    > Mi wyszło ubezpieczenie sporo taniej niż obecnie w Warcie.

    No, to akurat się nie dziwię. :))
    I wierzę też, że nawet likwidacja szkody będzie sprawniejsza niż w Warcie :))

  • 26. Data: 2005-04-03 12:16:26
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Wyliczaliscie ?
    > mnie wyszlo w mbanku az 50% drozej niz w link4
    > a jak u was ?

    To jest jakies chore ... mam OC w Compensie i zaplacilem mniej niz mi
    ten kalkulator wyliczyl.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 27. Data: 2005-04-03 16:43:31
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    Tylko dla OC w moim przypadku jest 689 zl, a teraz mam w PZU 614 zl (75 zl
    taniej).
    Ranking zrobili dla tych marek aut, dla ktorych sa rzeczywiscie tansi :)

    Poza tym zrobilem kalkulacje dla Fiata Punto z ich kalkulatorem dla woj.
    mazowieckiego i AC+OC wychodzi w najtanszej wersji 2346 (bez zadnych
    znizek) a w zestawieniu podaja 1847 :)
    Na stronie Allianza zrobilem to samo i wyszlo w kalkulatorze ok. 5200 a w
    zestawieniu 4923, wiec ciekawe jak to liczyli :)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 28. Data: 2005-04-04 05:47:59
    Od: "gg" <n...@m...com>

    Użytkownik "MariuszJ" <m...@d...pl> napisał w wiadomości
    > Nowy Fiat Punto 1,2; 3-drzwiowy; cena: 38 200 PLN
    > Źródło: Rzeczpospolita, 18 listopada 2004

    Porównywanie AC dla nowego auta jest bez sensu bo po prostu taniej
    wychodzi wziąć pod uwagę ubezpieczenie w pakiecie. A wtedy każde inne
    ubezpieczeni będzie droższe. A pakiet powinien kosztować okolo 1800zł

    > Ciekawe kto takie bzdury wypisuje mbank czy rzeczpospolita. Wg nich
    > ubezpieczenie w Generali to prawie 50% wartości samochodu.

    rzeczywiście ktoś upadł na głowę

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 29. Data: 2005-04-04 19:21:34
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 02 Apr 2005 16:54:31 +0200, Zbigniew
    <z...@p...onet.pl> wrote:

    > Bo z ubezpieczeniami tak już jest. U jednego drożej, a u innego taniej
    >albo duuużo taniej, tylko nie zawsze za to samo. Ofert nie da sie porównac
    >tylko wysokością składki. Jest jeszcze zakres ubezpieczenia, wyłaczenia i

    taaaa, zwłaszcza przy OC komunikacyjnym...
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 30. Data: 2005-04-04 19:38:37
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 04 Apr 2005 21:21:34 +0200, Jarek Andrzejewski
    <j...@d...com.pl> napisał:

    > taaaa, zwłaszcza przy OC komunikacyjnym...

    Nie czepiaj się. Mowa jest ogólnie o ubezpieczeniu komunikacyjnym, a to
    nie składa sie tylko z twojego ukochanego OC ....
    Pozdrowienia
    Zbyszek
    --

    Przetestowano na: 2005-04-04 21:38:43