  • 11. Data: 2005-04-02 13:16:36
    Temat: Re: ac oc dla auta w mbanku
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "Krab" <_...@k...pl__> wrote in message
    news:d2ju60$q5t$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Wyliczaliscie ?
    > mnie wyszlo w mbanku az 50% drozej niz w link4
    > a jak u was ?

    Mi wyszło ubezpieczenie sporo taniej niż obecnie w Warcie.

    pzdr
    topjes

  • 12. Data: 2005-04-02 13:40:42
    Od: "$$Szalony_Kapeluszknik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    > Mi wyszło ubezpieczenie sporo taniej niż obecnie w Warcie.

    Trzeba byc czlowiekiem wielkiej odwagi, zeby ubezpieczyc cos w Warcie...

    MAd Hatt
    er

  • 13. Data: 2005-04-02 13:47:39
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    topjes <n...@d...rady> wrote:
    > Mi wyszło ubezpieczenie sporo taniej niż obecnie w Warcie.

    A mnie wyszło spooooro drożej niż w allianz.
    ;-))

  • 14. Data: 2005-04-02 14:54:31
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 2 Apr 2005 15:47:39 +0200, mm <j...@c...barg.sv> napisał:

    > A mnie wyszło spooooro drożej niż w allianz.

    Bo z ubezpieczeniami tak już jest. U jednego drożej, a u innego taniej
    albo duuużo taniej, tylko nie zawsze za to samo. Ofert nie da sie porównac
    tylko wysokością składki. Jest jeszcze zakres ubezpieczenia, wyłaczenia i
    serwis po sprzedaży, który tak naprawdę się kupuje. Spróbójcie sprawdzic
    także co sie będzie działo z proponowaną składką poszkodzie albo i dwóch.
    Tutaj moze być ciekawie.

    Pozdrowienia
    Zbyszek

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0513-2, 2005-04-01
    Przetestowano na: 2005-04-02 16:54:35

  • 15. Data: 2005-04-02 15:39:46
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 02 Apr 2005 16:54:31 +0200, Zbigniew
    <z...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >także co sie będzie działo z proponowaną składką poszkodzie albo i dwóch.

    wlasnie jest kiepsciutko bardzo jesli chodzi o obliczenie znizki - na
    podstawie stazu bezwypadkowego i szkod. przy tej samej historii
    przebiegu ubezpieczenia w mbanku wyszlo mi 35% znizki na AC, a w Link4
    mam 50%.

    G.

  • 16. Data: 2005-04-02 15:40:27
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Zbigniew <z...@p...onet.pl> writes:

    > Bo z ubezpieczeniami tak ju jest. U jednego droej, a u innego
    > taniej albo duuuo taniej, tylko nie zawsze za to samo. Ofert nie
    > da sie porównac tylko wysokoci skadki.

    To zalezy o jakim ubezpieczeniu mowimy. OC to zawsze to samo, i tylko
    koszt jest istotny.
    A, domyslam sie, OC jest zazwyczaj duza czescia ubezpieczenia - jesli
    nie calkowita.

    > Jest jeszcze zakres
    > ubezpieczenia, wyaczenia i serwis po sprzeday, który tak naprawd
    > si? kupuje.

    Serwis po sprzedazy? Po sprzedazy ubezpieczenia?

    Wylaczenia chyba wszyscy ubezpieczyciele opanowali do perfekcji.
    Glowne roznice to w tej chwili (oprocz ceny) chyba tylko sposob
    finansowania naprawy (klient placi, firma oddaje vs firma placi
    warsztatowi) oraz miejsce dokonywania naprawy (np. autoryzowane
    serwisy vs serwisy wskazane przez ubezpieczyciela).

    > Spróbójcie sprawdzic take co sie bdzie dziao z
    > proponowan skadk poszkodzie albo i dwóch. Tutaj moze by
    > ciekawie.

    Nikt z ubezpieczycielem slubu nie bral?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 17. Data: 2005-04-02 15:57:41
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <k...@p...waw.pl> napisal(a):

    > To zalezy o jakim ubezpieczeniu mowimy. OC to zawsze to samo, i tylko
    > koszt jest istotny.

    Nieprawda. Istotne są również warunki ubezpieczenia, które mogą mówić,
    że ubezpieczony zwraca ubezpieczycielowi koszta jeśli strzelił kogoś po
    pijaku i tak dalej.

    > Serwis po sprzedazy? Po sprzedazy ubezpieczenia?

    Np. to, jak się załatwia likwidację szkody. W jednej firmie po prostu
    obejrzą i wypłacą, bo mają politykę regulowania ryzyka raczej za pomocą
    modyfikacji oferty, a nie nieuczciwych zagrań wobec uzależnionych od nich
    klientow. W innej natomiast najpierw nikt nie będzie miał czasu, potem
    będzie deszcz padał i nie będzie się dało auta obejrzeć, potem papiery
    zostaną wysłane "do centrali", potem będą "problemy" i trzeba będzie
    jeszcze trochę poczekać, potem ktoś wyjedzie na wakacje i nikt nie
    będzie wiedział, gdzie położył papiery, a na końcu wypłacą 10% kasy, bo
    pogoda nie ta, a klientowi z gęby źle patrzy. Przecież zawsze może iść
    do sądu (pójdzie połowa, wygra połowa z połowy, zatem jest zysk na 3/4
    zrobionych w balona klientów).
    --
    Samotnik

  • 18. Data: 2005-04-02 16:17:31
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> writes:

    > Nieprawda. Istotne są również warunki ubezpieczenia, które mogą mówić,
    > że ubezpieczony zwraca ubezpieczycielowi koszta jeśli strzelił kogoś po
    > pijaku i tak dalej.

    Warunki obowiazkowego ubezpieczenia OC sa ustalone z gory dla wszystkich
    ubezpieczycieli - wiec o ile oczywiscie to z pewnoscia jest istotne,
    o tyle nie zmieni sie po zmianie ubezpieczyciela.

    > Np. to, jak się załatwia likwidację szkody. W jednej firmie po prostu
    > obejrzą i wypłacą,

    Taaak. To w ktorej tak jest?
    Chyba ze "wyplaca" = "wyplaca koszt likwidacji w jakiejs dziupli, netto".
    I to pewnie tez obnizony o 30%. To moze tak jest, ale normalni ludzie
    raczej nie powinni korzystac z takich uslug.

    > bo mają politykę regulowania ryzyka raczej za pomocą
    > modyfikacji oferty

    Co przez to rozumiesz? Jakis przyklad?

    >, a nie nieuczciwych zagrań wobec uzależnionych od nich
    > klientow.

    Taaak. To jaka to firma?

    > W innej natomiast najpierw nikt nie będzie miał czasu,

    To najmniejszy problem. Wiesz, odsetki i takie tam.

> [...]
    > pogoda nie ta, a klientowi z gęby źle patrzy. Przecież zawsze może iść
    > do sądu (pójdzie połowa, wygra połowa z połowy, zatem jest zysk na 3/4

    Gdyby tak ktoras firma robila, to do sądu poszloby 95% klientow, i 100%
    by wygralo. Wiec to sie nie kalkuluje. A te firmy raczej robia to, co sie
    kalkuluje. Problem jest taki, ze wszystkie kalkulatory dzialaja dosc
    podobnie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 19. Data: 2005-04-02 16:36:37
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "$$Szalony_Kapeluszknik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>
    wrote in message news:d2m7ko$rv$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Trzeba byc czlowiekiem wielkiej odwagi, zeby ubezpieczyc cos w Warcie...

    Eeee, właśnie miałem szkodę z AC i poszło ok. Do tego assistance, centrum
    alarmowe - w sumie nie narzekam.

    pzdr
    topjes

  • 20. Data: 2005-04-02 17:48:54
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 02 Apr 2005 17:40:27 +0200, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    napisał:

> [...]
    > warsztatowi) oraz miejsce dokonywania naprawy (np. autoryzowane
    > serwisy vs serwisy wskazane przez ubezpieczyciela).

    Tu masz racje. Tylko tak sie składa, że ubezpieczyciele nie bardzo lubią
    przejmować klientów ze szkodami i ci z reguły zapłacą wyższą skladkę od
    "swojego" klienta

    --

    Przetestowano na: 2005-04-02 19:48:57