  • 1. Data: 2005-04-01 11:34:15
    Temat: Re: Paypal w Polsce - oficjalnie od dzi?.
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Chesz zaproszenie? http://isnoop.net/gmail/

    Dzięki, ale Wozik był pierwszy kilka miesięcy wstecz ;-)

    Jacek

  • 2. Data: 2005-04-02 10:19:42
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jacek napisał:

    > Dzięki, ale Wozik był pierwszy kilka miesięcy wstecz ;-)

    Poza tym na gmailu mozna zakladac konta bez bolu i zaproszen juz chyba
    od dobrego miesiaca.

    Bartol

  • 3. Data: 2005-04-02 23:18:00
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Bartol Partol napisał(a):

    > Poza tym na gmailu mozna zakladac konta bez bolu i zaproszen juz chyba
    > od dobrego miesiaca.

    Ciekawe stwierdzenie. Jak widać Gmail ma inne zdanie na ten temat ;)

    2. How do I sign up? When can I get a Gmail account?

    We're currently only offering Gmail as part of a preview release and
    limited test. We don't have details on when Gmail will be made more widely
    available, as that depends in part on the results of the test.

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 4. Data: 2005-04-03 09:09:37
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Markus Sprungk napisał:

> [...]
    > limited test. We don't have details on when Gmail will be made more widely
    > available, as that depends in part on the results of the test.

    Heh, ciekawe. Baaaardzo dawno temu, jak google po raz pierwszy oglosily,
    ze maja zamiar obslugiwac konta pocztowe, polazlem tam i wpisalem moj
    adres w jakies okienko. Chodzilo o to, ze google poinforuja mnie jak cos
    ciekawego bedzie sie dzialo. O sprawie zapomnialem. Jakis miesiac temu
    dostalem maila, ze juz dziala, moge wejsc i konto zalozyc. I zalozylem,
    ale nie uzywam, bo nie potrzebuje. Ale moze jeszcze pouzywam. ;-)

    Ajajaj, znalazlem tego maila. Faktycznie:
    Thanks for signing up to be updated on the latest Gmail happenings. We
    hope it's been worth the wait, because we're excited to finally offer
    you an invitation to open a free Gmail account! Just click on this link
    to create your new account: [a tu link].

    Hmmmmm,
    Bartol