  • 1. Data: 2002-05-22 11:59:55
    Temat: Zmiany... LGPetro czy PolCard?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Zaobserwowalem pewna zmiane w prezentacji obciazen dla MasterCarda przez
    www. Otoz do tej pory jako data operacji figurowala data transakcji. Przy
    stalym zleceniu dla Ery podana mam juz date obciazenia [20/05, transakcja z
    05/05]. Czy zaobserwowaliscie jakies zmiany u siebie? Czy moze PolCard
    zmienil zasady w stosunku do zlecen stalych? Hm, a moze to sprawka Ery?

    Maciej

  • 2. Data: 2002-05-22 12:03:04
    Temat: Re: Zmiany... LGPetro czy PolCard?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, May 22, 2002 at 01:59:55PM +0200, MK wrote:

    > Czy moze PolCard zmienil zasady w stosunku do zlecen stalych?

    Polcard? ;-)

    A, uzywajac obrazowych porownan, gdzie masz to stale zlecenie? ;-)

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-05-22 12:17:37
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Polcard? ;-)
    >
    > A, uzywajac obrazowych porownan, gdzie masz to stale zlecenie? ;-)

    Hm, chyba tylko PolCard obsluguje stale zlecenia obciazania karty ;pp
    Chodzi o upowaznienie dla PTC Sp. z o.o.
    Do tej pory to wygladalo mnie wiecej tak. 5 kazdego miesiaca Era blokowala
    sobie kase, a obciazala 19. Przez www wiedzialem transakcje z data 5 [ale
    pojawiala sie 20 ;)]. IMHO sa 3 mozliwosci...
    1/ LG zaczal pokazywac date obciazenia, a nie transakcji
    2/ PolCard zrezygnowal z autoryzowania kazdej transakcji
    3/ Era zaczela wysylac dane w dniu obciazenia [czyli w tym przypadku 20]

    ostatnia wydaje mi sie malo prawdopodobna [jak i przypadkowy blad].

    Maciej

  • 4. Data: 2002-05-22 12:22:49
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "MK" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci

    > ostatnia wydaje mi sie malo prawdopodobna [jak i przypadkowy blad].

    Po zastanowieniu sie doszedlem do wniosku, ze druga tez jest malo
    prawdopodobna, bo wtedy i tak by byla pokazywana data operacji... Czyli
    pytanie powinno brzmiec LG czy Era? ;)

    Maciej

  • 5. Data: 2002-05-22 12:26:40
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, May 22, 2002 at 02:17:37PM +0200, MK wrote:

    > Hm, chyba tylko PolCard obsluguje stale zlecenia obciazania karty ;pp

    IMO polcard _wykonuje_ zlecenie wykonania obciazenia czyjegos
    rachunku.

> [...]
    > pojawiala sie 20 ;)]. IMHO sa 3 mozliwosci...
    > 1/ LG zaczal pokazywac date obciazenia, a nie transakcji

    To mozliwe. A nie zmienil sie jakos 'opis' pola data?

    > 2/ PolCard zrezygnowal z autoryzowania kazdej transakcji

    A to schodzi jako moto czy jako vpos? Nie wiesz?

    > 3/ Era zaczela wysylac dane w dniu obciazenia [czyli w tym przypadku 20]
    >
    > ostatnia wydaje mi sie malo prawdopodobna [jak i przypadkowy blad].

    A dlaczego? Pytam bo nie mam doswiadczen platniczych z ery.

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-05-22 17:47:42
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > IMO polcard _wykonuje_ zlecenie wykonania obciazenia czyjegos
    > rachunku.

    OK. AFAIK inni aklajerzy nie udostepniaja takiej uslugi.

    > To mozliwe. A nie zmienil sie jakos 'opis' pola data?

    Nie. Ciagle jest data operacji

    > A to schodzi jako moto czy jako vpos? Nie wiesz?

    Nie mam zielonego pojecia. Z MCC nie mozna tego wywnioskowac [4814]. Mysle
    jednak ze przy tak masowej obsludze powinien to byc wirtualny pos.

    > A dlaczego? Pytam bo nie mam doswiadczen platniczych z ery.

    Hm, wymyslilem sobie, ze tak moga spac spokojniej. W dniu wystawienia
    faktyry blokuja na karcie odpowiednia kwote, a w ostatnim dniu terminu
    platnosci sciagaja. Gdyby z tego zrezygnowali moglo by sie zdarzyc, ze
    klient nie bedzie mial odpowiednich srodkow na karcie. Przy wczesniejszej
    blokadzie moga probowac obciazyc karte przez 2 tygodnie.
    Chyba bede musial poczekac na wyciag zeby zobaczyc daty transakcji i
    obciazenia. To powinno cos rozjasnic ;).

    Maciej

    PS Wydawalo mi sie, ze masz/miales telefon w Erze ;)