  • 1. Data: 2002-05-22 08:36:50
    Temat: [ING BSK] MasterCard - widmo?
    Od: <e...@p...onet.pl>

    Juz dawno ktos tu pisal, ze ING BSK ma emitowac kredytowego MC - i wciaz nic. W
    oddzialach ani na infolinii nawet o tym nie slyszeli. Czy to w ogole nie jakas
    poltka? Ktos cos wie? Czy maja genialny zamiar wypusciac te karte dopiero po
    wakacjach? Akurat baaaardzo by mi sie przydala wlasnie teraz na wyjazdy. Jest
    sens czekac, czy dac spokoj i wyrobic sobie MC w Citi (z ich Visy jestem
    zadowolony). Dzieki za rade.

  • 2. Data: 2002-05-22 08:59:10
    Temat: Re: [ING BSK] MasterCard - widmo?
    Od: <k...@g...pl>

    Nie - to nie plotka, ale podobno są jakieś problemy, które stwarzają lekki
    poślizg. Natomiast z tego co wiem, bank wysyłał oficjalne pisma do użytkowników
    kart Visa Credit NN - które to karty zastąpi nowa.