    From: "Joasia" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Zlozone pytanko
    Date: Sun, 22 May 2005 18:43:58 +0200

    Witam!

    Mam takie oto pytanie. Zakupilem niedawno mieszkanie, ktore w calosci
    kredytuje w BPH ( Wysokosc kredytu wyniosla ok 85% mojej zdolnosci
    kredytowej). W zw. z czym mam raczej marne szanse na przyznanie kolejnego
    kredytu. Niedawno pojawila mi sie mozliwosc zakupu kolejnego mieszkania od
    mojej ciotki w atrakcyjnej cenie. Pomyslalem, ze moglbym wziasc na nie
    kredyt i przeznaczyc je pod wynajem. Czy istnieje szansa uzyskania kolejnego
    kredytu na nastepne mieszkanie? (mysle oczywiscie o tym aby je wynajac, tak
    aby splacalo sie wlasciwie samo). Czy mozna bankom przedstawic cos w rodzaju
    biznesplanu? A moze istnieje nawet mozliwosc dofinansowania np. ze srodkow
    Unii Europejskiej tej (jak by nie bylo) dzialalnosci gospodarczej?

    Pozdrawiam serdecznie

    Igor