  • 11. Data: 2007-03-03 21:58:44
    Temat: Re: Zemściłem się na spółdzielnii mieszkaniowej
    Od: yayco <y...@n...pl>

    zegar systemowy wskazywał 2007-03-03 18:50, kiedy kjvirtual
    zdecydował(a) się stwierdzić,że:

    > Nie plac ty swojego czynszu przelewem, bo cie spoldzielnia bedzie skarzyc o
    > odszkodowanie za to, ze musi placic bankowi za prowadzenie rachunku czy
    > przelewy do kontrahentow.

    art. 5 kodeksu cywilnego: "Nie można czynić ze swego prawa użytku, który
    by był sprzeczny ze społeczno-gospodarczym przeznaczeniem tego prawa lub
    z zasadami współżycia społecznego. Takie działanie lub zaniechanie
    uprawnionego nie jest uważane za wykonywanie prawa i nie korzysta z
    ochrony."

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 12. Data: 2007-03-04 08:56:41
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    > Pytanie czy coś w ten sposób uzyskają :)

    Pytanie czy autor wątku coś w ten sposób osiągnie...

    MARIO

  • 13. Data: 2007-03-04 19:30:30
    Od: "x" <y...@o...pl>

    > Nie robie tego przez prywatne konto, a bisnesowe i mam wire transfery
    > mozliwe.

    obawiam się tylko, że jesli spółdzielni zechce sie równie walczyć jak Tobie,
    oskarżą Cię o świadome działanie na ich niekorzyść...
    chociaż swego czasu Jerzy Urban proponował wysyłać przelew (datki) do
    jakiejś katolickiej organizacji na kwotę 0,01 zł, gdzie oni w ramach
    "podziękowań" brali na siebie opłatę za ten przelew czyli 3,5 zł - nie
    bardzo pamiętam liczby, ale coś podobnego było...
    ;) powodzenia w walce ze spółdzielnią... niezły jesteś ;)

    pozdrawiam,

  • 14. Data: 2007-03-04 19:36:36
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 04.03.2007 x <y...@o...pl> napisał/a:

> [...]
    > "podziękowań" brali na siebie opłatę za ten przelew czyli 3,5 zł - nie
    > bardzo pamiętam liczby, ale coś podobnego było...

    Darowizny na rzecz kultu religijnego - Radio Maryja. ;-)
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 15. Data: 2007-03-04 22:42:35
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    yayco napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]

    Powiedz, że to pomyłka i zażądaj zwrotu. A jak nie to oskarż ich
    "nieuzasadnione wzbogacenie się". :)

    Twoja firma za wire transfery nie płaci?

    >art. 5 kodeksu cywilnego:
    >[...]

    Polskiego KC czy amerykańskiego? Z ekstradycją może być problem...

    Arek

  • 16. Data: 2007-03-04 22:59:49
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > Powiedz, że to pomyłka i zażądaj zwrotu. A jak nie to oskarż ich
    > "nieuzasadnione wzbogacenie się". :)

    > Twoja firma za wire transfery nie płaci?

    Wire transfery sa za damo i nic nie trace, oprocz przelewanych $1.

    > Polskiego KC czy amerykańskiego? Z ekstradycją może być problem...
    >
    > Arek

    Ekstradycja mnie nie dopadnie, chyba, ze mnie pozbawia obywatesltwa.

  • 17. Data: 2007-03-05 12:46:10
    Od: "iBin" <B...@C...PL>

    > Darowizny na rzecz kultu religijnego - Radio Maryja. ;-nie wiem czy to
    > działa jeszcze

    ale wysłaliśmy około 20 zł.

    oczywiście po 1 gr przelew

    szczodry iBin

  • 18. Data: 2007-03-05 14:11:19
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    iBin wrote:

    > ale wysłaliśmy około 20 zł.
    >
    > oczywiście po 1 gr przelew

    No ale ojciec derektor zarządził z uwagi na tę lukę w systemie, że teraz
    można wpłacać przez pocztę ale nie mniej niż ileś tam ;) - szkoda bo
    niezła była zabawa.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 19. Data: 2007-03-08 22:28:04
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Daj szanse innym byłym spółdzielcom: jaki to bank?
    JaC

    It has removed 3197 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 20. Data: 2007-03-09 05:24:50
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > Daj szanse innym byłym spółdzielcom: jaki to bank?
    > JaC

    Washington Mutual - wamu.com