  • 1. Data: 2004-03-03 16:59:11
    Temat: Zamykanie konta - subiektywny ranking ;)
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Pewnie takich porownan nie ma za czesto, wiec sie heheh moze przydac ;)
    Jestem wlasnie po zamknieciu 4 kont w roznych bankach (Warszawa) :) Warto
    wiec podzielic sie wrazeniami.
    Subiektywne oceny osobno w zakresie obslugi i procedur. (skala szkolna)

    Zamykane konta:

    Fortis Bank ePakiet - placowka na ul. Postepu
    Obsluga - zero kolejki, Pani z obslugi baaaaardzo mila i przyjemna. Obsluga
    5
    Procedura 5 - oddaje sie tylko karte, wyplaca pieniazki i juz
    Jednym slowem profeska nawet przy rozstaniu! :)

    Nordea (dawne LGNet) - Galeria Mokotow
    Obsluga - mlodzieniec (cos sie dziwnie usmiechal - nie wiem czy mu sie moje
    zdjecie w dowodzie podobalo - fakt wygladam, jakby mnie do SS brali bez
    sprawdzania korzeni, no ale. Byc moze kojarzy mnie z sieci - w takim razie
    pozdrawiam ;) troche niepewny w tym co robil. Poprawnie - 4
    Procedura - nooo zobaczymy ;) mam przelac 96 groszy i niby zamkna. Jesli na
    tym sie skonczy to 5
    Przy okazji niezly ubaw - pracownica w srednim wieku+ ;) niezle najezdzala
    na kierownika placowki, ze czegos nie zrobil, czegos nie wyslal, a juz 3
    marca i w ogole... He, he

    Lukas Bank (Galeria Ursynkow - Natolin)
    Obsluga - no az sie zastanawialem, czy jednak likwidowac to konto... Pani
    Beata byla przesympatyczna. Namawiala dlugo i baaardzo mile, zeby konta nie
    likwidowac. Zrobila mi pyszna kawe i zapewnila mila pogawedke w trakcie
    calej procedury.
    Obiecalem, ze ja pochwale, co niniejszym czynie!
    Niestety w placowce na Natolinie byla tylko dzisiaj - zaproszala mnie na
    kawe na Towarowa (Dworzec Wilenska jakos?), no ale za daleko. Ale gdyby ktos
    z grupy tam byl i spotkal pania Beate Sz. (nie wiem czy chciala, zebym
    nazwisko ujawnial? ;) to prosze bardzo pozdrowic :)))) Jednym slowem ocena 6
    Procedura - jak dla mnie 3 - musze za tydzien przyjsc i "domknac" konto i
    wyplacic reszte pieniedzy. :(((

    Kredyt Bank (KEN - blizej Kabat)
    Obsluga - Pan bez poczucia humoru ;) (albo ja mam wisielczy humor? -
    zartowalem czy po ostatnich wydarzeniach pociekalo troche klientow - pan
    stwierdzil - a jakich wydarzeniach? ;))). Obsluga bardzo poprawna - ale
    klienci za mna juz czekali - bo tylko jedno stanowisko bylo czynne. Koncowa
    ocena 4
    Procedury 5. Oddalem karty w tym VC, wyplacono mi pieniazki - po 60 dniach
    konto bedzie zamkniete. Ciekawostka - musialem tez oddac KB karte?

    Poza rankingiem placowka MultiBanku (to Domaniewska? - kolo GM) - tez
    chcialem cos domknac ;)
    Na kilka stanowisk o godzinie 15:30 czynne tylko jedno + Aquarius. Stalem ze
    stoperem w reku 7 minut i kilka osob przechodzilo i doslownie NIKT sie nie
    zainteresowal. Przez ten czas doszly jeszcze dwie osoby. Wyszedlem - bo nie
    chcialo mi sie czekac.
    Po tym jak zamknalem konto w Fortisie jeszcze podszedlem - dalej staly dwie
    osoby....
    No coz - obsluga w placowkach to baaardzo slaba rzecz w Multi... Pietno (ale
    to sie nadaje na pl.pregierz ;)

    Ze wzgledu na obsluge - wrocilbym (w Fortisie obiecalem, ze jak mnie juz
    bedzie stac to skorzystam z okazji i zaloze srebrne lub zlote (oczywiscie mi
    to zaproponowano na samym poczatku:)) wlasnie do Fortisa i Lukas Banku.
    (hmmm chociaz na kawe na Towarowa nie chcialoby mi sie jezdzic :)))

    Nordea i KB - atmosfera z urzadu - dla mnie odpada.
    Multi - no coz - nie wiem czemu ale to wlasnie tam trafiam zawsze na
    kolejki, a we wspomnianych 4 bankach nigdzie nie czekalem... Z doswiadczenia
    na Krolewskiej - tez wiem, ze trzeba poczekac....

    P.S. To w takim razie jeszcze jedno konto domknac i.... i chyba trzeba
    bedzie zapoznac sie z rachunkiem w RB - bo internet maja wprowadzac? ;))))

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    http://www.prnews.pl/ - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2004-03-03 17:15:44
    Temat: Re: Zamykanie konta - subiektywny ranking ;)
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Pewnie takich porownan nie ma za czesto, wiec sie heheh moze przydac
    > ;) Jestem wlasnie po zamknieciu 4 kont w roznych bankach (Warszawa)

    coś ci jeszcze zostało oprócz tego Multi które nie dało się zamknąć ??

    > Fortis Bank ePakiet - placowka na ul. Postepu
    blad - u mnie robi za główne konto
    nie żeby na nie orsa przychodziła z pracy, ale główne do płacenia rachunków

    > P.S. To w takim razie jeszcze jedno konto domknac i.... i chyba trzeba
    > bedzie zapoznac sie z rachunkiem w RB - bo internet maja wprowadzac?
    bez zlecen i lokat - odpada
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-03-03 17:28:03
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote:
    > coś ci jeszcze zostało oprócz tego Multi które nie dało się zamknąć ??

    No w Multi dalej zostaje jako glowne. Ale cos widze, ze do obslugi w
    placowce to sie nie nadaje zupelnie :( No ale mam Millennium w swoim bloku
    ;) (studenckie ;)))
    + 3 wirtualne...

    Co do Fortisa - oczywiscie poskarzylem sie, ze ja zawsze ich konto
    zachwalalem, ale ze nie wydaja VC... ;) No i wtedy zaproponowano mi srebrny
    lub zloty ;) No ale jak powiedzialem - na taka ekstrawagancje mnie w tej
    chwili nie stac :P Poza tym tam i tak nie ma gdzie zaparkowac...

    > bez zlecen i lokat - odpada
    No ale potestowac trzeba co i jak ;)

  • 4. Data: 2004-03-03 17:40:29
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:c252t2$9g6$1@news.onet.pl...

    BTW. Wszyscy narzekali na Pekao SA, a ja tam zamykałem najpierw zwykłe
    konto, potem www, a ostatnio rach. bieżący i wsio OK.
    Teraz mnie ciekawi, kiedy VWBank zakończy promocję e-direct :-))
    Ostatnio uświadomiłem sobie, że konto w mBanku mam już umoczone w tak wielu
    miejscach, ze nawet gdyby wprowadzili 5zł opłaty, to nadal nie chciałoby mi
    się go zamykać ;)

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 5. Data: 2004-03-03 17:44:21
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Robert Wicik <r...@p...onet.pl> wrote:
    > BTW. Wszyscy narzekali na Pekao SA, a ja tam zamykałem najpierw zwykłe
    > konto, potem www, a ostatnio rach. bieżący i wsio OK.

    To poszukaj w archiwum jakie jazdy mialem z tym kontem - ze po roku czy
    dwoch nie bylo domkniete jeszcze ;)

  • 6. Data: 2004-03-03 17:51:19
    Od: "Piotr D" <p...@o...pl>

    To ja jeszcze dorzuce swoje 3 grosze odnosnie Milenium/BIG Bank Gdanski
    Konto zlikwidowalem w X 2002, w banku po tym bylem jeszcze ze 4 razy
    (wznowili mi w grudniu (!) 2002 VE i musialem odkrecac.

    Ale najlepsze ze jakies 2 tygodnie temu dostalem poleconym informacje ze za
    miesiac wypowiedza mi umowe na prowadzenie tegoz konta :)
    Po prostu w pelni profesjonalny system. Jedynie uprzejma obsluga poprawia
    nieco systuacje ale i tak ogolnie dno.

  • 7. Data: 2004-03-03 18:25:16
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał:
    > Fortis Bank ePakiet - placowka na ul. Postepu
    (...)
    > Jednym slowem profeska nawet przy rozstaniu! :)

    Mam podobne wrażenia - zdecydowanie najlepsza obsługa. Aż by się chciało je
    otworzyć ponownie ;)

    --
    W.

  • 8. Data: 2004-03-03 19:30:15
    Od: sebol <l...@s...pl>

> [...]

    > 5
    > Procedura 5 - oddaje sie tylko karte, wyplaca pieniazki i juz
    > Jednym slowem profeska nawet przy rozstaniu! :)

    W katowicach jest dosyc srednio.
    1. Zakladajac zlote konto w promocji i tak mi liczyli wszystkie oplaty -
    pomimo tel. monitow. Dopiero po miesiacu jak wyslalem polecony z
    reklamacja na pismie podzialalo skutecznie.
    2. Ostro chwalili sie preferenycyjym kredytem gotowkowym juz po
    pierwszym wplywie na konto (4500). Oczywiscie teoria. Doniosłem
    dodatkowo : Zaswiadczenie o zarobkach (to jeszcze rozumiem), oryginaly
    kopii pitow za zeszly rok ( troche przesadzili) i kiedy mi kazali
    jeszcze doniesc historie z innego banku to mnie krew zalała. Chyba ich
    pogięło? jakbym jeszcze zrobil wypis z KW to bym mial komplet do
    pozyczki hipotecznej za kilkaset tysiakow.
    3. Przez Pl@net nie ma mozliwosci drukowania potwierdzenia przelewów :(
    4. Ostatnio po staniu w kolejce (krzeseł brak?) 10 minut zrezygnowalem z
    dalszej straty czasu.

    Czekam tylko na finalizacje pewnej transakcji i przelew i spadam z tego
    bankow bo mi smierdzi Lukasem na odległość.

    btw: jaki proponujecie bank w wygodnymi krzeslami? :]

    --
    l...@s...pl

  • 9. Data: 2004-03-03 21:40:31
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > P.S. To w takim razie jeszcze jedno konto domknac i.... i chyba trzeba
    > bedzie zapoznac sie z rachunkiem w RB - bo internet maja wprowadzac? ;))))

    Jeśli będzie to taka "Wyjątkowa jakość usług" jak w moim przypadku przy
    wydawaniu karty kredytowej (trwało to prawie 2 miesiące) to stanowczo
    odradzam. Opłaty rocznej nie zwracają, wię przez rok kartę będę miał w
    portfelu, ale potem (a właściwie 45 dni "przedtem") - adios...

    MaciejK

  • 10. Data: 2004-03-03 23:08:14
    Od: "skorz" <s...@p...pl>

    Ja ostatnio zamykałem konto, którego nie zakładałem :))

    Okazuje się że pre-paidowcom kart ING, ING zakłada konto Taryfa 0.
    Ważność karty skończyła mi się w listopadzie 2003, pod koniec stycznia br.
    był telefon iż na moim koncie w ING nie ma już dawno żadnego ruchu,
    wyraziłem duże zdziwienie bo Konto Studenta likwidowałem już bardzo
    daaaaawno temu. Ostatnio przechodząc koło placówki wstąpiłem żeby to
    wyjaśnić. Normalne konto Taryfa 0 rzeczywiście było. Ostatnia operacja taka
    jak na karcie przedpłaconej. Konto zlikwidowałem, upewniłem się czy mam
    jeszcze z nimi coś wspólnego, po odpowiedzi negatywnej udałem się do domu,
    gdzie zerknąłem do listy odbiorców w LUKASie - numer zlikwidowanego Konta
    Taryfa 0 pokrywał się z numerem który miałem na kwitku sprzed paru chwil o
    likwidacji konta.

    To mi podsunęło pewien pomysł - wiele osób narzeka że do kart przedpłaconych
    nie ma podglądu przez net. Były tu podawane sposoby z zakładaniem i
    likwidowaniem konta. A może ktoś przetestuje taką opcję:

    1. Kupno karty.
    2. Wystąpienie z wnioskiem o dostęp przez net do konta, którego numer jest
    podany razem z kartą pre-paid.
    3. Podpisanie umowy i radość z podglądu :))

    Ma ktoś czas i ochotę ? :))

    pzdrwm
    skorz