  • 1. Data: 2008-01-11 07:54:30
    Temat: Zamkniecie inteligo - wniosek
    Od: "Bard" <b...@w...o2.pl>

    Witam!

    Moglby mi ktos podeslac formularz zamkniecia konta inteligo?
    Na stronie tego nie ma - trzeba dzwonic i czekac kilka dni az przysla
    mailem - moze ktos zamykal i nie wyrzucil pliku?

    pozdrawiam
    Bard

  • 2. Data: 2008-01-11 08:12:20
    Temat: Re: Zamkniecie inteligo - wniosek
    Od: "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl>

    Użytkownik "Bard" <b...@w...o2.pl> napisał

    > Na stronie tego nie ma - trzeba dzwonic i czekac kilka dni az przysla
    > mailem - moze ktos zamykal i nie wyrzucil pliku?

    Wydaje mi się, że jeśli po zalogowaniu przejdziesz całość dla "zamknij
    rachunek" i zamkniesz rachunek główny to jest to równoznaczne z zakmnięciem
    konta.

    Jeśli się mylę, niech ktoś mnie poprawi.

    --
    Fatrix
    http://www.naskwerze.pl

  • 3. Data: 2008-01-11 08:15:13
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:fm78an$e4o$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > rachunek" i zamkniesz rachunek główny to jest to równoznaczne z
    > zakmnięciem konta.
    >
    > Jeśli się mylę, niech ktoś mnie poprawi.

    Mylisz się.
    Rozwiązanie umowy musi mieć formę pisemną

    Sławek

  • 4. Data: 2008-01-11 08:21:25
    Od: Duke <d...@u...pl>

    Bard pisze:

    > Moglby mi ktos podeslac formularz zamkniecia konta inteligo?
    > Na stronie tego nie ma - trzeba dzwonic i czekac kilka dni az przysla
    > mailem - moze ktos zamykal i nie wyrzucil pliku?

    http://nottingham.blox.pl/resource/wniosek_o_zamknie
    cie_konta_inteligo.pdf

  • 5. Data: 2008-01-11 08:24:31
    Od: "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl>

    Użytkownik "Slavekk" <S...@g...pl> napisał

    > Mylisz się.
    > Rozwiązanie umowy musi mieć formę pisemną

    Przepraszam w takim razie. Masz jak najbardziej rację (za stroną Inteligo):
    http://www.inteligo.pl/infosite/faq/pomoc_faq-rachun
    ki.htm pkt 5.

    Pozdrawiam

    fatrix
    ---
    http://www.naskwerze.pl
    ---

  • 6. Data: 2008-01-11 08:29:21
    Od: "Bard" <b...@w...o2.pl>

    > http://nottingham.blox.pl/resource/wniosek_o_zamknie
    cie_konta_inteligo.pdf

    dzieki wielkie!

    pozdrawiam
    Bard

  • 7. Data: 2008-01-11 08:36:43
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    Użytkownik "Duke" <d...@u...pl> napisał w wiadomości
    > http://nottingham.blox.pl/resource/wniosek_o_zamknie
    cie_konta_inteligo.p
    > df

    Wysyłasz ten wniosek.
    Przychodzi do Inteligo.
    Sprawdzają czy podpis OK.
    Kropka jakaś siakaś nie taka i jakby przesunięta.
    Pojawiają się wątpliwości, więc dodatkowo sprawdzają czy wniosek był
    zamawiany przez zalogowanego klenta.
    Dochodzą do tego, że nie był zamawiany.
    Pojawia się pytanie - czy jest to wypowiedzenie czy też skok na kasę przez
    wyprowadzenie jej na wskazany w wypowiedzeniu rachunek przez kogoś kto
    dotarł do podpisu i numeru konta, ale nie jest posiadaczem.
    Następna czynność banku to skierowanie wniosku do segregatora okrągłego,
    co kończy procedurę, a rachunek dalej funkcjonuje jakby nic się nie stało.

  • 8. Data: 2008-01-11 08:54:24
    Od: "Bard" <b...@w...o2.pl>

> [...]
    > wyprowadzenie jej na wskazany w wypowiedzeniu rachunek przez kogoś kto
    > dotarł do podpisu i numeru konta, ale nie jest posiadaczem.

    Zdaje sobie z tego sprawe, dlatego zadzwonie zamowic ten wniosek... mi
    chodzilo przede wszystkim o to, zeby uniknac sytuacji, ze 'niby' wyslali
    wniosek i nie doszedl - pozniej reklamacje itp. a po dwoch miesiacach
    dostane... rozne juz przeboje mialem z inteligo, m.in dlatego chce to konto
    zamknac

    pozdrawiam
    Bard

  • 9. Data: 2008-01-11 09:11:46
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Zdaje sobie z tego sprawe, dlatego zadzwonie zamowic ten wniosek...
    ale wyślesz ten podany przez Duke, więc gdy przyślą to sprawdż czy jest
    dokładnie taki sam i nie tylko w treści.
    Wyślij ponownie ten z Inteligo gdy jest choćby najmniejsza różnica (np w
    rozmieszczeniu logo czy tekstu - spacje, wysokość wiersza, itp). Oni nie
    będą ryzykować. Nie dziwiłbym się gdyby stosowali różne wzorce formularzy.
    Formularz potrafią przysłać mailem w dniu zamówienia.
    Pozdr.
    K.K.

  • 10. Data: 2008-01-11 09:25:05
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    K.K. pisze:

> [...]
    > będą ryzykować. Nie dziwiłbym się gdyby stosowali różne wzorce formularzy.
    > Formularz potrafią przysłać mailem w dniu zamówienia.

    ale o czym wy tu gadacie. jesli beda chcieli upewnic sie to niech
    zadzwonia albo napisza. wyslanie wniosku o zamkniecie rachunku (kopie
    dla siebie zostawiam wraz z potwierdzeniem nadania) jest rownoznaczne ze
    zlozeniem takiej dyspozycji.