  • 11. Data: 2012-12-02 14:23:26
    Temat: Re: Zamień miedziaki na kupon w selgrosie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kris wrote:
> [...]
    co mam w portfelu a automat wydaje tak, żeby była najmniejsza ilość monet.

    > Nie lepiej na skup miedziaki oddać?
    > Przebicie kilku/kilkunasto krotne;)

    zdaje sie, ze nie wolno.

  • 12. Data: 2012-12-02 19:23:12
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    witek wrote:

    > może inaczej. mogą odmówić przyjęcia

    Czyzby?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 13. Data: 2012-12-02 19:35:51
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-12-02 14:23, witek pisze:

    > zdaje sie, ze nie wolno.

    Trzeba dwie dziurki wybić i sprzedać jako guziki po 1zł/szt.
    (Tak, też nie wolno)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 14. Data: 2012-12-02 19:36:01
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-12-02 13:36, witek pisze:

    > może inaczej. mogą odmówić przyjęcia

    Chyba nie. Wszak "są prawnym środkiem płatniczym na tym obszarze
    okupowanym".

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 15. Data: 2012-12-02 19:43:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rafał Grzelak wrote:

    > Czyzby?

    czyzby

  • 16. Data: 2012-12-02 19:45:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SQLwiel wrote:

    > Chyba nie. Wszak "są prawnym środkiem płatniczym na tym obszarze
    > okupowanym".

    ale nie w formie uciazliwej dla przyjmujacego.
    wowczas takowej ochronie, obowiazku przyjacia, nie podlegaja.

  • 17. Data: 2012-12-02 19:56:25
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > ale nie w formie uciazliwej dla przyjmujacego.
    > wowczas takowej ochronie, obowiazku przyjacia, nie podlegaja.

    A jakaś podstawa prawna?
    KJ

    Keyboard error press F1 continue

  • 18. Data: 2012-12-02 20:02:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kamil Jońca wrote:

    > A jakaś podstawa prawna?
    > KJ

    KC

    Art. 5. Nie można czynić ze swego prawa użytku, który by był sprzeczny
    ze społeczno-gospodarczym przeznaczeniem tego prawa lub z zasadami
    współżycia społecznego. Takie działanie lub zaniechanie uprawnionego nie
    jest uważane za wykonywanie prawa i nie korzysta z ochrony.

  • 19. Data: 2012-12-02 20:24:56
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

> [...]
    > współżycia społecznego. Takie działanie lub zaniechanie uprawnionego
    > nie jest uważane za wykonywanie prawa i nie korzysta z ochrony.

    Ile razy widziałeś zastosowanie tego Artykułu?

    Ja raz (na ok. 10 lat), ale może się nie znam.
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 20. Data: 2012-12-02 20:42:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kamil Jońca wrote:

    > Ile razy widziałeś zastosowanie tego Artykułu?
    >
    > Ja raz (na ok. 10 lat), ale może się nie znam.
    > KJ

    tez raz. (w konteksie kasy)

    Ale jak ci sklep odmowi przyjecia ciezarowki grosikow, to moze byc drugi
    raz.

    natomiast bardzo czesto pada powolanie sie na zasady wspolzycia
    spolecznego w innym kontekscie i jak najbardziej w sadach przechodzi.