  • 1. Data: 2012-12-01 18:31:19
    Temat: Podatek "belkowy" od lokat pobrali 100% i 50% i 25%
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    No tak, podatek "Belkowy" wynosi 100% ??? Ciekawe, ale autentyczne:

    KAPITALIZACJA ODSETEK +0,01 PLN
    PODATEK OD ODSETEK KAPITAŁOWYCH -0,01 PLN

    kolejny przypadek, podatek "Belkowy" wynosi 50% ??? Ciekawe, ale
    autentyczne:

    KAPITALIZACJA ODSETEK +0,02 PLN
    PODATEK OD ODSETEK KAPITAŁOWYCH -0,01 PLN

    kolejny przypadek, podatek "Belkowy" wynosi może 25% ??? Ciekawe, ale
    autentyczne:

    KAPITALIZACJA ODSETEK +0,04 PLN
    PODATEK OD ODSETEK KAPITAŁOWYCH -0,01 PLN

    a może potem na koniec roku podatkowego wyrównują i korekte robią ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/fot/01/Starachowice_Radom_Suche
    dniow6.php

  • 2. Data: 2012-12-01 18:36:30
    Temat: Re: Podatek "belkowy" od lokat pobrali 100% i 50% i 25%
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-12-01 18:31, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) pisze:
    > No tak, podatek "Belkowy" wynosi 100% ???
    Oficjalnie 19% i jest zaokrąglany do 1gr w górę ;) Ot taki prezent
    parlamentarzystów dla swoich wyborców, żeby o nich ciepło myśleli
    przeglądając wyciągi bankowe.

    > a może potem na koniec roku podatkowego wyrównują i korekte robią ?

    W istnienie Mikołaja też jeszcze wierzysz? ;) Podatników trzeba doić jak
    tylko się da, a nie coś tam wyrównywać i jakieś korekty robić...

  • 3. Data: 2012-12-01 18:43:50
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-12-01 18:36, osa pisze:
> [...]
    >
    > W istnienie Mikołaja też jeszcze wierzysz? ;) Podatników trzeba doić jak
    > tylko się da, a nie coś tam wyrównywać i jakieś korekty robić...

    Błąd. To paru parlamentarzystów (losowo wybranych) trzeba powiesić na
    latarniach we stolycy (albo wzorem A.B. naładować gruszkę betoniarki 30
    tonami tego-i-owego i tak dalej), to reszta może się opamięta.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 4. Data: 2012-12-01 19:07:54
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > a może potem na koniec roku podatkowego wyrównują i korekte robią ?

    Ale o co Ci chodzi?
    Nie rozumiesz jak liczy sie nowa belke czy co?

  • 5. Data: 2012-12-01 19:17:47
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-12-01 19:07, Q pisze:

    > Ale o co Ci chodzi?
    > Nie rozumiesz jak liczy sie nowa belke czy co?

    Wyluzuj. Niektórym z nas ciągle jeszcze wydaje się, że podatek, to jest
    jakiś uczciwy deal, a to po prostu zwykły rabunek. Wyrwa.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 6. Data: 2012-12-01 19:46:10
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 01.12.2012 19:17, SQLwiel pisze:

    > Wyluzuj. Niektórym z nas ciągle jeszcze wydaje się, że podatek, to jest
    > jakiś uczciwy deal, a to po prostu zwykły rabunek. Wyrwa.

    Rabunek dodajmy zawrotnej kwoty 1 grosza.

    p. m.

  • 7. Data: 2012-12-01 19:56:02
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "m" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Rabunek dodajmy zawrotnej kwoty 1 grosza.
    >
    > p. m.

    grosz do grosza a będzie kokosza

  • 8. Data: 2012-12-01 20:22:42
    Od: W <w...@w...pl>

    m wystukał, co następuje:

    > Rabunek dodajmy zawrotnej kwoty 1 grosza.

    "To prosze nakapać mi paliwa za 200 złotych" ;-)

  • 9. Data: 2012-12-01 21:07:22
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 01.12.2012 20:22, W pisze:
    > m wystukał, co następuje:

    > "To prosze nakapać mi paliwa za 200 złotych" ;-)

    Jeżeli ktoś jest rzeczywiście stratny na tych 100% podatkach, to to jest
    przypadek kiedy ktoś właśnie sobie kapie do baku za 200zł.

    A jak ktoś sobie kapie po kropelce pełny bak i okaże się że każda
    kropelka go kosztowała grosik, to trafił cwaniak na cwaniaka i sam sobie
    winien.

    p. m.

  • 10. Data: 2012-12-01 21:25:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    m wrote:

    > A jak ktoś sobie kapie po kropelce pełny bak i okaże się że każda
    > kropelka go kosztowała grosik, to trafił cwaniak na cwaniaka i sam sobie
    > winien.

    a problem naprawde jest sztuczny, tylko jak to zwykle w Polsce urasta do
    wielkiego problemu.

    Niech sobie bank pobiera 1gr podatku od 1 gr odsetek.

    Tylko niech mi na koniec wystawi pit, ja to sobie dolicze do dochodu i
    policze rzeczywisty podatek do zapłacenia, a to co pobrał bank
    potraktuje jak zaliczke do rozliczenia.