  • 1. Data: 2012-12-01 20:12:19
    Temat: BZWBK daje 150zł za konto <30
    Od: osa <w...@p...fm>

    Chyba nie było o tej promocji:

    http://www.bzwbk.pl/mikrosite/konto-przed-30/lp-2/ko
    nto-30.html

    W skrócie:
    - 150 zł w trzech ratach po 50zł przez 3 miesiące za wpływ, transkacje
    w realnym świecie i w internecie
    - konto <30 więc nie wiem czy wiekowi też mogą założyć

    Nie znalazłem potencjalnych opłat i haczyków, ale się (jeszcze) nie
    wczytywałem ;)

  • 2. Data: 2012-12-01 22:46:33
    Temat: Re: BZWBK daje 150zł za konto <30
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 01.12.2012 o 20:12 osa <w...@p...fm> pisze:

    > W skrócie:
    > - 150 zł w trzech ratach po 50zł przez 3 miesiące za wpływ, transkacje
    > w realnym świecie i w internecie
    > - konto <30 więc nie wiem czy wiekowi też mogą założyć

    wg mnie "wiekowi" też mogą założyć to konto, ale poprawcie mnie, jeśli się
    mylę:

    http://www.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/ms/konto_przed_3
    0_lp/regulamin_promocji_3_kroki_konta_30.pdf

    1. Uczestnikiem promocji może byc osoba spełniajaca łacznie nastepujace
    warunki ("Uczestnik"):
    a. w okresie od 19 listopada 2012 roku do 31 grudnia 2012 roku wypełni
    wniosek internetowy lub zawnioskuje telefonicznie o założenie Konta<30
    (,,Konto") z karta Visa Electron<30 lub karta MasterCard PAYBACK Multi
    (,,Karta") i usługami bankowosci elektronicznej BZWBK24
    b. w okresie ostatnich 12 miesiecy poprzedzajacych moment zawarcia umowy o
    Konto nie posiadała w Banku żadnego Konta osobistego (z wyłaczeniem Konta
    Walutowego lub Konta Oszczednosciowego)
    c. nie wniosła sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych przez
    Bank w celach marketingowych.

    [sas]

  • 3. Data: 2012-12-02 00:40:41
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    > wg mnie "wiekowi" też mogą założyć to konto, ale poprawcie mnie, jeśli się
    > mylę:

    w zasadzie nie piszą nic o ograniczeniu wiekowym

    erator/

  • 4. Data: 2012-12-02 01:08:29
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    zlotowinfo wrote:

    > w zasadzie nie piszą nic o ograniczeniu wiekowym

    "Posiadaczem Konta<30 może być osoba, która w dniu otwarcia konta
    ukończyła 13 rok życia, a nie ukończyła 30 roku życia; Konto<30 nie
    może być rachunkiem wspólnym, w przypadku, gdy przynajmniej jednym z
    Posiadaczy jest osoba, która nie ukończyła 18 roku życia;"

    To z zalacznika do regulaminu kont.

    Poza tym reszta prosta - 4 transakcje karta i odpowiednie wplaty
    zaleznei od wieku posiadacza.
    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 5. Data: 2013-02-28 12:35:01
    Od: kecef <n...@n...no>

    Powstrzymail się do ostatniego dnia z wypłatą premii.

    2013-02-28 Premia za I etap Promocji 3 kroki - inte 50,00

  • 6. Data: 2013-03-01 17:47:12
    Od: Benny <j...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 lutego 2013 12:35:01 UTC+1 użytkownik kecef napisał:
    > Powstrzymail się do ostatniego dnia z wypłatą premii.
    >

    > 2013-02-28 Premia za I etap Promocji 3 kroki - inte 50,00

    Też dostałem