  • 1. Data: 2004-07-19 12:41:34
    Temat: Zakładanie Inteligo w PKO ?
    Od: "Jokasty Membrana" <m...@g...pl>

    Witam, mam pytanie czy ktoś może zakładał konto w Inteligo w oddziale PKO?
    WIem, że można tam zostawić wniosek ale czy możliwe jest podpisanie umowy i
    założenie konta od ręki, z pominięciem całego procesu aktywacji. Czy dalej
    trzeba czekać na kuriera a potem dzwonić 10 razy do konsultanta, akytwować
    się, 5 razy ustalać hasło itd. ???

  • 2. Data: 2004-07-19 12:51:10
    Temat: Re: Zakładanie Inteligo w PKO ?
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Jokasty Membrana wrote:
> [...]
    > trzeba czekać na kuriera a potem dzwonić 10 razy do konsultanta, akytwować

    nie jest mozliwe.

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2004-07-19 13:02:50
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > WIem, że można tam zostawić wniosek ale czy możliwe jest podpisanie
    > umowy i założenie konta od ręki, z pominięciem całego procesu
    > aktywacji.

    Na ile mi wiadomo - nie.

    > Czy dalej trzeba czekać na kuriera a potem dzwonić 10 razy do
    > konsultanta, akytwować się, 5 razy ustalać hasło itd.

    Hmm, 10 razy dzwonić ani 5 razy ustalać hasło nie było trzeba
    nigdy. Starczy jedna rozmowa aktywacyjna.

  • 4. Data: 2004-07-21 08:49:46
    Od: "Qba" <o...@g...gov.pl>

    > Hmm, 10 razy dzwonić ani 5 razy ustalać hasło nie było trzeba
    > nigdy. Starczy jedna rozmowa aktywacyjna.

    ...i to na 0800 - wiec nawet nie musisz miec telefonu w domu :),
    /dzwonisz za darmo, bez karty z kazdej budki tpsa :)

  • 5. Data: 2004-07-21 09:15:55
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Jul 2004 10:49:46 +0200, Qba napisał(a):

    > /dzwonisz za darmo, bez karty z kazdej budki tpsa :)

    ...lub Dialogu...

    --
    Łukasz "Mr Luck" Cielecki
    m...@p...onet.pl

  • 6. Data: 2004-07-21 09:21:59
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Łukasz Cielecki napisał(a):

    > ...lub Dialogu...

    ... lub komórki w sieci Idea

    WN

  • 7. Data: 2004-07-21 13:05:36
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Wojciech Nawara napisał:

    > ... lub komórki w sieci Idea

    albo hOOyAh ;-)

  • 8. Data: 2004-07-22 07:51:28
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Krystek napisał(a):

    > albo hOOyAh ;-)

    Niestety - ale nie.

  • 9. Data: 2004-07-22 13:55:23
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Wojciech Nawara napisał:

    > Niestety - ale nie.

    No to dziwne, bo ZTCW to jeszcze do niedawna można było kręcić na numery
    0-800 w sieci z łapą...

    K.

  • 10. Data: 2004-07-22 20:58:57
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Krystek napisał(a):

    > No to dziwne, bo ZTCW to jeszcze do niedawna można było kręcić na numery
    > 0-800 w sieci z łapą...

    Z tego co mi wiadomo cennik dopuszcza połączenia na 0800, ale tylko
    wybrane przez operatora. Tak samo jak z Erą - też na kilka
    zeroosiemsetek zadzwonisz...