  • 1. Data: 2004-07-19 11:20:37
    Temat: min. cena dolara??
    Od: "Michal Kubik" <b...@n...pl>

    witam
    może ktoś jest na tyle mądry i napisze do jakiej ceny minimalnej dolar może
    :"upaść".... czy przekroczy psychologiczną barierę 3.50 zł za 1 $

  • 2. Data: 2004-07-19 13:01:53
    Temat: Re: min. cena dolara??
    Od: "lotrek" <a...@N...pl>

    W sierpniu mamy jak w banku 3.44-3.45

    Lotrek

  • 3. Data: 2004-07-19 16:38:33
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik "Michal Kubik" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    > może ktoś jest na tyle mądry i napisze do jakiej ceny minimalnej dolar
    może
    > :"upaść".... czy przekroczy psychologiczną barierę 3.50 zł za 1 $

    Psychologoczna bariera jest dopiero 3,0. Wczesniej jest jeszcze wsparcie
    techniczne na 3,35
    W trendzie spadkowym nie radzilbym jednak zwracac zbytniej uwagi na poziomy
    wspracia. Wazniejsze sa poziomy oporu, przy dochodzeniu do ktorych (w
    trakcie korekt) mozna dolaczac sie do istniejacego trendu i otwierac krotkie
    pozycje. W przypadku Dolara takim pierwszym oporem jest 3,64 (sle ja bym nie
    otwieral krotkich pozycji przy tym poziomie) oraz drugim 3,72 (O! tutaj bym
    zapolowal na krotkie pozycje na Dolarze).

    Warto ewenatulanie patrzyc na caly Koszyk (sredni z kursow Dolara i Euro).
    Obecnie wsparciem jest 3,90 a oporem 4,08. Dalszych wsprac na Koszyku nie ma
    zbyt istotnych. Jest za to kolejny opor przy 4,15 i nastepny 4,25. Przy 4,15
    polowalbym na krotkie pozycje.

    Pozdrawiam

    Malin

    --

    ------

    Jacek Maliszewski - Analityk FOREX
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    Oddział Szczecin, Monte Cassino 24
    tel.: (91) 422-84-63; 601-247-423

  • 4. Data: 2004-07-19 16:43:03
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Jacek Maliszewski napisał:

> [...]
    > otwieral krotkich pozycji przy tym poziomie) oraz drugim 3,72 (O! tutaj bym
    > zapolowal na krotkie pozycje na Dolarze).

    Cholera ... przez to, że się nie znam , nie wiem czy forwardować na
    p.r.h.n. ... Hmmmm ...

    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg
    WWW (co? gdzie? w Przemyślu): http://www.przemysl-przemysl.prv.pl
    Wejdź i nakarm głodne dziecko ! => http://www.pajacyk.pl/

  • 5. Data: 2004-07-19 19:32:55
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    > Cholera ... przez to, że się nie znam , nie wiem czy forwardować na
    > p.r.h.n. ... Hmmmm ...

    Pytaj o szczegoly a postaram sie uzywac prostrzego slownictwa i mniej
    zargonu :) Ale musisz zadac pytanie :)

    Malin

    --

    ------

  • 6. Data: 2004-07-19 21:41:04
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

    > Pytaj o szczegoly a postaram sie uzywac prostrzego slownictwa i mniej
    > zargonu :) Ale musisz zadac pytanie :)

    Kiedy kupowac, kiedy sprzedawc ? :)

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl

  • 7. Data: 2004-07-20 06:35:59
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl> napisał w wiadomości

    > Kiedy kupowac, kiedy sprzedawc ? :)

    Spekulacyjnie? Czy dlugoterminowo?
    Dlugoterminowo: Kazdy ruch w gore wykorzystujemy do sprzedazy biezacych
    nadwyzek w Dolarach i Euro
    Spekulacyjnie: Jak ktos lubi brawure, to moze sprobowac teraz kupic i
    zrealizowac zyski (jesli mu sie poszczesci) po wzroscie o 7-8 groszy.
    Stop-loss poczatkowy ustawilbym na 50 pips ponizej ostatniego minimum.
    Bezpieczniej jest jednak nic nie kupowac i jedynie poczekac na korekte
    (wzrost kursu Koszyka). Po wzroscie o 15 groszy (jesli taki sie pojawi),
    otworzyc krotka pozycje w Koszyku. Stop-loss poczatkowy ustawic na 4,1550.

    Malin

    --

    ------

  • 8. Data: 2004-07-20 12:23:58
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    Użytkownik "Jacek Maliszewski" <j...@e...com> napisał w wiadomości

    > Pytaj o szczegoly a postaram sie uzywac prostrzego slownictwa i mniej
    > zargonu :) Ale musisz zadac pytanie :)

    Prostszego, panie makler, prostszego :)
    Polskie znaki też by się przydały, w końcu nasz giełda to nie WallStreet,
    nie musisz tak bardzo się spieszyć.
    Kolega Stasio P. użył delikatnej ironii - w końcu spośród stałych bywalców
    grupy, to chyba tylko ja i yayco jesteśmy po tej gorszej stronie lady (no,
    pewnie znalazłoby się kilku jeszcze :))) ), a więc miotanie żargonem wygląda
    cokolwiek zabawnie. Mnie tam nic do tego, szczena jeno opadła a wzrok się
    zaszklił, ale fachowców przeturlałeś, nie ma co :)))

    T.

  • 9. Data: 2004-07-20 13:43:44
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    > Prostszego, panie makler, prostszego :)

    :) Maklerem nie jestem :)

    > Polskie znaki też by się przydały, w końcu nasz giełda to nie WallStreet,
    > nie musisz tak bardzo się spieszyć.

    Literowki to faktycznie sprawa pospiechu :( Mea culpa. Co do polskich
    ogonkow. Nie uzywam, gdyz niektorzy moga takie litery odbierac jako krzaczki
    na swych ekranach. Sam czasami dostsje takie maile i musze sie mocno
    domyslac o co chodzi w tresci :)

> [...]
    > cokolwiek zabawnie. Mnie tam nic do tego, szczena jeno opadła a wzrok się
    > zaszklił, ale fachowców przeturlałeś, nie ma co :)))

    Ja te ironie zauwazylem. Problem w tym, iz niektorych spraw nie da sie
    wyjasnic szybko i zwiezle nie uzywajac pojec wczesniej zdefiniowanych :(

    Trading i spekulacja nie nalezy bynajmniej do spraw prostych.

    Malin

  • 10. Data: 2004-07-21 11:09:43
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

> [...]
    krzaczki
    > na swych ekranach. Sam czasami dostsje takie maile i musze sie mocno

    Kwestia poprawnego ustawienia kodowania - nic szczególnie trudnego dla
    kogoś, kto zna się na analizie technicznej :)))

    T.