  • 11. Data: 2003-07-19 09:52:12
    Temat: Re: Wasze opinie
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    > A zauwazyles moze ze nie ja jestem autorem tematu ?

    Zauważyłem, że JESTEŚ AUTOREM PYTANIA, a chyba każdy potrafi zalogować się
    "inna" osoba;)

    > Jak wyzej - pytanie do autora.

    Więc spamujesz!
    i jak widać za 8 minut zalogowałeś się jako już autor.

    Pozdrawiam,
    MK

  • 12. Data: 2003-07-19 13:52:23
    Od: c...@p...com

    Sherlock Holmes sie znalazl, przyjrzyj sie kim jest autor - ja mam konto na
    onecie i gazeta.pl i z tych dwoch wysylam wiadomosci - na pewno nie jestem
    autorem tego tematu.

    Jeden temat sie skonczyl to probujecie mi wmowic cos innego - jestescie
    zalosni. Prosze autora tematu o odezwanie sie - oczyszcze sie i z tego zarzutu -
    mozemy porownac IP...

  • 13. Data: 2003-07-19 14:44:37
    Od: "Piotr" <piotr@centrum._cz>

    > hmm, czy to ma jakieś zastosowanie jak gram sobie czasami w totolotka
    > zagranicą?

    Pytanie do prawnikow... Ale z ustawy raczej jednoznacznie wynika, ze w kraju
    za granica - czyli np. przez net jest nielegalne... Jesli natomiast ktos
    jest za granica i gra - to chyba mozna...

    > Znaczy się, jak ewentualnie coś wygram to mogą być kłopoty?

    Pewnie nikt tego specjalnie nie sciga - pododnie jak "agencji towarzyskich"
    chyba ze ktos sie za to zabierze - bo takich stron jak ta powstaje co raz
    wiecej...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 14. Data: 2003-07-19 14:49:17
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    > Jeden temat sie skonczyl to probujecie mi wmowic cos innego - jestescie
    > zalosni. Prosze autora tematu o odezwanie sie - oczyszcze sie i z tego
    zarzutu -
    > mozemy porownac IP...

    ok, jeśli już to "jesteś" a nie "jesteście" , wogóle to OT jest bez
    wątpienia, ale jeśli chcesz, to zaraz wyślę posta jakąś odpowiedź z 5
    różnych IP, na życzenie również z jakiegokolwiek nicka?

    Oczywiście nie ma to sensu a także nie napisałem, żę jesteś lamerem, wiesz
    równie dobrze jak ja jak to zrobić.

    Pozdrawiam,
    MK

  • 15. Data: 2003-07-31 22:18:56
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Wojciech Apel" <w...@n...pik-net.pl> skribis:

    >No coż - to nie jest piramida ale naganiacz do piramidy.

    Co ty wiesz o piramidach ;))
    IMHO to nie piramida;
    ale fakt ze czlowiek nieco za czesto spamuje.
    A ja sie wlasnie zastanawiam czy nie poierzyc mu jakichs pieniedzy..
    jezeli da w zamian np. weksel...

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej)