  • 1. Data: 2003-07-18 18:40:29
    Temat: oplaty ...
    Od: "szymek" <s...@u...com>

    Witam Grupowiczow,

    moze sie ktos orientuje z ktorego banku mozna najnizszym kosztem dokonac
    wplate do mBanku ?
    wykluczajac przelew z uzyciem bankowosci elektronicznej czy tez wplaty w
    banku BRE lub multibanku,
    sumujac idac do "marmura" konkurencji gdzie bedzie najtaniej ? i ile to
    bedzie wynosic ? sibir i elixir

    sprawa nie dotyczy bezposrednio mnie - ja korzystam z bankowosci elek. i tu
    sa inne stawki za przelewy.

    Jesli sie ktos orientuje jak to wyglada to dziekuje za info.

    pozdr.
    szymek

  • 2. Data: 2003-07-18 18:44:55
    Temat: Re: oplaty ...
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

> [...]
    > banku BRE lub multibanku,
    > sumujac idac do "marmura" konkurencji gdzie bedzie najtaniej ? i ile to

    mBank teoretycznie nie przyjmuje SYBIRu, w praktyce wysłane papierowo
    przelewy trafiają na konta w mB, ale należy liczyć się z opóźnieniami.
    Tanio wypadają wpłaty w agencjach PKO (ale nie w oddziałach) - 0,5% min. 3zł
    oraz na poczcie - wpłata standard, która idzie 2 dni robocze i jest
    przesyłana Elixirem to 0,5% min. 3,50zł.

    Pozdrawaim

    Marek

  • 3. Data: 2003-07-18 21:02:05
    Od: "Promo" <p...@p...onet.pl>

    Polecam konto lokacyjne w Raifaisen Bank. 0 opłat!!!!

  • 4. Data: 2003-07-19 13:18:59
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl> writes:

    > mBank teoretycznie nie przyjmuje SYBIRu, w praktyce wysłane papierowo
    > przelewy trafiają na konta w mB, ale należy liczyć się z opóźnieniami.

    Ale one sa wyslane papierowo skad?
    Albo moze imbir jakis.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 5. Data: 2003-07-20 07:47:32
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    Oddział 11402004 mBank (11402017 Multi zresztą tak samo) nie uczestniczy sam
    w rozliczeniach Elixiru, tylko przez oddział 11401964 (pole OD_PROW_EL w
    bazie danych oddziałów), czyli BRE Centrum Rozliczeniowe w Łodzi. Natomiast
    w polu ODDZPROW mBank i MultiBank mają 9, czyli nie uczestniczą w SYBIRze.
    Teoretycznie żaden bank zatem nie powinien wysłać przelewu do tych oddziałów
    SYBIRem, w praktyce np. Bank Pocztowy wysyłając wpłaty z urzędów pocztowych
    śle właśnie papierki (chyba że jest to wpłata standard, która idzie
    Elixirem). Trafiają one do wspomnianego Centrum Rozliczeniowego i na dobrą
    sprawę powinny zostać zwrócone z adnotacją że nie przyjmują sybiru, ale "dla
    dobra klientów" są księgowane do m i M banku, tyle że przypuszczam ręcznie.
    I dlatego może to trochę trwać.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 6. Data: 2003-07-21 17:19:20
    Od: "szymek" <s...@u...com>

    ehhh ale zescie pobladzili w innym kierunku, problem jest tego rodzaju ile
    banki /rozne/ biora za przeslanie "kasy" na konto innego banku gdy
    podejdziemy do ich okienka i zlozymy dyspozycje przelewu w tym przypadku do
    mBanku - jest mi to obojetne czy to pojdzie elixirem czy sibirem czy jeszcze
    czyms - byle taniej. Kazdy bank wchodzi w gre procz multibanku, bre - gdyz
    te banki nie oferuja oddzialow w owym miescie, co do banku BZ WBK wiem jak
    to wyglada gdyz korzystam z niego.

    pozdr.
    szymek

  • 7. Data: 2003-07-21 20:36:37
    Od: No Name <v...@w...pl>

> [...]
    > mBanku - jest mi to obojetne czy to pojdzie elixirem czy sibirem czy jeszcze

    Najprawdopodobniej niezadługo zostanie tylko poczta, tanio, ale trochę trwa.

    Nie realizują wpłaty na konta w innym banku, jeżeli nie masz u nich
    konta (wogóle): Rajfajzen, PBK BPH - niedługo też już nie.

    Względnie tanio LG. Nienajtaniej PKO BP, ale ujdzie;

    Drogo: Pekaesa. Melenium.

    Jeżeli masz ducha przedsiębiorczości zaproponuj wykonanie tablic w
    kolorystyce większości banków do zamocowania nad dźwiami:
    "Nie masz u nas konta to wyp.... ze swoją gotówką!"
    Popyt murowany.

    Pdr: Dogbert