    From: "Tomasz Tatar" <t...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: WAP mBanku w Motoroli T192
    Date: Mon, 7 Jan 2002 10:59:36 +0100

    Od paru dni uzywam Motoroli T192 (WAP przez GPRS) i nie udalo mi sie
    dostac do serwisu WAP mBanku. Mam skonfigurowany profil zgodnie
    z wytycznymi Plus GSM i wszelkie mozliwe serwisy WAP mi dzialaja
    (Inteligo tez), z wyjatkiem mBanku. Proba wejscia na strone wap.mbank.com.pl
    konczy sie komunikatem "Requested service is
    unavailable" (podobnie zreszta bylo na Nokii 6250 - czy ktokolwiek
    wchodzi na ten adres?). Doswiadczalnie udalo mi sie wejsc na strone
    (na Nokii 6250) mbank.com.pl, ale na Motoroli T192 otrzymuje komunikat
    "Your client is not allowed to access the requested object". Na moje oko i
    wyczucie, serwer rozroznia przegladarke WWW od telefonu WAP na
    podstawie naglowka User-Agent i nie rozpoznaje mojego telefonu. :-(

    Porzadkujac, mam takie pytania:
    - z jakie adresu korzystacie (wap.mbank.com.pl czy mbank.com.pl)?
    - czy komukolwiek udaje sie korzystac z mBanku przez Motorole T192,
    a jesli tak to z jaka konfiguracja?
    - jakiekolwiek rady, sugestie?

    Pozdrawiam!

    --